Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

 

měl bych na vás tři dotazy:

1.  Kde se všude dá vytáhnout S-kontakt (je tam 12V dokud je klíček v zapalování)

 

2. nevíte někde co je to za piny v pojistkové skříňce? (na velké i malé pojistky)

 

3. jak se dají sundat plasty pod volantem?

 

 

Díky za rady

Honza

Vloženo

1. S-kontakt je na pojistce SB19. Vede od spínací skříňky, přes pojistku k rádiu.

2. piny jsou ty samé co jsou v konektorech. Na malých pojistkách z malých konektorů, velké pojistky - větší konektory. Ty se dvěma jazýčky.

3. pod volantem je kryt jeden a má tuším jen jeden šroubek torx.

Vloženo

Typ je jednoduchý...  Koukám že píšeš že sis to změřil...  Tak asi nebudeš mít problém jít pojistku po pojistce a změřit si to .... 

 

Chceš mít 12 V  i když nesvítí kontrolky, ale klíček je ve spínačce ? 

Vloženo

No tam k tomu není zrovna uplně freadly přístup, tak jsem se tu zepat abych šel na jistotu.

Proměřit každou pojistku je určitě možné.

 

 

 

Jojo chci mít 12 V když nesvílí kontrolky a klíček je ve spínačce.

 

Tak jestli máte nějakou radu na který pojistce by to mohlo být, tak prosím poradte.

 

Díky Honza

Vloženo

Ahoj,

tak jsem to znova přeměřil.    A SB19 se vypne už při otočení klíčku do polohy nula.  

 

A v pojistkovce jsem nenašel pojistky na které by bylo 12V do té doby než vytáknu klček ze zapalování.

 

 

Nevíte někdo, kde najít to co potřebuju: ( 12 V  i když nesvítí kontrolky, ale klíček je ve spínačce )

Vloženo (editace)

Jestli to dobře chápu, tak na pojistce č.19 se mi objevi napětí po celou dobu vložení klíčku v spínací skříňce ?

Je to tedy vhodné místo pro napojení k vlastnímu zabezpečení, že byl vložen klíč do zámku?

Napětí se zde nepřerušuje ani při zapínaní a vypínání zapalovaní nebo startování ?

Je to ten vývod 86S ?

V manuálu mám, že je zde rádio a centrální řídící jednotka.

spinací skříňka2.jpg

Editováno: , autor: .Honza.
Vloženo

Napětí se zde objeví po zasunutí klíčku a následném zapnutí zapalování a zmizí po vytažení klíčku ze spínací skříňky. Nemizí ani při startování a ni při vynutí zapalování.

Vloženo

Existuje vo Fabii nejaký elektrický okruh, ktorý je pod prúdom iba od momentu odomknutia a +/- do zamknutia vozidla.

Mám totiž kamerku ktorá sa napája na dva okruhy, a vadí mi, že sa veľmi rýchlo prepne do parkovacieho režimu, a po naštartovaní mi potom zbytočne hlási niekoľko falošných incidentov ktoré sú realne iba otvorenia a zatvorenia dverí, alebo batožinového priestoru. Takto mi ale môže uniknúťť prípadný reálny incident, keď do mňa napr. niekto ťukne na parkovisku.

Vloženo

Ahoj,

 

já jsem našel všechny ty schemata jako vy. Ale prostě na pojistce SB19  je napětí je když svítí kontrolky.

 

Není nějaký rozdíl v elektrikách různých výbav?

Vloženo (editace)

Když vytáhneš klíč ze spínací skříňky, rozsvítí se ti osvětlení interiéru? Pokud ano, tak na té pojistce musíš mít napětí až do vytažení klíčku. Lze snadno ověřit tím, že zapneš a vypneš zapalování, necháš klíč zasunutý a vytáhneš pojistku SB19, vnitřní osvětlení by se mělo rozsvítit.

Editováno: , autor: Dula
Vloženo

Zdarec . Neřešil tady někdo z vás dálkový start ? zajímalo by mě  ,ke  kterým pinum se připojujou jeho vodiče ? Mám magicar alarm který jsem už montoval na minulém autě. ale ve fabce je vše tak trochu jinak...https://www.levnealarmy.cz/get_file.php?did=2501&lang=cz&download=0 podotýkám, že na start vedou 3.kábly. Nebo nemáte někdo schéma spínací skříňky ,která svorka dává jaké napětí ?  Jedná se mi o vodič, na kterém je +12V při zapnutém klíči v poloze ACC
(příslušenství). Když startujete motor, na tomto vodiči není napětí.O vodič, na kterém je +12V při startování . A o vodič, . A o vodič, na kterém je +12V při zapnutém zapalování. Při startu nezhasíná .
 

Vloženo

Vždyť to máš všechno ve 4. a 5. a obrázku v 7. předchozím příspěvku nahoře. 15 - zapalování (napětí v poloze klíčku 1+2) , 50b (i 50)  - startování (napětí v poloze klíčku 2) , 75 - napětí je pouze v poloze klíčku 1 (odlehčovací  x-relé).

Dále je tam kontakt  P - pod napětím v poloze klíčku 0 (parkovací světla), 86s - S kontakt (po zapnutí zapalování pod napětím až do vytažení klíčku) a  30 - přívod +12V.   

  • o 3 roky později...
Vloženo
On 2/13/2017 at 2:47 AM, jipol57 said:

2. piny jsou ty samé co jsou v konektorech. Na malých pojistkách z malých konektorů, velké pojistky - větší konektory. Ty se dvěma jazýčky.

 

Nevíte prosím někdo číslo dílu, který mám chtít? Byl jsem teď v servisu a nevědí co po nich chci. Budu se připojovat na S-kontakt, pozice 1 a pojistka MINI. 

Vloženo

Číslo dílu koncernu neznám. Oni se v tom asi taky moc nevyznají. Ale měly by to být asi tyhle.

Do větších konektorů a taky k větší pojistce to bude tento: https://www.konektor-brno.cz/kontakt-z-ady-standard-power-timer

a pro menší tyhle: https://www.konektor-brno.cz/kontakt-z-ady-junior-power-timer-4

Je jich tam hodně podobných, ale musí mít na bokách rozpínací pružné praporky, za které drží. A taky se liší průřezem vodiče, který se krimpuje. 0,5-1mm2 a 1-2,5mm2.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

(Fabia 2) Nevie mi prosím niekto poradiť, ako sa dostanem k poistkovej skrinke, aby som pripojil kábel na SB19? Neviem dať dolu plasty :( fero

Editováno: , autor: Francesco

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...