haceink Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Zdravím mám takovy problem mel jsem jsem uz minimum nafty v aute jel jsem na benzinku a omylem natankoval 23 litru benzinu nastartoval auto se vyplo pe 600 m takze odtahovka servis co uz stalo se vymenil se palivovy filtr dolilo se pres 30 l nafty a aditiva auto jezdi uplne normalně ma zatah necuka ma vykon vsechno jak ma byt po ujeti 150 km otankuju do plna zase naftu aby se to proredilo ale ted k problemu co mám kdyz auto stoji treba 12 hodin chytne na drnc jedu treba 50 km vypnu motor 15minut stojím a kdyz chci nastartovat tak motor toci třeba 10 sekund nez chytne a zase vklidu kdyz v zapeti vypnu a hned nastartuju tak chytne na drnc jako kdyby proste po 15 minuta stani spadla nafta uz jsem menil 3 paliove filtry vsude byl samozrejmne benzin a opravdu si nevím rady cím by to mohlo byt . díky za rady předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 To ste jako tam ten benzín nechali a jen ste do něj frkli naftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 27. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 (editace) No tak to se nediv, to až s podivem se zarážím nad tím, koho mohlo napadnout tam nechat ten benzin Trochu benzinu nevadí (třeba litr na nádrž), my ho dokonce do našich dodávek v mrazech lijeme, ale nechat tam 23 litrů mohlo napadnout jen hlupáka Právě sis poškodil motor a už nebude nikdy stejný jako předtím EDIT: byl jsem hodně překvapen, jakou hloupost jsi udělal a tak se zeptal tří ženských, které nemají ani páru o autech. Jednou z nich byla moje sedmiletá dcerka. Všechny by to vypustili a natankovali čistou naftu do plné nádrže Editováno: 29. leden 2017, autor: SUP1 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Stejné problémy mají i auta, která na benzín nikdy nejela, tak nemusí hned být tak zle. Prohledej forum, někde se to tady řešilo. Naše služební auto to dělalo taky, opravili to myslím, že výměnou snímače otáček vačkového hřídele (???). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrbicek Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 v práci jsem řešil podobnou situaci, náš host (američan) natankoval do rok starého Mercedesu E as 25litrů benzinu, dotankoval naftu a dojel s tím do prahy (cca 200km), kde o tom nikomu neřekl, tudíž to kolegové zaparkovali do podzemních garáží. Když jsme to pak zjistili nejen, že jsme měli strach, aby to auto nastartovalo a z podzemek vyjelo, ale hlavně potom zjištování v mercedesu, co všechno se poškodilo... abych to zkrátil škoda byla vyčíslená na cca 450tis.... jak řekl SUP, nechápu, co vás lidi vede k tomu, že tam ten benzin necháte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Jedno z témat, kde se řeší teplý start TDI je např. tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 to špatné startování s tím nemusí vůbec souviset. V každém případě ten motor dostal zahulit jako nikdy před tím a pravděpodobně mu to pár desítek tisíc kilometrů života sebralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 29. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Jo jsem si toho vědom mám podezdření na rele palivoveho čerpadal v nadrži či čerpadla v nadrži že nemá takovou sílu to tu naftu vytahnout dopředu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Jak píšeš "kdyz auto stoji treba 12 hodin chytne na drnc" po 12 hodinách má relé a čerpadlo dostatečnou sílu?? A po 15 minutovém stání nemá?? To se mně nějak nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 29. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Za studena to zhavi zhavicky pak uz kdyz je motor zahrany tak nezhavi prece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Ale to nic nemění na tom, proč by po 12 hodinách relé a čerpadlo mělo mít dostatečnou sílu a po 15 minutovém stání ne?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 29. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Ja fakt nevím jsem ztoho v pasti dneska jsem vycistil to palivove cerpadlo v nadzi jelikoz bylo pricpane ale pak to zaclo delat zase ale uz ne tka hodne o dost mene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Moja žena potrebovala do BMW5 natankovať naftu na tej mušlovej pumpe. Obsluha v červenom sa jej ponúkla, že natankuje. Prešla asi 10km a volala mi, že auto neštartuje. Pohľad na blok prezradil, že šikovníček natankoval 30l benzínu. Telefónna sťažnosť na pumpu, odťah do servisu, kompletné odsatie paliva, preplach, výmena filtrov, dotankovanie 30l nafty, test. Všetko na účet pumpy. Potiaľ to je ako z rozprávky. Po niekoľkých mesiacoch odišlo stredotlaké čerpadlo a zatiaľ prvý vstrekovač. Kamarát, čo mi to servisoval mi k tomu povedal toľko, že benzín je škodlivý hlavne kvôli tomu, že nafta maže pri vysokom tlaku čerpadlo a trysky. Spomenul si, že mu dotiahli nepojazdného bavoráka. Majiteľ sa mu priznal, že si vybral všetkých 6 vstrekov, pekne si ich porozoberal a vyčistil v benzíne. Po naštartovaní sa všetky zadreli a museli sa vymeniť (6x220 EUR). V Tvojom prípade, ak si už vyjazdil tých zriedených 20l a dotankovával naftu, moc toho už nenarobíš. Benzín je sviňa aj na tesnenia vo vysokotlakovom čerpadle. Dal by som aspoň skontrolovať tlaky čerpadla a vstrekov na diagnostike, aby Ti to nepoškodilo hlavu valcov a niečo ďaľšie. Držím palce, nech sa nič nepokazí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 30. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2017 tlaky vstriku jsou dobre na věk toho auta auto jsem ted po 12 h nastartoval a na prvni drnc krasny chod všechno vpohodě když jsem jel o vikendu 200 km tak vsechno vpohode krasny zatah chod motoru vykon zadne cukani nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-P9 Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Tak tohle mě zas po dlouhý době rozsekalo na sra.ku. Tady Ti hodně lidí se spoustou potíží dobře poradí, ale předpokládá se alespoň základní technické vědomí. Při veškeré úctě, s blbostí neporadí nikdo. Natankovat omylem benzín do diesla, to se prostě může stát každýmu ale nechat tam ten benzín - "odtahovka, servis", to jako v tom servisu ten benzín neřešili?... 23l benzín + 30l nafta - 150km tj cca 12l + nafta do plna cca 25l. tak teď je tam odhadem 18l benzínu na cca 50l nafty. 35%... Starý piáno by na to určitě frčelo... Není mi úplně jasný, čemu měli pomoct ty aditiva. Nic ve zlým. Vypustit nádrž, vyčistit, nová nafta kontrola všeho. Bude to drahý... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 (editace) Tie aditíva zmenia ten suchý benzín a trochu to maže. Ale nafta to nie je. Benzín horí inak, ako nafta a to vypustenie zbytku nádrže má stále význam. Ak nie vypustenie, tak aspoň časté dotankovanie tej drahšej nafty. Možno máš šťastie, že teraz v mínusových mrazoch sa to správa inak. V lete by Ti auto už asi stálo v servise s pekným rozpočtom. Pamätám sa, ako sa pred pretekmi so starými škodovkami liala trocha nafty do benzínu hlavne kvôli tomu mazaniu motora :-) Editováno: 31. leden 2017, autor: Jao Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 K.O vysokotlaké čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 31. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Jo konečně taky nejaka rada vysokotlake čerpadlo (tandemovka) podlemně v ní budou ryhy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Naředěný benzin v nafťáku a rýhy v čerpadle Pánové vy jste hustý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 5. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 miluji ty lidi co tady pišou to mě rozsekalo atd vy jste hustí a tak podobně místo aby poradili určitě všichni z vás jsou automechanici všechno ví všechno znají a umíte maximalně vyměnit brzdove desky a kotouče místo toho aby jste poradili co a jak co by to mohlo byt když nekdo má problem něříkam mu že je debil co udělal prostě se snažím ten problém vyresit a kecy typu to auto už nebude jako dřiv motor v haji jojo tak se pozna ne mechanik a blbecek ktery je nasrotovany s internetu a videl tak motor na obrazku maximalně a jinak problem byl v tandemovém čerpadlu tot vse 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Problém je především v Tvojí základní neznalosti u věci, která je všeobecně známa a učí se to i v autoškole Mluvíš tady o internetu - najdeš tam milion odkazů, jak se má postupovat, pokud se omylem do auta natankuje jiné palivo Víš co je tandemové čerpadlo, ale nevíš, co dělat, když do nafťáka natankuješ benzin. Samozřejmě špatné palivo způsobilo, resp.zásadně se podepsalo, na tom čerpadle. P.S. Nediv se v tom případě všem za takové reakce 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-P9 Vloženo 6. Únor 2017 Sdílet Vloženo 6. Únor 2017 Tak tak. Teď máš hybridní motor, který umí jezdit na naftu i benzín. Čas od času vyměníš tandem, prosadíš svou pravdu a pošleš všechny do p...le. P.S. petrolej už jsi taky zkusil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 7. Únor 2017 Sdílet Vloženo 7. Únor 2017 (editace) Benzín nemôže vytvoriť viditeľné ryhy v čerpadle. Jedine, ak sa do kompresných priestorov dostal nežiadúci materiál. Nekvalitná nafta, alebo jej filtrácia a hlavne ak benzín rozleptal tesnenia a tie sa dostali tam, kde nemali. Po zmeraní tlakov na čerpadle a tryskách by si mal predstavu, čo je na výmenu. Haceink, od začiatku Ti všetci radili, aby si aspoň vyprázdnil nádrž, filter a dolial čistú naftu. Kvôli pár korunám si to nespravil a jazdil si veselo ďalej. Postupom času zistíš, že si šetril na nesprávnom mieste. Čerpadlo ten benzín pretiahlo cez celú vznetovú sústavu až po zvody a narobilo deštrukčnú činnosť. Stať sa to môže každému, ale dôležité je, ako to napraviť. Ty si ten problém neriešil a dúfal si, že sa nič nestane. Nečuduj sa preto tým reakciám. Editováno: 7. Únor 2017, autor: Jao Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.