Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vlastním Citigo dva roky a v posledním roce a to jak v létě tak v zimě dochází k vybíjení akumulátoru. Pokud vozitko neprojedu do tří dnů tak ho už nenastartuji. Ve značkovém servise Škoda při garanční prohlídce mi sdělili, že tam je nový typ akumulátoru a musí se průběžně dobíjet a přirovnali to k mobilnímu telefonu. Mně se toto nezdá jelikož jsem ho kupval s tím, že nebude každodenně v provozu a  bude provozováno pouze na krátké tratě a nedokážu si představit jak na sídlišti budu dobíjet akumulátor. Při koupi jsem byl ujištěn, žo toto vozítko je pro mně šité na míru. Ale co mi z toho, když po třech dnech nenastartuji. Nemáte někdo podobnou zkušenost?

je pravda že akumulátor musíš dobíjet, ale... já jezdím do práce 8km a pak zase zpět, to činí 90% cest. 5% cca je courání přes město na nákup do supermarketů a 5% jsou cesty cca 40km na vysočinu. Mám startstop, díky kterýmu se délka startování řídí sama, jen ťuknu do klíčku... za ty skoro 4 roky co CG mám jen jednou motor točil neobvykle dlouho a nechtěl chytit, ale v logu nic nezaznamenáno... startstop se taky sám deaktivuje při různých podmínkách, mimo jiné při slabém napětí AKU...

 

Zkus CG projet aspoň 50-60km v kuse, to by mohlo baterku dobít a pak uvidíš jestlii druhej, třetí den nastartuješ. Taky můžeš změřit napětí na baterce při vypnutým motoru a při startování... A zkus změřit i odběr proudu z baterky při vypnutým motoru, možná ti něco žere baterku...nemáš tam nějaký dodělávky v elektrice?

To je absolutni nesmysl. To ti rekli aby to nemuseli resit v ramci zaruky. K uplnemu vybiti akumulatoru rozhodne nemuze dojit po 3 dnech stani. Zena s Citigo bezne nejede 14 dni a pak jen kratkou trasu a nema zadny problem.

Taky naprostý souhlas, každé takové nové auto musí nastartovat i po měsíci stání. Nenechal bych se odbít, popřípadě zkusil i jiný servis.... Ale prvně  zkus dobít baterku úplně jízdou nebo doma a kdyži to bude pokračovat tak je to chyba někde jinde.

Moje stará felda dělá to samé že taky vybíjí baterii, ale po týdnu stání nastartuje úplně v poho, když občas jedu delší trasu.

Teoreticky to může být i baterkou. Mně ji měnili po roce(nešla dobít).

To doufám, že by snad každý servis hned poznal.... Ikdyž dneska je zbytečné se divit

 

No měl jsem to tam týden, furt nechtěli věřit, že je rok stará baterie hin a pak zkoumali proč...

  • Autor
před 17 hodinami, luky.daniel napsal:

Taky naprostý souhlas, každé takové nové auto musí nastartovat i po měsíci stání. Nenechal bych se odbít, popřípadě zkusil i jiný servis.... Ale prvně  zkus dobít baterku úplně jízdou nebo doma a kdyži to bude pokračovat tak je to chyba někde jinde.

Moje stará felda dělá to samé že taky vybíjí baterii, ale po týdnu stání nastartuje úplně v poho, když občas jedu delší trasu.

Baterka byla dobíjená a pořád stejný problém,jelikož je to v záruce tak jsem dal na tvoji druhou radu a nenechal jsem se odbýt a auto si tam nechali, nechtějí věřit že baterka mohla odejít, ale jak vyplývá z příspěvku níže tak je to možné. Jak bude věc vyřešena tak to tady napíšu s jak jsem pochodil ve značkovém servisu Škoda. Jsem zklamán jen z toho že při koupi jsem byl ujišťován, že je to vozítko na míru pro mně ( město, k ruce, nákupy, lékař atd)

Tak aspoň že tak... Určitě je! Nenech si zkazit radost, problém se vyřeší a když se občas auto projede třeba 30km, vše by mělo být ok -_-

  • 2 měsíce později...
  • Autor
V 17. 1. 2017 na 12:26, KALIMERO napsal:

Vlastním Citigo dva roky a v posledním roce a to jak v létě tak v zimě dochází k vybíjení akumulátoru. Pokud vozitko neprojedu do tří dnů tak ho už nenastartuji. Ve značkovém servise Škoda při garanční prohlídce mi sdělili, že tam je nový typ akumulátoru a musí se průběžně dobíjet a přirovnali to k mobilnímu telefonu. Mně se toto nezdá jelikož jsem ho kupval s tím, že nebude každodenně v provozu a  bude provozováno pouze na krátké tratě a nedokážu si představit jak na sídlišti budu dobíjet akumulátor. Při koupi jsem byl ujištěn, žo toto vozítko je pro mně šité na míru. Ale co mi z toho, když po třech dnech nenastartuji. Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Po dlouhých tahanicích se servisem mi vyměnili akumulátor v rámci záruky a auto je již OK. No ale můžu že kvůli součástky tak malé hodnoty to byl běh na dlouhou trať, děsím se jestli neodejde něco dražšího ale to už je vlstně jedno protože vozidlo je již po záruce.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.