Verunqa Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 (editace) Uvazuji o koupi jedne fabie. 1.4 16V 74kw. Je to uz dost stare auto (2001). Byla jsem na prohlidce a vyfotila si spodek auta a nevim, zda je koroze jeste prijatelna, nebo je to uz moc. Nemate nekdo nejakou fotografii spodku fabie, abych mela srovnani?:) Je ta koroze na fotografii jeste prijatelna? Editováno: 28. leden 2017, autor: Verunqa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 (editace) Já tam žádnou korozi nevidim, jestli myslíš výfuk, tak ten neřeš, to je normální. Pozor na začátek prahu a konec blatníku, (tam jak bývají přední zástěrky) tam je kritické místo. Editováno: 28. leden 2017, autor: Alma editace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verunqa Vloženo 28. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2017 Aha. Ten zacatek prahu a konec blatniku byly ok. Dobre. Diky moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 17. Květen 2017 Sdílet Vloženo 17. Květen 2017 To máš asi klasický stav. Žádná hrozná koroze. Můžeš to nechat poasfaltovat nástřikem.. Nic víc pro to dělat nejde ve smysluplné cenové realci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 (editace) Podobne hrdza sa zacina zahryzavat do auta. Co som ostal prekvapeny ze gumove a pryzove tesnenia podvozku skoro vsetky uz vyhnili alebo sa rozpadli(nie je sa comu divit pretoze 17r sa prejavit musi). Mam taky pocit ze by mali chranit dutiny auta pred vodou vlhkom apod. Riesenim by bolo teda vymena poskosenych a znovu poasfaltovanie podvozku? Alebo riesil to niekto napr silikonom? Alebo je aj ine riesenie ? Editováno: 15. Duben 2018, autor: Mathias doplnenie textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 Ty gumové zátky normálně koupíš,rozpadly se věkem.Je třeba oloupat ten plastizol tam,kde pevně nedrží a na těch místech co nejlépe odstranit rez.Pozor,že mnohde ten povrch vypadá neporušeně,ale je to puchýř.Pak místa nejlépe natřít odrezovačem,pak nový nátěr plastizolem,nebo Body 930.Také bys měl koupit Rezistin ve spreji s hadičkou na dutiny,nebo použít stříkací pistoli a těmi otvory ty dutiny vystříkat.Nakonec otvory zazátkovat novými zátkami a je opraveno.Jinak to samozřejmě bude jezdit i bez těch zátek,ty otvory slouží k tomu stříkání dutin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanT Vloženo 18. Duben 2018 Sdílet Vloženo 18. Duben 2018 Já jsem do toho nechtěl moc rýpat, ať to nezačne rezivět, tak jsem to jen vystříkal WD-40 a dal nový ucpávky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Duben 2018 Sdílet Vloženo 18. Duben 2018 WD-40 a vůbec tyhle "těkající" oleje se na to moc nehodí - za pár týdnů se spláchnou a nezůstane po nich ani mastný flek. Když už, tak je lepší nějaký konzervační vosk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 18. Duben 2018 Sdílet Vloženo 18. Duben 2018 Do toho není třeba rýpat.Kde ten původní nátěr neodstává,tam to jen zazátkovat.Máš tam vyfocená i místa,kde je ten nátěr porušený na těch gumových zátkách,to je v pořádku,jak to je.Takhle to vypadalo od nova.Jen pokud by ten původní nátěr odstával,tak to očistit a znovu natřít.Pokud teď po tom,co napsal Wittmann budeš mít nějaké pochybnosti,tak nemusíš.Klidně pokud by ses rozhodl nějakou tu dutinu vystříkat voskem přes to WD-40,tak se vůbec nic nestane a nic strašného tím nezpůsobíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 akorát to nebude moc držet.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 Proč by to nedrželo?To WD naleptá ten původní vosk s prachem,ale pochybuji,že by ho smylo,na to by se ho musely použít desítky litrů.Případná další vrstva vosku se s tím původním spojí také.Rozpouštědlo v tom vosku jednoduše naruší tu předchozí vrstvu.Najdou se takoví,kteří záměrně míchají do vosku na dutiny trochu oleje,aby ten vosk v těch dutinách nezasychal,netuhnul a za tepla déle pracoval a vzlínal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 protože ta olejová vrstva brání potřebnému kontaktu s podkladem - proto se oleje ve spreji používají jako levné a rychlé separátory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 Jenže ona tam žádná zvláštní vrstva toho oleje nejspíš nebude.Navíc rozpouštědlo v tom vosku olej smývá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.