Přejít na obsah

Rezavy podvozek


Verunqa

Doporučené příspěvky

Uvazuji o koupi jedne fabie. 1.4 16V 74kw. Je to uz dost stare auto (2001). Byla jsem na prohlidce a vyfotila si spodek auta a nevim, zda je koroze jeste prijatelna, nebo je to uz moc. Nemate nekdo nejakou fotografii spodku fabie, abych mela srovnani?:) Je ta koroze na fotografii jeste prijatelna?

IMG_0808.JPG

Editováno: , autor: Verunqa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tam žádnou korozi nevidim, jestli myslíš výfuk, tak ten neřeš, to je normální.

Pozor na začátek prahu a konec blatníku, (tam jak bývají přední zástěrky) tam je kritické místo.

Editováno: , autor: Alma
editace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...

Podobne hrdza sa zacina zahryzavat do auta. Co som ostal prekvapeny ze gumove a pryzove tesnenia podvozku skoro vsetky uz vyhnili alebo sa rozpadli(nie je sa comu divit pretoze 17r sa prejavit musi). Mam taky pocit ze by mali chranit dutiny auta pred vodou vlhkom apod. Riesenim by bolo teda vymena poskosenych a znovu poasfaltovanie podvozku? Alebo riesil to niekto napr silikonom? Alebo je aj ine riesenie ?

IMG_20180415_163158.jpg

IMG_20180415_163138.jpg

IMG_20180415_163003.jpg

IMG_20180415_162952.jpg

IMG_20180415_163251.jpg

IMG_20180415_163307.jpg

IMG_20180415_163356.jpg

IMG_20180415_163402.jpg

Editováno: , autor: Mathias
doplnenie textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty gumové zátky normálně koupíš,rozpadly se věkem.Je třeba oloupat ten plastizol tam,kde pevně nedrží a na těch místech co nejlépe odstranit rez.Pozor,že mnohde ten povrch vypadá neporušeně,ale je to puchýř.Pak místa nejlépe natřít odrezovačem,pak nový  nátěr plastizolem,nebo Body 930.Také bys měl koupit Rezistin ve spreji s hadičkou na dutiny,nebo použít stříkací pistoli a těmi otvory ty dutiny vystříkat.Nakonec otvory zazátkovat novými zátkami a je opraveno.Jinak to samozřejmě bude jezdit i bez těch zátek,ty otvory slouží k tomu stříkání dutin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do toho není třeba rýpat.Kde ten původní nátěr neodstává,tam to jen zazátkovat.Máš tam vyfocená i místa,kde je ten nátěr porušený na těch gumových zátkách,to je v pořádku,jak to je.Takhle to vypadalo od nova.Jen pokud by ten původní nátěr odstával,tak to očistit a znovu natřít.Pokud teď po tom,co napsal Wittmann budeš mít nějaké pochybnosti,tak nemusíš.Klidně pokud by ses rozhodl nějakou tu dutinu vystříkat voskem přes to WD-40,tak se vůbec nic nestane a nic strašného tím nezpůsobíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč by to nedrželo?To WD naleptá ten původní vosk s prachem,ale pochybuji,že by ho smylo,na to by se ho musely použít desítky litrů.Případná další vrstva vosku se s tím původním spojí také.Rozpouštědlo v tom vosku jednoduše naruší tu předchozí vrstvu.Najdou se takoví,kteří záměrně míchají do vosku na dutiny trochu oleje,aby ten vosk v těch dutinách nezasychal,netuhnul a za tepla déle pracoval a vzlínal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...