Publikováno Září 28, 200618 r Je mozne, ze by Skodovka pustila na cestu novou Fabii. Vcera jsem jel po dalnici a v protismeru projela bila Skodovka, predek jako Roomster, ale jinak jine auto. Tak nevim
Září 29, 200618 r Je mozne, ze by Skodovka pustila na cestu novou Fabii. Vcera jsem jel po dalnici a v protismeru projela bila Skodovka, predek jako Roomster, ale jinak jine auto. Tak nevim je to nepravděpodobné, spíš si viděl rumstera
Říjen 1, 200618 r Autor http://auto.blesk.cz/Clanek60955.htm Jojo to byla asi ta bile barvy. rooms. to urcite nebyl.
Říjen 1, 200618 r Autor Uz je skutecne mozne to v okoli MB zahlidnout... Tam bych to i cekal, ale ja ji videl u Olomouce. Upraveno Říjen 1, 200618 r od marcos
Říjen 3, 200618 r To by bylo něco pro Fábii II (RS): Koncern Volkswagen nabízí již celkem dlouho motor 2.0 TFSI, který nalezneme v mnoha vozech. Dvoulitr je však pro mnoho vozů příliš velký, drahý a také v zemích Evropy se dostává do vyšší daňové zátěže. Pro audi tak byl představen nový agregát s podobnou technikou, ale s objemem válců 1,8 l. Dvoulitr nabízí velké výkonové rozpětí od 125 do 195 kW, což je jistě velmi dobré, ale pro malé Audi A3 je to stejně snad až příliš velký a silný motor. Především spotřeba neodpovídá vozu, který si kupují méně movité rodiny. 1.8 TFSI je vybaven novými vstřikovači pracující s tlakem 150 barů, novým turbodmychadlem od firmy Borg Warner a dvojicí vyvažovacích hřídelů. Výsledkem je tichý chod s minimálními vibracemi a příznivým průběhem točivého momentu, který je k dispozici i v dost nízkých otáčkách. Konkrétně má agregát 250 N.m v rozmezí 1500 až 4200 ot./min. Maximální výkon 118 kW je k dispozici v 5000 ot./min. Nový agregát bude vyráběn v maďarském Györu a čínském Dalianu a nastoupí nejdřív do AUdi A3. Dá se však očekávat, že se postupně dostane i do dalších modelů koncernu a také že se objeví několik různých výkonových verzí, jak tomu je u dvoulitru. http://www.novinky.cz/auto/ Upraveno Říjen 3, 200618 r od JaKr
Říjen 3, 200618 r Uz se vyrobilo radove nekolik desitek kusu a bude cim dal vic mozne je v okoli MB zahlidnout
Říjen 3, 200618 r dokonce jedna z prvnich vyrobenych jako predseriova mela prave rizeni, byla ve stribrne metalize s cernou strechou, to me fakt nadchlo mooc pekne to vypadalo
Říjen 10, 200618 r Ceny budou prej uplne stejny jako u stary, ani dolu, ani nahoru. Na stare fabie nebudou zadne drasticke slevy. Tot alespon dle posledniho skoleni prodejcu.
Říjen 12, 200618 r Nova fabca je vyfocena v dnesnim Blesku. Podle te fotky to nebude muj kandidat na pristi priblizovadlo
Říjen 12, 200618 r Kup si Blesk Ja nemam jak to oskenovat Ale pozdeji se to urcite objevi na strankach blesku na internetu...
Říjen 12, 200618 r Kup si Blesk Ja nemam jak to oskenovat Ale pozdeji se to urcite objevi na strankach blesku na internetu... to si pockam, bulvar kupovat nebudu
Říjen 12, 200618 r No určitě jde potkat kolem Bolky, budou maskovany za nějaky jiny vuz. A co se tyce RS fakt by me zajimalo co tam bude za motor. Na 2,0 a 1,8 TFSi bych moc nesázel. Ty jsou pro vyšší platformy. Koukněte na Polo tam je taky GTi s 1,4 sice Bi-turbo, ale třeba pro motorsport je to nepouzitelny motor.
Říjen 12, 200618 r No tak to je mazec, nemůžu se zbavit dojmu, že se mi to autíko moc nelíbí,,,ale ještě počkám, až jí uvidím naživo..
Říjen 12, 200618 r hmm, neviem, mne sa moc nezda, bude to chciet vidiet nazivo, aj ked tie skice su pekne ale ten naskenovany, tam sa mi moc nepaci, to auto proste nevyzera na tuning, tieto dnesne su zlate, mile auticko a da sa z neho spravit fakt pekny kusok
Říjen 12, 200618 r No nejak extra sa mi to nepáči. Práve dnes som sa motal v Suzuki predajni, očumoval som aj Swift a vravel som si, že aké pozlátko je to auto... Som rád, že som stihol ešte starú dobrú Fabiu 1
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.