Přejít na obsah

1.2 TSI 77kw Studený start


Goril

Doporučené příspěvky

Auto jezdi normalne, ale me osobne docela stve, ze u novyho auto je po nastartovani studenyho motoru takovej rachot - viz. video a ted uz je evidentni, ze to je zavada, tak at to daji pekne do poradku. Jsem jenom zvedavej, jestli to bude otazka kusu, nebo se bude jednat o plosnej problem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mesic se nic nedelo, tak jsem zavolal do Boleslavi, jestli se s tim nekdo vubec zabyva a druhy den hned volali dealerovi, ze ma objednat prestavovac s ventilem a provest vymenu. Tezko rict, jestli je to opravdu tim, nebo jenom strilej od boku, aby ode me meli klid, evidente si nejsou jisty, jestli je prestavovac pricina, nebo dusledek neceho jinyho. Kazdopadne v motoru se ztraci tlak oleje, ale nejsou si jisty pricinou, tak zkousej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak vyměnili přestavovač vačkovýho hřídele a dělá to pořád, možná jenom o něco míň hlasitě, ale ten zvuk, kterej tam být nemá, tam je pořád. Oni opravdu nevědí, co s tím, bude to problém více kusů, v zahraničí prý už mají s tímhle problémem v servisech více aut, ale nemají těm lidem co nabídnout, protože ještě netuší, co zase posrali. U nás jsem prý já první, kdo s tím přijel, auto půjde na 3. reklamaci se stejným problémem, tak uvidím, co bude dál.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, omlouvam se, ze pisu az ted. Nakonec to dopadlo tak, ze dorazili do Porsche Prosek manici z Boleslavi, strcili do motoru nejakej oscilometr, nebo jak tomu nadavali a sepsali papir, ze danej projev je zpusobenej natlakovavanim motorovy soustavy olejem a na bezny provoz tento jev nema zadny vliv. V dokumentu take bylo uvedeno doporuceni servisu, aby vozidlo bylo predano majiteli s hodnocenim: bez zavad. Nikde ani zminka o tom, zda to ma vliv na zivotnost, coz mi nebyli schopni rict ani v servisu. Timto jsem svoje snazeni ukoncil a dany problem vytesnil, auto to dela porad, ale jinak jezdi v pohode, hezky, zere tak jak zrat ma a olej nemizi. Ted mi dela radost a danou vec neresim, protoze mi to soudruzi z fabriky vysvetlili..... Jina moznost stejne asi neni, to by se s nima musel clovek jedne soudit a na to nemam ani penize, ani cas.

Editováno: , autor: Goril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Tak to tu ozivime :wacko:

V nedeli pote co auto asi 3 dny stalo jsem rano nastartoval. Motor se hadal - rozblikala se kontrolka motoru a napis zavada stop start.

Po chvilce se to ustalilo, auto jelo normalne a dalsi starty ok.

Dnes diagnostika - zjistily ze nepalil 4. valec. Auto si tam tedy nechali, budou delat dalsi mereni a cekat na radu z Bolky.

Ach jo, vubec me to nove auto nedela radost...:angry:

Editováno: , autor: kubste
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim.

Vuz je opraven, finalni rozhreseni:

Spatne opracovany odlitek hlavy valcu a z toho plynouci netesnost v prostoru voditka ventilu. Tudy se do valce prisaval olej a zpusobil zakarbonovani zapalovaci svicky.

Opraveno v zaruce.

Mimo jine by to vysvetlovalo i zvysenou spotrebu oleje...

Tak uvidime....

Editováno: , autor: kubste
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...