dlazda Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 Zdravím všechny a zároveň se tímto omlouvám, že zakládám nové téma na podobnou problematiku. Vlastním Fabii 1.2 12V HTP rok 2003, typ motoru AZQ 47 kw. U motoru se rozsvítila kontrolka motoru a řj vyhodila hlášku "účinnost katalyzátoru - nízká". Vzhledem k tomu, že má auto najeto něco málo přes 60t km, začal jsem prověřovat takové ty běžné závady. Vyměnil jsem svíčky (byly dost vypálené) a přitom změřil tlaky. Dva válce měly 12 a jeden cca 10 bar. Auto jsem potom dal na diagnostiku a zjistil následující: 1. Lambda (před katem) - na volnoběh má cca 1,43 V, při akceleraci jdou volty dolů při deceleraci naopak - můj závěr by byl, že je ok 2. Lambda (za katem) - tady si nejsem jistý jestli funguje správně. Ve všech režimech jízdy je na ní napětí 1V. V dílenské příručce je psáno, že při stále hodnotě 1,1 V se jedná nejspíš o zkrat. Zkusmo jsem použil lambda sondu z jiné fabie 1.2 40 kw a při deceleraci jde napětí max na 0,91 V níž ne. S autem jsem najel s novými svíčkami cca 30 km a zatím nic. Dost ale jezdím a rád bych měl spolehlivé auto. Prosím poraďte. Děkuji P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 řekl bych, že příčinou všeho bude právě ta komprese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 Jo je to velký rozdíl na tom jednom válci pokud byl tlak změřený správně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dlazda Vloženo 26. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 Myslíte, že 10 bar je málo? Mě to přijde docela dost. Kolik je podle Vás minimum? Každopádně děkuji za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 Ono ani tak nejde o ta čísla, ale velký je ten rozdíl. Myslím, že v toleranci je rozdíl 3 bary, ale každý rozdíl je známka něčeho špatného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dlazda Vloženo 26. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 To máš pravdu, ono taky záleží na kolika barech je tolerance 3 bary něco jiného je to asi na těch 12 barech a něco jiného na těch 30 barech. Vím, že tahle tahle možnost tady je, jen mi to přijde malý rozdíl na to abych rozebral motor. Pravda je, že by to mohla zachránit hlava, ale stejně ... Co soudíte o té zadní lambdě? Měla by mít cca 900 mV a při deceleraci aspoň na chvíli jít ideálně na nulu ne? Přední a zadní pracují jakoby na opačném principu u tohoto systému pokud se nemýlím tj. že přední při chudé směsi volty zvedá, u zadní klesají a naopak. Přičemž přední má rozpětí 0 - 5 V a zadní 0 - 1 V že? Nenapadá mě co s tím. Možná jezdit, až se zase závada projeví, ale to bude podle aktuálních dat asi brzy. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 (editace) měření kompresních tlaků podle DP. 15 nový motor, 11 minimum, rozdíl max. 3. kompresní tlaky.pdf Editováno: 26. Srpen 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 před 4 hodinami, dlazda napsal: Myslíte, že 10 bar je málo? Mě to přijde docela dost. Kolik je podle Vás minimum? Každopádně děkuji za reakce nechal jsem si měřit tlaky v červnu 2014, kdy měla moje fábule 282 000km , takže toť odpověď na otázku je 10 Bar málo? Kolik má nyní najeto, snad ani nemusím říkat, ale je to ještě o 1500 km více oproti podpisu prostě nestíhám ty kiláky ani fotit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.