Publikováno Září 11, 20168 r Vzhledem k tomu, že toto téma ve fóru 2.0 TDi PD chybí, rád bych, aby se zde uveřejnily Vaše zkušenosti s postupem jak demontovat EGR ventil a parohy u motorů 2.0 TDi 8V s DPF filtrem. Zběžným pohledem jsem zjistil, že pro úplnou demontáž EGR ventilu je třeba povolení celkem pěti šroubů, přičemž dva jsou umístěny "zespoda" ventilu směrem od DPF filtru. Je vůbec možné tyto šrouby povolit shoda, nebo je nutné hodit auto na kanál udělat do spodem?
Leden 16, 20214 r zrovna jsem dělal číštění egru na tomto motoru a víko není potřeba sundávat. stačí sundat kryt motoru a zbytek je přístupný s normální golou a kloubem. chce to chvilku trpělivosti ale egr ven a zpět za cca 2-3 hodinky včetně kafíčka a vyčištění
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.