martink0 Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 25 minutes ago, l79 said: Měl jsem taky O2 FL Scouta PD 103kw (ještě slouží v rodině) teď mám 4 měsíce Kodiaqa Style 140kw s něčím navíc. Zatím jsem s ním spokojený. Nečekal jsem od něj bůhví jaké sportovní ambice, to i ten Scout nesplňoval, takže pro mě spokojenost. 140 kw jsem volil z toho důvodu, že občas se větší výkon prostě hodí a z důvodu lepších komponentů - turbo chlazené vodou a bytelnější převodovka (v olejové lázni). Spotřeba je vyšší tak o 1 - 1,5l v porovnání s O2 Scout. Kodiaqa Scout bych si asi nevybral i když exteriér je hezčí než obyč Kodiaq. Ale třeba to dřevěnné obložení se mi vůbec nelíbí a sedačky s alcantarou mám taky. Je to o prioritách každého člověka. OK takze ked to zhrnies tak nejaky pocit poklesu vykonu/lenivosti voci staremu scoutu nebol.. a je to +/- rovnake (az na tu spotrebu) - vyber vybavy Scout neries :- ) my sme na to doma troku zatazeni.. a v konecnom dosledku az na ten 'drevo' dekor mi ten styling vyhovuje.. Cisto nahodou sa tu nenachadza niekto kto ten 140kW motor precipoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voka Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 Dobrý den, přidám svůj dotaz do tohoto tématu. Prosím o radu s výběrem motoru do služebního Kodiaq. Zanedlouho půjde již objednat motor 2.0 TSI 140 kw, DSG, 4x4. Bude o 1 000 Kč levnější než stejně vybavený Kodi s 2.0 TDI 110 kw, DSG, 4x4. Přikláním se na stranu TSI, auto bude dynamičtější a tišší. Nevýhodou je vyšší spotřeba, řeším jen tabulkovou kombinovanou spotřebu. Tu mi firma účtuje za soukromé km. Ročně najedu cca 42 tis km. 50/50 - soukromé/služební km. Budget by dosáhl i na TDI 140 kw (hůře vybavený), ale pořád myslím, že TSI bude lepší volba. Prosím vaše názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 Mám 2.0 TSI 132 kW a po mnoha a mnoha letech ježdění s auty s dieselovými motory jsem rád, že jsem volil tuto variantu. Čekal jsem přesně to, co popisuješ a nejsem zklamaný. Spíš úplně naopak. Po více než roce mám najeto 30 tisíc km, jezdím podle nálady, motor si s automatem rozumí moc dobře a spotřebu mám kolem 8,5 l/100km. Někdy o něco méně, někdy zase více. A dynamikou jízdy je to opravdu jinde než dieselový motor. Stejně tak hlučností a příjemným přídavkem je pěkný zvuk výfuku od "skoro osmiválec" po formulové ječení ve vysokých otáčkách. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voka Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 Díky za reakci, super. další bodík na stranu TSI. ještě někdo nějaký postřeh? proč raději TDI 110 nebo 140 kw než 2.0 TSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 Zdravim, zkouseli jsme srovnani 2ks Style 5 mist, 110kW vs 140kW na D10, do 100km/h moc rozdil není, ale od nejakych 110-120km/h 140kW zrychluje o dost ochotneji, okolo 160km/h je už 110kW daleko vzadu. U plne nalezeneho se to projevi ještě vice. Jinak on se nelisi jen motor, 140kW ma vetsi brzdové kotouče atd. Spotřebě 2.0 TSI okolo 8.5l jsem se nedokázal ani přiblížit, našim jízdním stylem jsem se po víkendovém testu pohyboval na 10L/100km, dlouhodobou nyní u 140kW TDI máme 8.5 za cca 25t km. A ze by byl 2.0 TSI dynamikou jízdy opravdu jinde, než TDI, to není. Ani jeden není žádný závodník, už jsme měli doma i BiTdi, skoro týden a to už celkem slušně jede, zkusili jsme to zase srovnat se 140kW naftou a je to podobně jako 110 vs 140kW... ukážeš tomu záda, ale taky to není žádná "formule". Bohužel BiTdi nemá rezervu, takže domu se pořizovat nebude, ještě si chvilku necháme stávající 140kW naftu a pak vyměníme za V6 Touarega, ten už jede opravdu slušně. Jinak, spotřebu to mít malou nikdy nemůže, není to Superb, nebo Octavie, je to šatní skříň a odpor vzduchu to bude mít vždy daleko větší. Dle mého soukromého názoru do těchto aut patří nafta. A ve firmě bych to vůbec neřešil, případný prodej nafty bude dle mého daleko snažší. J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Tak jen na doložení mých tvrzení vložím záznam posledního většího ježdění po republice. Bylo to v pátek 21.12. a asi každý ví, jaký byl provoz a podmínky. A dálnice je tam jen mezi Hradcem Králové a Pardubicemi, jak tam tak i cestou zpátky. Teda asi bych měl spíš napsat "dálnice" :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 to Karel... já jsem nikoho nezkoušel nařknout z toho, že spotřebu uvádí nereálnou, pouze jsem uvedl, že "naším jízdním stylem" se pohybujeme dlouhodobě na 8.5l se 140kW naftou a pokud bychom v tebou uváděný pátek 21.12. jeli stejnou trasu společně, tak k naftové spotřebě cca 8.5l by vycházela benzínová prostě kolem 10l, Na dálnici nechávám tempomat na 160, což je cca 150km/h dle GPS při předjíždění se ručička občas podívá i výše, DSG většinou nastaveno na S, podvozek Comfort, jinak, pokud se jen pocukává po městě, tak u krátkodobých spotřeb se klidně v zimě dostáváme na 10l i s naftou. Jinak, 71 zelených lupenů je hezké číslo, ale zkus je oškubat pod 50 a číslo u spotřeby bude úplně jiné :-) Samozřejmě, pokud bych nechal tempomat na 125km/h, tak se můžu kochat spotřebou kolem 7l, ale v tu chvíli můžu jet autobusem :-) Takže neříkám, že se nedá jezdit za méně, ale "naším jízdním stylem" vychází TSI kolem 10 a TDI kolem 8.5l/100. A v tomto se shodujeme i s druhou polovičkou, ta je schopna cestu do Německa udělat s průměrnou rychlostí nad 100km/h, lupeny si nepamatuju, ale spotřeba vycházela pod 9l/100km :-) Samozřejmě, kdyby jela tempomat 130km/h, tak měla spotřebu o 2L menší, ale tak prostě nejezdíme. A jezdíme "za své", jedná se o soukromé auto jak pořízením, tak provozem. To jen, abych předešel řečem, že za firemní se jezdí :-))) J. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 to Karel, jen ještě drobnost, vidím v přiložené spotřebě režim ECO, to ale není normální režim, ten se jmenuje Normal :-) J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Já to nebral vyloženě jako zpochybňování, jen jsem chtěl ukázat, že to možné je. A už jsem psal na jiném místě, že pokud to je možné, režim Eco se zapojením tempomatu používám. A pokud je zase možné předjíždět, cvaknu si tam voličem režim S a vyrazím. A podle průměrné rychlosti je snad jasné, že se vyloženě necourám :) Pravdou ale je, že jezdím víceméně předpisově, po okreskách do 100 km/h podle GPS, dálnice do těch 130. A už jsem taky psal tady na fóru v jiném tématu, že jsem při zkoušce, co auto dokáže, měl při výjezdu na jeden 20 kilometrový kopec v Rakousku loni na jaře spotřebu hodně přes 20. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Ehm, no právě že ta průměrná rychlost je tak trochu nepřesvědčivá (čti nízká). S Kodiaqem 2.0 TSI jsem měl možnost jezdit, na dálnici to jezdilo za deset litrů v mém standardním tempu tachometrových 140 km/h. Celkově jsem tehdy jezdil za 8,5 litru, ovšem s průměrnou rychlostí přesahující 80 km/h a prakticky bez městského provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 (editace) Kdo jel v pátek 21.12.2018 kamkoliv napříč republikou, a nebylo to po dálnicích, tak ví, že ten průměr opravdu nízký není. Také jsem to psal na jiném místě, v září při cestě do Dalmácie jsem měl spotřebu při průměrné rychlosti přes 110km/h rovných 7,0 l/100km. Na přiložené fotce jsou ty průměry jinak, ale to proto, že posledních cca 50 km už není dálnice. Cesta zpátky pak byla celá, tj. 1048 km s průměrem 90km/h, spotřeba 7,4 l/100km. Klimatizaci samozřejmě používám :)) Edit: Oktávkou II. 1,9 PD (1. prodaná v ČR v roce 2004! :) ) jsem jel totéž dolů do Chorvatska za 3,7 s podobným průměrem. Ne z počítače, ale tankování od plna do plna. Kluk s ní teď jezdí a stále a za všech okolností je to pod 5 na 100km. Ale to už jsem úplně mimo téma, omlouvám se. Editováno: 5. leden 2019, autor: Karel Bůna 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 To je slušný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Ač je to zřejmě ujeto na ECO, je to velmi dobrá spotřeba, to je bez debat. Ono velmi záleží také na stylu jízdy, myslím si, že je s přehledem udržitelná hodnota do 8 až 9 litrů při dodržování rychlostních limitů. Ovšem je docela podstatné kudy se bude většinu jízd pohybovat auto. Město a dálnice je jasný žrout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepanlu Vloženo 6. leden 2019 Sdílet Vloženo 6. leden 2019 Také přidám zkušenosti: auto (TSI 132KW, DSG) mám od června 2018, najeto 24tis. Km. Polovina na dálnicích, většinou v zahraničí při rychlosti cca 150km/h. Při této rychlosti a plně naložený spotřeba 9,5 -10 l (skutečná, ne podle počítače, zatím si to pro zajímavost píšu po každém tankování). Kombinace dálnice/okresky Praha -Tábor) se pohybuji do 7,5 l. Celková spotřeba na těch 24 tis km je přesně 8,5 l. Celková spotřeba by byla lepší, ale když jezdím krátké trasy po Praze, je to samozřejmě katastrofa. Když zastavím po ujetých 4-5km, počítač teď v zimě hlásí třeba i 17 l. Používám režim Normal, někdy na okreskách Sport. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voka Vloženo 6. leden 2019 Sdílet Vloženo 6. leden 2019 Jde mi o dynamiku a jízdní komfort. Neřeším následný prodej auta čili jeho zůstatkovou hodnotu. Kolik bude rozdíl v TABULKOVÉ kombinované spotřebě TSI 140kw vs. TDI 110kw? 1,5 l? Tento rozdíl je náklad navíc při soukromých km. Ale pořád myslím, že za lepší dynamiku a hlavně vyšší komfort to stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 6. leden 2019 Sdílet Vloženo 6. leden 2019 (editace) Hodnoty z velkého TP, vozidlo z dubna 2017, nafta 140kW EURO6, /dle nové metodiky budou spotřeby nejspíš jiné/. 140kW/4000, 210km/h, spotřeba dle předpis č.: 2016/646W 6.6, 5.3, 5.7L, z toho by se počítala tabulková u soukromého vozidla. Jinak na 210km/h se opravdu dohrabe i dle GPS, spotřeba "naším stylem" 8.5L J. Editováno: 6. leden 2019, autor: jakoubek_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voka Vloženo 7. leden 2019 Sdílet Vloženo 7. leden 2019 Dle nové metodiky budou hodnoty jiné, ale rozdíl tabulkové spotřeby TDI a TSI by měl být stejný. Ještě je otázka zdali budou uvádět u TSI 140 kW stejnou hodnotu jako u TSI 132 kW. Máte někdo papírové parametry (spotřeba) pro Kodi TSI 140 kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 7. leden 2019 Sdílet Vloženo 7. leden 2019 (editace) 24 minutes ago, voka said: Máte někdo papírové parametry (spotřeba) pro Kodi TSI 140 kW? Francuzsky konfigurator uz dal nove cisla. Pri WLTP to je o 2L viac nez pri NEDC. Cisla dolu su platne pre 5 miestnu verziu. P. Editováno: 7. leden 2019, autor: sidzej 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voka Vloženo 8. leden 2019 Sdílet Vloženo 8. leden 2019 A TDI 110kw 4x4 DSG kombinovana 7.1 dle nového měření. Takze rozdíl 1.8l. To je v mem případě pak cca 1000kc měsíčně navíc v PHM za TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Journeyman Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 V 4. 1. 2019 na 11:59, jakoubek_ napsal: Zdravim, zkouseli jsme srovnani 2ks Style 5 mist, 110kW vs 140kW na D10, do 100km/h moc rozdil není, ale od nejakych 110-120km/h 140kW zrychluje o dost ochotneji, okolo 160km/h je už 110kW daleko vzadu. U plne nalezeneho se to projevi ještě vice. Jinak on se nelisi jen motor, 140kW ma vetsi brzdové kotouče atd. Spotřebě 2.0 TSI okolo 8.5l jsem se nedokázal ani přiblížit, našim jízdním stylem jsem se po víkendovém testu pohyboval na 10L/100km, dlouhodobou nyní u 140kW TDI máme 8.5 za cca 25t km. A ze by byl 2.0 TSI dynamikou jízdy opravdu jinde, než TDI, to není. Ani jeden není žádný závodník, už jsme měli doma i BiTdi, skoro týden a to už celkem slušně jede, zkusili jsme to zase srovnat se 140kW naftou a je to podobně jako 110 vs 140kW... ukážeš tomu záda, ale taky to není žádná "formule". Bohužel BiTdi nemá rezervu, takže domu se pořizovat nebude, ještě si chvilku necháme stávající 140kW naftu a pak vyměníme za V6 Touarega, ten už jede opravdu slušně. Jinak, spotřebu to mít malou nikdy nemůže, není to Superb, nebo Octavie, je to šatní skříň a odpor vzduchu to bude mít vždy daleko větší. Dle mého soukromého názoru do těchto aut patří nafta. A ve firmě bych to vůbec neřešil, případný prodej nafty bude dle mého daleko snažší. J. No... Asi tak... Se 110 Kw se dá jezdit... Tento motor doporučuji starším ročníkům, jezdícím mezi Břeclaví a Hodonínem (žádný kopec). Koupili jsme skladovku do firmy před koncem roku (DPH) Přes Vysočinu na dálnici trpím já i auto. Takže jsme se rozhodli jít (i přes všechna rizika s tím spojené) do chipu, který proběhne v příštím týdnu. Celkově proběhne chip tří aut: Kodiaq 110 KW, Kodiaq 140 KW a Superb III 140 KW. S recenzemi se velmi rád podělím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 Jak na D1 přes Vysočinu trpí auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 (editace) před 4 hodinami, Journeyman napsal: No... Asi tak... Se 110 Kw se dá jezdit... Tento motor doporučuji starším ročníkům, jezdícím mezi Břeclaví a Hodonínem (žádný kopec). Koupili jsme skladovku do firmy před koncem roku (DPH) Přes Vysočinu na dálnici trpím já i auto. Takže jsme se rozhodli jít (i přes všechna rizika s tím spojené) do chipu, který proběhne v příštím týdnu. Celkově proběhne chip tří aut: Kodiaq 110 KW, Kodiaq 140 KW a Superb III 140 KW. S recenzemi se velmi rád podělím. To že jsi si koupil auto u kterého nejsi spokojen s výkonem je ale tvůj problém, ne auta. O tom jak si umíš "vybrat" vhodnou motorizaci svědčí to, že chceš vše čipovat... Od motorů a zvlášť naftových, které se nejvíce dávají do škodovek holt nemůžeš čekat výrazné výkony. Editováno: 25. leden 2020, autor: stanmar doplnění textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 (editace) 140KW naftu deklasuje DSG, jinak ten motor má sílu a je pružný, po chipu to jede velice pěkně, na dálnici velmi dobře zrychluje po zpomalení i na 100, překvapila mě i tacho Vmax z 240 na 262. Člověk ale nepotřebuje rychlost ale pružnost. Spotřeba po úpravě lehce nižší. Ale jak říkám, byť lépe a kultivovanejší DSG, tak je to příjemně svižné auto. Váha samozřejmě rozhoduje. Benzin takovou pružnost nenabídne, při stejném uspěchaném stylu zrychlování a rychlosti nebude tak kultivovaný, nafta méně zvukové unavuje díky krouťáku a nižším otáčkám. Při běžném a ne uspěchaném naopak benzín v kultivovanosti na tom je líp. Po zvýšení výkonu to je taky už velice příjemný svezení. Hllavně od spodu. Já ale už preferuji u těchto typů aut naftu, věčně návštěvy pump s benzíny mě již netrápí a následná prodejnost auta je na to táta, stejně jako automat dnes volí 65% kupujících při novém voze. Kdyby ale Kodiaq byl v nabídce s 300PS benzínem z Cupry, tak čert Vem naftu i se spotřebou :-) Editováno: 25. leden 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Journeyman Vloženo 31. leden 2020 Sdílet Vloženo 31. leden 2020 V 25. 1. 2020 na 20:19, stanmar napsal: To že jsi si koupil auto u kterého nejsi spokojen s výkonem je ale tvůj problém, ne auta. O tom jak si umíš "vybrat" vhodnou motorizaci svědčí to, že chceš vše čipovat... Od motorů a zvlášť naftových, které se nejvíce dávají do škodovek holt nemůžeš čekat výrazné výkony. Já to nevybíral. Šéfik potřeboval utratit před koncem roku peníze. A brala se na poslední chvíli nutně bílá skladovka. Nic jiného už neměli. To ví každý, že 110 KW je v Kodiaqu tragédie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Vloženo 31. leden 2020 Sdílet Vloženo 31. leden 2020 za mě RS je pohodě. Osobně mám chipnutý 140kw motor, ale to druhé turbo tomu prostě chybí. Jak už auto jede, zrychlení je skvělé. Ale z "nuly" na "cokoliv" je tragédie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.