pepaa Vloženo 17. Říjen 2016 Vloženo 17. Říjen 2016 Vážení, dovolte mi Vás požádat o radu s mojí Š Octavia 1,6 MPI, 75 kW, k.v. 2003, najeto 163 tkm. Pokud se tu takové téma řešilo, tak se omlouvám, ale nenašel jsem nic. Můj problém je ve škubání motoru, který se projevuje ve velmi specifických podmínkách. Konkrétně v rozmezí mezi 2 a 3 tisíci otáčkami auto (nejvíce patrné při jízdě na tempomat) cuká, ne moc, ale je to nepříjemné. Troufám si říci, že kafe v držáku na nápoje by to vycmrndalo. Jakmile přidám plyn, stačí i málo, auto cukat přestane a jde ochotně za plynem. Jakmile jedu ustálenou rychlostí, vypnu tempomat, auto začne zpomalovat, opět bez cukání. V otáčkách pod 2 tisíce a nad 3 tisíce se to neobjevuje, a to ani při jízdě na tempomatu. Na volnoběch motor běží hladce, bez kolísání otáček. Zkusil jsem již provést několik oprav: - výměna svíček + kabelů - výměna zapalovací cívky - výměna filtrů - 2 nádrže Verva 100 a Maxxmotion 100 - čištění škrtící klapky - výměna zadní lambda sondy (hlásila chybu) Pozn. diagnostika (důkladně) neukazuje vůbec nic, resp. "bez závad". Doplňuji, že nic nepomohlo. Cukání se objevuje asi 5 tis. km. Už nevím, co s tím. Snad jen mohu doplnit, že cukání je menší, když je motor studený. V servisu říkají, že můžeme pokačovat ve vyměňování dílů dál, zbývá ještě palivová pumpa, vstřiky, přední lambda a váha vzduchu, pokud tedy není chyba někde v řídicí jednotce. Já ale nemám úplně zájem investovat 30 tis do auta, které má hodnutu 60-70 tis. Nevěděl byste někdo, co s tím. Předem moc díky, zdraví Pepa Citovat
paldik Vloženo 15. Listopad 2016 Vloženo 15. Listopad 2016 Měl jsem stejný problém, ale u mě pomohla výměna cívky a kabelů. Jelikož si vyměnil už skoro vše, ještě chybí EGR nebo vstřiky. Zkus se zaměřit na ten EGR, možná nezavírá kdy má a máš chudou směs, zkus ho zaslepit a uvidíš. Jinak abych tě potěšil, já jsem s touhle závadou jezdil rok po servisech a nikde na to nemohli přijít. Citovat
ben06 Vloženo 21. Prosinec 2016 Vloženo 21. Prosinec 2016 bude to EGR, když tady pohledáš najdeš Citovat
pepaa Vloženo 9. leden 2017 Autor Vloženo 9. leden 2017 Tak to byl ten EGR, stačilo ho vyčistit a škubání přestalo, resp. snížilo o 99%. To 1% by asi mohla dělat ještě váha vzduchu, ale zatím to takhle nechám. Díky za rady. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.