Přejít na obsah

Nobody.12

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Nobody.12

  1. Delší dobu se nic nedělo, ale zase to zacalo chcipat. Jen v chladnem počasí a jen na CNG. Na benzín startuje ihned bez problému. Na palubce žádná chyba. Takže asi fakt pořídím diagnostiku a zkusim, jestli jsou nějaké chybové kódy, co se teď nezobrazují. UPDATE: Napíchnul jsem to na diagnostiku, žádná chyba se neprojevila S venkovním oteplením se závada postupně vytrácí, už to skoro zase nedělá 😆 Auto má startování na tlačítko a vypozoroval jsem, že pokud nejdříve rozsvítím palubku atd. (stisk tlačítka beze spojky) a počkám, než probliknou kontrolky a pak teprve nastartuji, tak to problém potlačí úplně No není to ideální, ale než se to projeví jinak, tak budu jen jezdit a neřeším.
  2. Ja tam měl NGK a dali mi zase NGK. Motor CPWA
  3. Co jsem se bavil s chlapíkem v tom autorizáku, tak vážně čekají max 30 min a dělají to tak prý úplně běžně. No podle něj se jim na to žádné reklamace nevrací a auta jezdí. BTW na svíčky mažou silikonovou vazelínu, aby se daly cívky pěkně odlepit.
  4. Jaké materiály má na mysli mi vážně neřekl 😃 nicméně tam jezdím pravidelně a s nima se domluvit dá. Ráno najedu, po obědě se to udělá a hotovo. Jen si to vidím musí člověk ohlídat a vyloženě o to požádat, jinak se na nic nečeká.
  5. Dneska jsem se ptal v autorizaku, zda kdyz prijedu vymenit svicky, tak zda nechame schladnout prvni motor a bylo mi receno, ze tak pul hodiny stačí, ze na to dle SA neni zadny predpis. Pry jsou dneska jine materialy motoru nez drive. Neni to nejaka blbost tohle?
  6. Ještě jsem vypozoroval jednu vlastnost. Auto ma Kessy takže můžu startovat tak, že hned vyslapnu spojku a startuju - obvykle problém viz výše. Nebo stisknu tlačítko, nechám to auto chvilku se vzpamatovat a pak teprve se spojkou znovu - zatím vždy bez nějakého špatného projevu. Pokud to bude ta sonda, tak sice dražší ale aspoň rychlé řešení.
  7. Žádnou nemám, takže to nevím. Auto samo žádnou chybu nevypisuje.
  8. Trochu ozivuji... Poslední dobu se mi začalo dít, že auto při studeném startu na CNG startuje tak nějak tvrdě. Někdy kolísají otáčky, jindy to chvíli točí a pak hned nějak tvrdě naskočí (nvm jak popsat, ale jiný stav než na benzín a není to úplně čisté dle zvuku). Jednou se i stalo, že na CNG 2X chcíplo a na po 3 nastartovalo na benzín a pak se na plyn preplo až za cca 10 min. Celkově jakou ty starty po 2 a více dnech divné. Na benzín bez problémů. Nemáte někdo zkušenosti co a jak?
  9. Zkusil jsem se zeptat i na webu cngplus a dostalo se mi odpovědi : CNG stanice má na vstupu filtr, při kompresi se odlučuje olej a voda a pak ještě následuje další odvlhčení (plyn prochází granulátem). Oproti kotlům tedy plyn nevstupuje neupravený. .. Takze je ještě otázka, jak se upravuje plyn jinde v Evropě, zda mají stejné čerpačky, jako my.
  10. Ted jsem četl článek, že aktuálně používaný plyn ma trochu jiné složení a u hořáků způsobuje zanašeni.. https://ekonomickydenik.cz/prechod-od-ruskeho-k-norskemu-plynu-s-sebou-nese-jednu-nevyhodu-sirovodik-ucpavajici-horaky-a-trubky/ Myslíte, že to může mít i nějaký vliv na motor? Nebo se plyn ještě nějak upravuje, než jde do čerpačky?
  11. Do 6ti kvaltu se vleze 2,3 litrů.. Ja s tím šel do autorizaku, vyplatilo se to vic jak kupovat 3l tak drahého oleje. Btw správný je ten první odkaz...
  12. To nevím, žádné mezery ani vyosení jsem si předtím nevšiml. Co jsem s tím zkoušel hýbat tak to sedí pevně a nehybe ae v žádném směru.
  13. Práveže sem si tím na 100% jistý, že se to změnilo. Hned mě to trklo do očí. Předtím tam bylo jen čistě prostředí za autem.
  14. Jako funguje to, vidím za sebe.. Ale do nedávna tam žádná spz vidět nebyla...Pokud žádné nastavení na změnu úhlu nemám, tak jakto že je najednou jiný? To mi vrtá hlavou
×
×
  • Vytvořit nový...