Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojky nevíte náhodou co znamená kod závady na pohonu všech kol 448 Čerpadlo Haldex spojky -V181 přerušené a 4x4 nejde .Před cca 6000 km mi mněnili olej v haldex a já si toho všiml až těď ,když jsem potřeboval do kopce na hlíně dík za odpověď

Upraveno od Pawouk
Přesunuto a upraven název tématu.

  • 3 měsíce později...

Mám stejný problém.

 

00448 - Haldex Clutch Pump (V181)
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 80913 km
                    Time Indication: 0

 

Zatím jsem to smazal a zdá se, že 4x4 funguje. Zkusím to napíchnout ještě za cca týden a uvidím.

Upraveno od Ota Rákosník

Dost nešťastné je, že palubní počítač nic nezahlásí a člověk na to přijde až když to potřebuje, což už bývá většinou pozdě....

  • 3 týdny později...

Takže odešlo čerpadlo Haldex spojky. Nové 7500,-. Olej vyměněn v servisním intervalu. Takže doufám, že to byla pouze shoda nešťastných náhod.

  • 2 roky později...

Prosim vas nevite jestli Haldex 5 bud jde nebo ne. Jestli je neco mezi tím Na zdviži jdou vsechny 4 kola ale v terenu se mi zda ze nic moc Byvala Octa 4x4 vyjela víc

  • 2 týdny později...

Psal jsem o tom loni - na jiném místě. 

Koupil jsem před rokem auto YETI 2,0 TDI 103 kW, 4x4 v autobazaru - dovoz z Německa. Můj známý mechanik vůz prověřil i přes průběžně zaznamenávané servisní termíny a úkony a vše bylo v souladu s údaji deklarovanými autobazarem - tedy OK. Auto jezdilo perfektně, bez závad, celkem k mé spokojenosti. Zhruba po 7 měsících jsem byl poprvé nucen jet v terénu a zdálo se mi, že je systém 4x4 nefunkční. Shodou okolností to bylo v době, kdy jsem se rozhodl, že je na čase něco udělat s "podle mě nelogickým chováním automatické převodovky DSG". Na rovině tam házela pětku již při rychlosti výrazně nižší než 55 km/h a šestku hned nad rychlostí 65 km/hod. Pocitově a zvukově to autu nesvědčilo. Takže jsem se objednal na měření a přenastavení motoru a převodovky k panu Šímovi do Třebotova u Prahy. Z poměrně dlouhodobého zkoumání na internetu mi vyšel jako nejkvalitnější v rámci Čech (na Moravě si drží primát jiný technik). Domluvili jsme si, co je předmětem mého zájmu a přijel jsem do servisu na úvodní měření. Následoval šok, protože zjistil, že systém 4x4 nefungoval  (hláška "závada čerpadla Haldex"). Nebudu detailně popisovat následnou anabázi - nicméně závěr byl nad očekávání dobrý - autobazar pochopitelně neuznal závadu v době prodeje - nicméně mi vyšel vstříc konstatováním, že závada se projevila až dlouhou dobu po prodeji vozu, teprve při příslušné zátěži. A nabídl mi kompenzaci úhrady čerpadla Haldex (práci jsem hradil sám). I tak považuji přístup autobazaru Auto ESA za vstřícný. Takže závada byla odstraněna , úprava motoru a DSG byla následně v Třebotově provedena podle mých představ a od té doby jezdím s automatem tak, že řadí podle mých představ a navíc je patrná úspora paliva o min. 0,50 l na 100 km (spíš ještě více). No a 4x4 se v letošní zimě již osvědčilo - sice v blátě, ale vyjel jsem to, co s YETIm předokolkou benzinem 1,20, zdaleka nešlo.....  Takže kdo váhá s koupí této konfigurace, ať do toho jde. YETI TDI 2,00, 4x4, DSG je top.......

  • 1 měsíc později...

Tak mě ve skodovce nahráli novy software a haldex zase funkční 

  • 6 měsíců později...

Dobry den, 

Chci se zeptat nez pojedu do servisu jestli se nekomu nahodou nestalo nebo nevidel tuto hlasku.

 

                Addresa 22: Pohon všech kol       Labely: SVO\0CQ-907-554.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 0AY 907 554 J    HW: 0CQ 525 130 
           Systém a/nebo verze: Haldex4Motion H52 7531
                      Kódování: 0301
                   Èíslo dílny: WSC 73430 790 00999
              ASAM Dataset: EV_AllWheelContrHA1VW37X 002015 (SK35)
                       ROD: EV_AllWheelContrHA1VW37X.rod
                      VCID: 52FC8B06146090F72F2-8006
1 nalezena chyba:

16671 - Èerpadlo spojky Haldex 
          C1112 04 [008] - Vnitrni chyba systemu
          [Pump Motor - mechanisch defekt (mechanisch festgefahren)]
          Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
             info o závadì:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 7
                    Poèítadlo resetù: 132
                    Kilometry: 41606 km
                    Datum: 2068.14.19
                    Èas: 06:28:43


Predpokladam ze to bude cerpadlo ale radsi se zeptam tady aby me v servisu netvrdili nejake nesmysli. 

 

Diky za rady

  • 3 týdny později...

Tak čerpadlo vyměněno plus přehrání jednotky haldexu a vše je zase plně funkční.

Ale proč přehrávali RJ mi v servise neřekli.

  • 2 týdny později...
V 25. 10. 2020 na 20:08, japok napsal:

Tak čerpadlo vyměněno plus přehrání jednotky haldexu a vše je zase plně funkční.

Ale proč přehrávali RJ mi v servise neřekli.

Jaky je rok vyroby auta?

Před tím než jej měníte jej vytáhněte a vyčistěte sítko.Může být totálně ucpané a pak čerpadlo nejde.Je tam sice malá pravděpodobnost ale je.Asi dvě z deseti se dá zachránit.V autorizáku to většinou-na 98% neřeší a dají nové.Některé mají dokonce na sobě šponky-malilinké,ony některé haldexy měly vnitřní problémy s opotřením.

před 10 hodinami, italik napsal:

Jaky je rok vyroby auta?

2014

na 5 haldexe treba vyčistiť sitko čerpadla a skúšať či sa nechytí , menil som možno dve čerpadlá na 100 vyčistených ..ak je to staré tak je nutný flash , inak to nepôjde... už som tu o tom niekde písal 

  • 6 měsíců později...

ahojte
skusal som menit olej v haldexe doma svojpomocne.

chcel som vymenit aj filter ale akosik nejde von.

Podla youtube videi treba cez vcds a dany akcny clen zapnut predradne cerpadlo.

Skusal som viackrat celu sekvenciu, ale mne cerpadlo vobec nevytlacilo filter [ako pri vypnutom motore tak aj pri zapnutom] ... :(

Co som si vsimol [vid screeshot], ze pri zapinani preradneho cerpadla vo VCDS nenarastol prud v prvej kolonke po aktivovani..zostal 0.000A :(

Mam podozrenie ze to cerpadlo nefunguje...

 

Da sa nejako inak preverit funkcnost predradneho cerpadla?
Musim teraz vymenit cerpadlo?
Ako sa da inak vybrat ten filter bez poskodenia toho bieleho medzikusu?

 

Dakujem vopred za rady...
 

 

 

preradne cerpadlo__zap.jpg

Pokud jsi delší dobu do toho nehrabal tak ten mezikus horko-těžko vytáhneš(obvykle je zapečený). Pokud měníš filtr,tak přece v  sadě je nový aj ten mezikus!

Ten mezikus se prodává v sadě, ale filtr se dá koupit i samostatně, závisí co zvolil.

Já sem při výměně filtru čerpadlo nespouštěl, jde to sice těžko vyndat, ale jde.

V nejhorším pak postup na rusáka :

https://www.youtube.com/watch?v=6B1fWiVYDZs

 

diky este raz...

 

pri najblizsej prilezitosti si dokupim aj ten biely medzikus a skusim to na rusky sposob ;)

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.