Publikováno Leden 17, 20178 r Vlastním Citigo dva roky a v posledním roce a to jak v létě tak v zimě dochází k vybíjení akumulátoru. Pokud vozitko neprojedu do tří dnů tak ho už nenastartuji. Ve značkovém servise Škoda při garanční prohlídce mi sdělili, že tam je nový typ akumulátoru a musí se průběžně dobíjet a přirovnali to k mobilnímu telefonu. Mně se toto nezdá jelikož jsem ho kupval s tím, že nebude každodenně v provozu a bude provozováno pouze na krátké tratě a nedokážu si představit jak na sídlišti budu dobíjet akumulátor. Při koupi jsem byl ujištěn, žo toto vozítko je pro mně šité na míru. Ale co mi z toho, když po třech dnech nenastartuji. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Leden 17, 20178 r je pravda že akumulátor musíš dobíjet, ale... já jezdím do práce 8km a pak zase zpět, to činí 90% cest. 5% cca je courání přes město na nákup do supermarketů a 5% jsou cesty cca 40km na vysočinu. Mám startstop, díky kterýmu se délka startování řídí sama, jen ťuknu do klíčku... za ty skoro 4 roky co CG mám jen jednou motor točil neobvykle dlouho a nechtěl chytit, ale v logu nic nezaznamenáno... startstop se taky sám deaktivuje při různých podmínkách, mimo jiné při slabém napětí AKU... Zkus CG projet aspoň 50-60km v kuse, to by mohlo baterku dobít a pak uvidíš jestlii druhej, třetí den nastartuješ. Taky můžeš změřit napětí na baterce při vypnutým motoru a při startování... A zkus změřit i odběr proudu z baterky při vypnutým motoru, možná ti něco žere baterku...nemáš tam nějaký dodělávky v elektrice?
Leden 17, 20178 r To je absolutni nesmysl. To ti rekli aby to nemuseli resit v ramci zaruky. K uplnemu vybiti akumulatoru rozhodne nemuze dojit po 3 dnech stani. Zena s Citigo bezne nejede 14 dni a pak jen kratkou trasu a nema zadny problem.
Leden 17, 20178 r Taky naprostý souhlas, každé takové nové auto musí nastartovat i po měsíci stání. Nenechal bych se odbít, popřípadě zkusil i jiný servis.... Ale prvně zkus dobít baterku úplně jízdou nebo doma a kdyži to bude pokračovat tak je to chyba někde jinde. Moje stará felda dělá to samé že taky vybíjí baterii, ale po týdnu stání nastartuje úplně v poho, když občas jedu delší trasu.
Leden 17, 20178 r To doufám, že by snad každý servis hned poznal.... Ikdyž dneska je zbytečné se divit
Leden 17, 20178 r No měl jsem to tam týden, furt nechtěli věřit, že je rok stará baterie hin a pak zkoumali proč...
Leden 18, 20178 r Autor před 17 hodinami, luky.daniel napsal: Taky naprostý souhlas, každé takové nové auto musí nastartovat i po měsíci stání. Nenechal bych se odbít, popřípadě zkusil i jiný servis.... Ale prvně zkus dobít baterku úplně jízdou nebo doma a kdyži to bude pokračovat tak je to chyba někde jinde. Moje stará felda dělá to samé že taky vybíjí baterii, ale po týdnu stání nastartuje úplně v poho, když občas jedu delší trasu. Baterka byla dobíjená a pořád stejný problém,jelikož je to v záruce tak jsem dal na tvoji druhou radu a nenechal jsem se odbýt a auto si tam nechali, nechtějí věřit že baterka mohla odejít, ale jak vyplývá z příspěvku níže tak je to možné. Jak bude věc vyřešena tak to tady napíšu s jak jsem pochodil ve značkovém servisu Škoda. Jsem zklamán jen z toho že při koupi jsem byl ujišťován, že je to vozítko na míru pro mně ( město, k ruce, nákupy, lékař atd)
Leden 18, 20178 r Tak aspoň že tak... Určitě je! Nenech si zkazit radost, problém se vyřeší a když se občas auto projede třeba 30km, vše by mělo být ok
Duben 10, 20178 r Autor V 17. 1. 2017 na 12:26, KALIMERO napsal: Vlastním Citigo dva roky a v posledním roce a to jak v létě tak v zimě dochází k vybíjení akumulátoru. Pokud vozitko neprojedu do tří dnů tak ho už nenastartuji. Ve značkovém servise Škoda při garanční prohlídce mi sdělili, že tam je nový typ akumulátoru a musí se průběžně dobíjet a přirovnali to k mobilnímu telefonu. Mně se toto nezdá jelikož jsem ho kupval s tím, že nebude každodenně v provozu a bude provozováno pouze na krátké tratě a nedokážu si představit jak na sídlišti budu dobíjet akumulátor. Při koupi jsem byl ujištěn, žo toto vozítko je pro mně šité na míru. Ale co mi z toho, když po třech dnech nenastartuji. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Po dlouhých tahanicích se servisem mi vyměnili akumulátor v rámci záruky a auto je již OK. No ale můžu že kvůli součástky tak malé hodnoty to byl běh na dlouhou trať, děsím se jestli neodejde něco dražšího ale to už je vlstně jedno protože vozidlo je již po záruce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.