Mommas Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Ahojte, mám O II 1.9 TDI PD 2008. Po zahřátí motoru se motor vypne (za jízdy, při čekání na semaforu....), nejde chvíli (od pár vteřin po cca minutu) nastartovat. Po otočení klíčem mi nesvítí žádná kontrolka krom rozsvícení světel (mám automatické rozsvícení) a nesnaží se vůbec startovat. Pokud nechám spuštěnou elektřinu tak se po nějaké době kontrolky normálně rozsvítí a auto normálně startuje. Pokud motor chcípne, odemknou se všechny dveře (mám automatické zamykání po rozjetí). Taky pokud normálně dojedu (teplý motor), zhasnu motor a chci ho hned znovu nastartovat, tak se to chová stejně.NA VAG COM 12.12 není žádná závada. Poraďte prosím, díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
julián Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 Ahoj všichni škodováci, předem se chci omluvit za otevření staronového tématu. Bohužel jsem ten starý nenašel. Problém který mám je start teplého motoru v zimě. Motor 1,9 TDI 77kW výroba 6/2004. Najeto 160 000 km. Motor se otočí cca 5-8 krát než naskočí. Studený motor jde okamžitě. První co jsem udělal byla repase startéru a nová baterie. To vydrželo asi jednu zimu. Podotýkám, že v létě problém není. Už se tady psalo vícekrát, že to je problém těchto motorů a pokud to nevyřeší uvedená výměna startéru a baterie, tak zaručená pomoc je zvednutí startovací dávky. Také je možné šachovat s teplotním čidlem motoru, ale do toho se mě nechce. Na dotaz v servise byla odpověď, kontrola celého motoru a potom se uvidí.... Takže bych se rád zeptal co s tím a případně kdo to umí. Jsem z Plzně a cca 100 km je v pohodě. Předem děkuji za pomoc a těším se na odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lapi Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 Daj si pozrieť snímač otáčok kľukového hriadeľa a vačkového hriadeľa tam je problém a ja som to mal po vymene žiadny problém ja som vymenil 1 ten prvý a zanedlho odišiel ten druhý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
julián Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 OK, to zkusím. Toto jsem ještě nezkoušel. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ustecak21 Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Měl jsem ten samí problém, studený blafne okamžitě, při teplém se musí otočit alespoň 5-8x, na počítači mi to zjistilo 2 vadné žhavící svíčky - vyměnil jsem všechny čtyři - žádná změna. Zajel jsem ke známému, ten to napíchnu přes Super VAG a zvýšil mi startovací dávku, jestli to trvalo 2min. Problém vyřešen, dokud jsem to nezažil na vlastní kůži, taky bych tomu moc nevěřil, ale kupodivu vše ok....PARÁDA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 Zdravím, chtěl bych se zeptat na následující problém. Mám OII 77 KW s 5 let starou baterkou. Celou loňskou zimu auto stálo, takže baterka totál vybitá se někdy v prosinci vyjmula, nabila a byla doma v teple. V létě začali problémy se starty. Projevovalo se to tak, že po delší jízdě když jsem zastavil u pumpy a do 10 minut jsem chtěl odjet, tak startér nedokázal ani jednou protočit motorem. Komplet padlo celé napětí. Vždy se jen trochu hnul a konec. Tak jsem s nim vždy takhle 3x cuknul a auto naskočilo na mrknutí. V servise mi naměřili 50% stav aku a doporučili výměnu. Zkusil jsem schválně za studena (30°C) změřit napětí na baterce při startování - 10.5V a tak jsem s výměnou ještě počkal. Teď, když trochu začalo mrznout, objevila se závada ve žhavení. To je jedinná závada co mi píše diagnostika a to, že všechny 4 žhaviče jsou špatné. Takže jsem startoval v -8°C studený motor, předtím jsem jel několikrát krátou jízdu po městě, takže baterka nemohla být na 100% nabitá ale startér motorem točil jak blázen. Minimálně 8x, pak jsem přestal, zkusil znova nažhavit a motor naskočil. Nějak tomu nevěřím, že by baterka v zimě fungovala lépe než v létě. Při startování jsem měl zaplé světla a pozoroval jsem zváštní problikávání v rytmu jak se ten startér otáčí. Jako když na celou otáčku má v jednom místě velký odběr. Jestli je to kompresí, nebo špatným vinutím... těžko říct. Každopádně zimní starty OK, v létě se to ani nehne. Po nastartování a nabití aku mi napětí vyleze na 14.5V. V čem by mohl být problém? Může mít ten motor v létě tak velkou kompresi, že jej slabá baterie nenahodí? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Tak jsem vyměnil žhaviče a ŘJ po 500km bez chyby. Navštívil jsem i dva servisy. V prvním, mi řekli malá startovací dávka a špatný startér. Většinou prý pomůže dávku zvednout. Takže by zvedli dávku a když by se to nezlepšilo, tak nový startér. Přece když startér neotočí ani jednou motorem, tak to nebude v dávce... Ve druhém mi řekli vadná baterie, dát novou. To by pro mě bylo asi příjemnější. Poté jsem se ptal ještě v prodejně kde jsem kupoval žhaviče a tam přišli s teorií, že se zadrhává pastorek ve startéru a málo vylézá za tepla. Takže se tam někde na půli cesty zasekne a nedokáže se otáčet. Přece ale slyším, že motor se otočí, to musí pastorek zvládnout několik otáček, než se zasekne.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Startovaci davkou to nebude, jak pises, to by se motor normalne tocil a dejme tomu, ze by treba nenaskocil... Nejvetsi smysl mi dava starter nebo baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 To jsou opravdu slušný teorie Jako první cestu bych volil tu baterii. Pokud byla baterie delší dobu vycucaná pod únosnou mez tak bude KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) Ano, taky bych to raději viděl na tu baterku, ale zaráží mi, že v zimě bez žhavení to točí normálně.... Editováno: 24. Listopad 2016, autor: rubaspavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 U vás už byla nějaká zima? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Já bych to pro změnu viděl na startér. To, že se někdy startér neroztočí by mohl dělat stykač u starteru. Periodické pohasínání světel je normální, když píst překonává kompresi. Pokud to pohasíná jindy nebo jinak, je to podezřelé. V okamžiku, kdy startér netočí, taky pohasínají světla nebo kontrolky? Nebo by to mohl dělat jen špatný přívod do startéru, někde větší přechodový odpor. Zkontrolovat kabel z baterky do startéru, případně rukou zkusit, jestli se někde neprojevují "tepelné účinky elektrického proudu". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Po celý den maximálně -2, v noci to padlo na -8 se sněhem a větrem. Auto stálo předkem proti větru. V tich -8 °C jsem startoval a bylo to znát, že ta baterka s tim má co dělat. Ale bylo to stejné jako u druhého auta Fobie 1.2 s 13 let starou baterkou. Jasně, až bude -20 tak se ukáže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 V okamžiku kdy to netočilo vůbec, byl projev jako vybitá baterie. Napětí padlo tak, že nic nefungovalo. Na kabely jsem se díval. Ukostření baterky OK, plus pól taky ok. Zbytek jsem nezkoumal, to už je rozdělené a nešel by jen startér. Takže stykač to být nemůže ne? To bych přece slyšel, že to má jinej zvuk a hlavně by to nešlo do zátěže a nepadlo napětí. Startér by snad musel jen mít přidřený ložiska a za tepla šel ztuha otáčet. Nevím jestli to je možné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Proč tu baterii prostě nevyměníš když víš jak dostala na prdel? 13 let ti teď už nevydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) Protože zatim drží? U té fobie už 5 let říkam že tu baterku vyměním. Každou zimu líně startuje studený motor. Ale zase na druhou stranu si říkam, ještě že jsem ji nevyměnil. Za tich 5 let jsem už mohl kupovat další baterku. Nestarám se o ni, nedobíjim, jezdí se krátké trasy 20 Km obden s minimálně 6 starty. Tak proč bych jí měnil i v té oktávce? Aź se potvrdí, že v létě to nestartování je baterkou, tak jí vyměním. Proto jsem se sem obrátil, abych vyřešil jak to diagnostikovat. Mám k dispozici klešťový ampérmetr. Takže jedině změřit velikost proudu při startování studeného a teplého motoru. Problém je, že teď i když je motor teplý, tak to startuje v pořádku. Asi bych musel někam na jih Editováno: 24. Listopad 2016, autor: rubaspavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 klasická nemoc u 1,9 pd se špatným teplým startem řešila úprava softu startu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Tak to máš pravdu, když to netočilo a přesto "něco" žralo energii, tak to stykač nebude. Divné je, že to na třetí pokus točit začalo. Bojím se o komutátor nebo o vinutí. Každopádně startér ven. I kdyby to startérem nebylo, tak mu repase a vyčištění komutátoru jen prospěje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 před 5 minutami, jirka toledo napsal: klasická nemoc u 1,9 pd se špatným teplým startem řešila úprava softu startu Jak úprava SW vyřeší padající napětí sítě při první otočce startéru? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Komutátor mi taky napadl, že se teplem trochu vychýlí, ale nějak si to nedokážu představit... Každopádně proškrábnout drážky mohu, indukčnost vinutí změřit mohu taky, problém je ten, že když to rozeberu, tak nebudu mít možnost koupit nový uhlíky. A ty jsou prý do této motorizace tři druhy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) Nemusí být tak špatné nebo to rozebereš 2 x. Nebo koupíš všechny 3 varianty a ty co nepou žiješ jim pak vrátíš. S tím by nemuseli dělat problémy. Ale tady se to kecá. :-) Editováno: 24. Listopad 2016, autor: McMatej 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Ok, koukal jsem jak cosby ho rozebírá když prší, tak snad to nebude takovej problém. Jen se k němu dostat a vyndat ho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 před 16 hodinami, jirka toledo napsal: klasická nemoc u 1,9 pd se špatným teplým startem řešila úprava softu startu To mas pravdu, ale tohle neni ta klasicka nemoc. Klasicka nemoc je takova, ze starter toci a motor nechce naskocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 (editace) Ano točí ale stačí mu o 50 otáček mín a už to točí dýl , vem to na diag. a změř si otáčky starteru , jasnš že napětí padne při startu přeci jen 1,2 nebo kolik klilovat žere starter musí poklesnout napětí ale nikdy jsem to neměřil . a právě při těchto problémech se nahral upravenej soft a chytalo to . jestli nechceš nahravat soft kup novej starter a baterku a uvidíš repase ti nezachrání je to možná nachvíli... jinak bych tu totál baterku hned vyhodil, jednou jsme přivez oktavii z D kde byla baterka taky total ko ani nabíječka ji nechtěla nabít měla 0,0V dostala asi půl hodinovou léčbu přes kabely aby udržela chvíli napětí a ta moderní nabíječka jí nabyla asi po cca 2dením nabíjení byla nabytá tak jsem jí zkusil do superba napoprý nastartoval ale bylo slyšet že nic moc netočí a napodruhé už nenastartovala , takže startovací proud neměla (v garaží ale radio pohání slušne) Editováno: 27. Listopad 2016, autor: jirka toledo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Tak jeste jednou. Pokud dotycny napsal, ze se mu motor ani nehne, tak to rozhodne nebude tebou popisovany problem. To ze starter s motorem ani nehne urcite nevyresis upravou SW... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.