Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Aha... 

"obyčajne" zadne kotúče sú aj v rozmere 300x12

Ale ja by som chcel aj na zadok tie Zimmerman Coat Z (dierovane/vŕtane) 

A tie nemôžem nikde nájsť. Iba v tých rozmeroch, čo som spomínal... 

Tie 310mm mi tam asi nevojdu... Hmm? 

Vloženo

Děrované kotouče vypadají hezky, je ale potřeba se smířit s tím, že jsou hlučnější při brzdění a mají tendenci praskat v místě vývrtů.

Zkoušel jsem i drážkovaný a to bylo ještě horší.

Kdo nezkusil neví :-)

Vloženo

Pridam skusenost...

Vcera prezuvanie u autorizaku, objednaval som servisnu garanacnu prehliadku a spomenul som ze zadne platnicky su dead a ze som si objednal TEXTAR (podla tohto fora) naco mi servisak odpovedal ze pokial je auto do 30t km tak sa to da vyreklamovat pokial brzdy hucia. Menia aj kotuce pokial su spatne. 4.11. idem na garancku tak uvidime. Pokial ma niekto zaujem o tie textar platne za povedzme polovicnu cenu, nech ma po tomto datume kontaktuje. Dik.

Vloženo

Po nájezdu ještě většího počtu kilometrů se problém může objevit znovu i s novým typem destiček, u mne to byl ten případ. Příště už originál nedám.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahojte,

prosim Vas riesil niekto alebo ma vedomost o nejakej idealne co najjednoduchsej uprave brzdoveho systemu za ucelom zvysenia brzdneho ucinku? Chcem dat S3 chipnut a tie brzdy su nic moc uz teraz.

Dakujem.

Vloženo

Nejrychlejší a poměrně jednoduché řešení je vyměnit stávající desky popřípadě i kotouče za nějaké výkonější, třeba EBC.

Druhá varianta je dát na předek kotouče o vetším průměru a k tomu samozřejmě patřičné brzdové třmeny. Přesněji kotouče o průměru 340 mm z původních 312 mm. Výměna kus za kus + odvzdušnění.

Vloženo (editace)

Dakujem za reakciu.

1) Myslis ze iba vymenou toho isteho priemeru a inych dosticiek sa citelne zvysi brzdny vykon?

2) Na nejaku takuto upravu som myslel. Nevies ako financne cca by to mohlo byt narocne? Netreba v tejto variante riesit nic s inymi komponentami? Brzovy valec, trubky, alebo pod.? Pripadne nejaky kit alebo tip z akej motorizacie pouzit strmen by si nemal?

Vdaka.

Editováno: , autor: Jozef999
Vloženo

Já osobně mohu říct, že po 110000km trápení se zadníma brzdami jsem to konečně vyměnil a tak jak to brzdí teď to nebrzdilo ani když to bylo úplně nové.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Cawte

Kúpil som komplet nové predné a zadne brzdy Zimmerman. (predné vŕtane Sport Coat Z) Aj s doštičkami, tiež Zimmerman.

Mám najazdené cca. 60000km

Predné sú ešte OK, zadné už skoro KO. Zadné doštičky majú cca 3-4mm, a zadný kotúč ma na tej "hrane" cca. 2mm

Ale mením ich komplet... 

Zajtra ráno ich dávam meniť do origo Škoda servisu. 

Lenže poobede musím ísť do DE (1300km)

Brzdy nebudú vôbec zabehnuté, tak mam trocha obavu... 

Ako ich co najlepšie a najrýchlejšie "zabehnut"? 

Viem, že nejakých 200km opatrne a s citom brzdiť. Treba absolvovať aj to co píšu na nete...? Ze zo 100km prudko brzdiť na 30km, potom to opakovať,zvyšovať rýchlosť a "prebrzdovat"... atď.? 

Ďakujem 

 

A ešte... Mam nechať vymeniť aj brzdou kvapalinu? 

Editováno: , autor: titanius
Vloženo

Niceho bych se nebal. Kdyz nepojedes jak magor tak se nic dit nebude. Kdyz lidem v servise vymenej brzdy tak jim je nezajizdej a dokonce jim k tomu ani nic nereknou a dobrzdej 😉

Vloženo

Na novém autě to taky nějak extra nezajíždíš, nebál bych se toho, odzkoušel bych jak to brzdí a jel. Kapalinu bych neměnil, mění se podle intervalu, někde kolem 2-3 let.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak už máš ty brzdy? Pošli fotku.

Jinak má někdo už na supu děrované kotouče a jste spokojení? 

Koupil jsem supa a musím v brzké době zadky vyměnit. Je to zlé.

V 27. 1. 2021 na 18:46, titanius napsal:

OK

Ďakujem 

 

Vloženo

Přidávám fotky, první dvě, kde je vidět stav po delším stání po jízdě solankou. Druhé dvě obdobně, ale zde je vidět, že zadní neoriginální se drží déle bez koroze než přední originální. Tak jen pro zajímavost.

20210130_135952.jpg

20210130_135959.jpg

20210213_115524.jpg

20210213_115534.jpg

Vloženo

Tak pridávam fotky tých vrtanych kotúčov... 

A 1foto zadných (obyčajných, keďže vŕtane Zimmerman sa v mojom rozmere nevyrabaju) 

Zatiaľ som s nimi najazdil cca. 3000km,a sú tiché. Nehucia ako tu už niekto spomínal... 

Inak za robotu v ŠA som platil 125€

Výmena 4x kotucov

Výmena 8x dosticiek

Vymena brzdovej kvapaliny. 

 

Zadné pôvodne kotúče z výroby boli v katastrofalnom stave, hlavne zo zadnej strany. Ryhy po obvode tak cca. 2-3mm hlboké... 

 

 

IMG_20210224_155824.jpg

IMG_20210224_155752.jpg

IMG_20210224_155806.jpg

IMG_20210224_155728.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...