motorpower Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Probíhá testování dvou naftových motorizací pro tento vůz, a během tohoto nebo příštího týdne budu měřit Kodiaq pro Svět motorů. Pokud budete mít zájem o úpravu tohoto vozu, pište sem, či přímo volejte , nebo pište SZ. Výsledky měření pochopitelně zveřejním. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perf.Turbo Fabia Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 (editace) myslim ze tento motor maju uz ine znacky vw group takze tam nebude nic tazke ladit len rovno vlozit soft a kedze ma 190k 400nm po chipu musi mat cez 222k 460nm takze moc slusne mna by este zaujimalo preco nieje tak isto chip pre 2.0tsi 180k ? ten by bol ladeny na 256k 370nm po chipu Editováno: 30. Listopad 2016, autor: Perf.Turbo Fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Netahej sem TSI a neraď skutečným profesionálům - jen se tady zesměšňuješ. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 mám otázku, jak můžete nabízet úpravu motoru no voze, který nikdo ještě nemá. Ano budete mít na jednorázové měření jeden vůz, ale asi nestačí k testování provedených úprav. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 V 29.11.2016 at 22:33, Perf.Turbo Fabia napsal: myslim ze tento motor maju uz ine znacky vw group takze tam nebude nic tazke ladit len rovno vlozit soft a kedze ma 190k 400nm po chipu musi mat cez 222k 460nm takze moc slusne mna by este zaujimalo preco nieje tak isto chip pre 2.0tsi 180k ? ten by bol ladeny na 256k 370nm po chipu to že tento motor je jinde v koncernu neznamená, že je nutně identický a to i včetně DSG 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 9. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2016 Sám jsi zde i odpověděl, není úplně identický , navíc vůz má jiný čelní odpor než Superb. Proto se testuje. Předpokládám , že skutečné naměřené hodnoty vás budou zajímat, stejně jako čtenáře SM. A úpravy, pochopitelně až vozy budou mít majitele. Navíc je dobré aspoň pár tisíc před úpravou najet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 7. leden 2017 Sdílet Vloženo 7. leden 2017 a co záruka na vůz, znám pár lidí co si nechalo motor upravit a pak přišli o záruku a úpravce se k nějakému řešení nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 7. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2017 A bylo to u mě??? Asi ne. Určítá rizika jsou vždy, ale pak se na to neptej. Dále jsou firmy co za příplatek nabízejí pojištění, ale to si můžeš sjednat i sám, většinou stejně nesplníš podmínky ujednání. Konec konců jako všude. Asi jako záruka v AAA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 (editace) Neštastníci....ani náhodou pro toto auto. Můj názor...Zatím mně k tomu nic nepřesvědčuje, aby to bylo příjemné,výhodné, ekonomické. Třeba mně někdo poučí, ale vždy bude platit jenom jedna varianta. A kdo ví, jak ten motor vypadá, z čeho je vyrobený, jak je konstruovaný, trochu má v hlavě technické počty, tak bude moc o něčem takovém přemýšlet. Já od toho motoru vyžaduji, aby chvíli vydržel , né, abych do něj sypal peníze...Nejsem z těch , co kupuje auto každých sto tisíc km. Editováno: 19. leden 2017, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Trochu do věcí ohledně vývoje motorů a převodovek vidím. Lidi nechte to auto aspoň rok jezdit, teď nikdo nemůže mít připravený software, který bude mít otestovaný dlouhodobým ježděním. To, že tam někdo něco nahraje a den s tím jezdí a pak řekne, že mám to má připravené??? To je za mě k smíchu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 habi a jak myslíš že to testuje automobilka? co nejrychleji. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 To není tak úplně pravda, dle zkušeností se moderní vozy testují na zákaznících. Jen jim to chudákům nikdo neřekl. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 před 53 minutami, kokta7 napsal: habi a jak myslíš že to testuje automobilka? co nejrychleji. Rozhodně s daným motorem najezdí daleko více kilometrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 21. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Auta jsou pochopitelně čím dál méně kvalitní, ale na druhou stranu jsem úplně stejné řeči slyšel když jsem takto zkoušel poprvé SII s motorem CR. Navíc vycházím z údajů fabriky, co se týká testování motorů v DE. Jinak měření pro svět motorů je odloženo na konec měsíce. Sám jsem také po malé úpravě/ ablaci/ a ještě mi není moc do juchání. A ještě pro.. Habi, auto které testuji má momentálně 12tis. po úpravě a během měsíce by mělo najet ještě cca 15tis. Pokud nevydrží tak úpravy nabízet nebudu, dokud se nezjistí proč. Např. první OIII 2.0 TSI vydržela s úpravou týden, tedy turbo, později se ukázalo, že se jednalo o výrobní vadu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 (editace) Moc by mně zajímalo, jak řešíte teplotu ve válcích při zátěži, jak řešíte nízkotlak a vysokotlak AGR, chlazení turbíny, sondu...Pokud jsem se fyzicky díval na píst, ojnici, tak moc tolerance motor nenabízí. Potom se nabízí ještě dalších několik komponentů, které jsou skoro na hraně....Jakou si představujete životnost motoru při běžném provozu a udržbě? O kolik zkracujete interval pro pravidelný servis?Jakou mi dáte záruku na nepoškození komponentů motoru? Co vše by bylo nutné ještě vyměnit před upravou? Nějaké Vaše doporučení....U tohohle jsem skeptik... Zlaté staré dobré TDI 81Kw... Ještě jeden dodatek. Docela důležitý....Jak bude probíhat měření emisí při technické prohlídce? Tato uprava nese jistě sebou změnu identifikačních dat... Editováno: 24. leden 2017, autor: DIAGNOSTIK 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perf.Turbo Fabia Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 najzaujimavejsi bude no kodiaq rs 2.0bitdi 240k 500nm no v passate mu namerali 285k 680nm po chipe a ten isty motor bude mat aj kodiaq takze bude to velmi zaujimave skor si toto zaobstarat hadam aj myslim 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) v passatě mu můžou naměřit co chtějí, ale je to líný a ucpaný. ve Wagnu si myslí, že tam stačí dát biturbo TDI R4 a bude to cool. Ne nebude, lepší 6 vál TDI... Editováno: 26. leden 2017, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Ja som videl už aj úpravu 2.0BiTDi na 315koní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 Měření pro Svět motorů proběhlo sice se spožděním, ale přeci. Jsem tedy malinko rozpačitý jak z měření, tak z auta. Měření vložím později, budu ještě pokud to půjde měřit s rozpojeným Haldexem. Co se týká úprav, budu je přeměřovat začátkem května po nájezdu cca 20 tis. km, což by už mělo něco napovědět. Ještě jsem marod, ale jakmile budu v kondici, čeká mě ještě test těchto motorů v DE. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Únor 2017 Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 za co to mas uchycene vevnitr kufru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 Za zámek, je to dostačující.. Specielně na Kodiaq bude potřeba tažné oko dokoupit. Z hlediska bezpečnosti vozu je to však OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepak Vloženo 25. Únor 2017 Sdílet Vloženo 25. Únor 2017 Měřil jsi obě varianty motoru (110 a 140kw)? Docela by mě zajímal reálný rozdíl a jestli má smysl připlácet za silnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Jaký by ten reálný rozdíl asi měl být? Reálně je to 30 kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepak Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 To je rozdíl na papíře, ale mě by právě zajímaly ty naměřené hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Co čekáš? Že nebude žádný nebo třeba dvojnásobný? Jestli je to 29 nebo 31, to je už jedno, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.