Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

Pridam skusenost...

Vcera prezuvanie u autorizaku, objednaval som servisnu garanacnu prehliadku a spomenul som ze zadne platnicky su dead a ze som si objednal TEXTAR (podla tohto fora) naco mi servisak odpovedal ze pokial je auto do 30t km tak sa to da vyreklamovat pokial brzdy hucia. Menia aj kotuce pokial su spatne. 4.11. idem na garancku tak uvidime. Pokial ma niekto zaujem o tie textar platne za povedzme polovicnu cenu, nech ma po tomto datume kontaktuje. Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nejrychlejší a poměrně jednoduché řešení je vyměnit stávající desky popřípadě i kotouče za nějaké výkonější, třeba EBC.

Druhá varianta je dát na předek kotouče o vetším průměru a k tomu samozřejmě patřičné brzdové třmeny. Přesněji kotouče o průměru 340 mm z původních 312 mm. Výměna kus za kus + odvzdušnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za reakciu.

1) Myslis ze iba vymenou toho isteho priemeru a inych dosticiek sa citelne zvysi brzdny vykon?

2) Na nejaku takuto upravu som myslel. Nevies ako financne cca by to mohlo byt narocne? Netreba v tejto variante riesit nic s inymi komponentami? Brzovy valec, trubky, alebo pod.? Pripadne nejaky kit alebo tip z akej motorizacie pouzit strmen by si nemal?

Vdaka.

Editováno: , autor: Jozef999
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Cawte

Kúpil som komplet nové predné a zadne brzdy Zimmerman. (predné vŕtane Sport Coat Z) Aj s doštičkami, tiež Zimmerman.

Mám najazdené cca. 60000km

Predné sú ešte OK, zadné už skoro KO. Zadné doštičky majú cca 3-4mm, a zadný kotúč ma na tej "hrane" cca. 2mm

Ale mením ich komplet... 

Zajtra ráno ich dávam meniť do origo Škoda servisu. 

Lenže poobede musím ísť do DE (1300km)

Brzdy nebudú vôbec zabehnuté, tak mam trocha obavu... 

Ako ich co najlepšie a najrýchlejšie "zabehnut"? 

Viem, že nejakých 200km opatrne a s citom brzdiť. Treba absolvovať aj to co píšu na nete...? Ze zo 100km prudko brzdiť na 30km, potom to opakovať,zvyšovať rýchlosť a "prebrzdovat"... atď.? 

Ďakujem 

 

A ešte... Mam nechať vymeniť aj brzdou kvapalinu? 

Editováno: , autor: titanius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Přidávám fotky, první dvě, kde je vidět stav po delším stání po jízdě solankou. Druhé dvě obdobně, ale zde je vidět, že zadní neoriginální se drží déle bez koroze než přední originální. Tak jen pro zajímavost.

20210130_135952.jpg

20210130_135959.jpg

20210213_115524.jpg

20210213_115534.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pridávam fotky tých vrtanych kotúčov... 

A 1foto zadných (obyčajných, keďže vŕtane Zimmerman sa v mojom rozmere nevyrabaju) 

Zatiaľ som s nimi najazdil cca. 3000km,a sú tiché. Nehucia ako tu už niekto spomínal... 

Inak za robotu v ŠA som platil 125€

Výmena 4x kotucov

Výmena 8x dosticiek

Vymena brzdovej kvapaliny. 

 

Zadné pôvodne kotúče z výroby boli v katastrofalnom stave, hlavne zo zadnej strany. Ryhy po obvode tak cca. 2-3mm hlboké... 

 

 

IMG_20210224_155824.jpg

IMG_20210224_155752.jpg

IMG_20210224_155806.jpg

IMG_20210224_155728.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...