Publikováno Květen 25, 200916 r HELP!!! Mám OII 2008 2,0 TDI PD Měnil jsem si osvětlení zadní SPZ za diodové. Když jsem si to vyměnil zpět za origoše, tak se mi rosvítila kontrolka světel na maxidotu. Tak jsem trochu srovnal ty patice co drží žárovky a kontrolka zhasla. Nicméně po třetím nastartování se opět rozvítila i přes to, že všechny světla jsou o.k. Všechny světle svítí, ale kontrolka stále signalizuje poruchu světel. Lze tento problém odstranit jen přes diagnostiku??
Květen 25, 200916 r skontroluj aj všetky ostatné svetlá, ak sú všetky vporiadku kontrolka zhasne. skús sa zamerať na tie malé žiarovčicky v koncových obrysových svetlách, sú 4 po obvode svetla
Květen 25, 200916 r Autor Takže problém zatím vyřešen přes diagnostiku! Smazala se chyba kontrolka zhasla a světla svítí!!
Srpen 8, 200916 r Měl jsem shozený celý zadní nárazník a tak jsem musel odpojit oba zadní světlomety. Po zapojení mi na přístrojovce zůstává svítit na levém budíku oranžová kontrolka co vypadá jako žárovka. Kontroloval jsem tedy zadní světla a všechno funguje, kromě toho že nesvítí pravá mlhovka - tedy pokud to není schválně, ale přece škodovka ještě snad nemá tu hovadinu že svítí jen jedna mlhovka. Koukal jsem že mlhová žárovka je ta samá co koncová - má dvě vlákna. Když prohodím žárovky tak stále nesvítí pravá strana. Tedy v žárovce to není. Tedy dotazy: 1) Co znamená ta rozsvícená kontrolka? 2) Co to mohlo způsobit když jsem se vrtal v zadních světlometech? 3) Má pravá zadní mlhovka opravdu svítit? Jo připomínám, mám OII 2005 ne-combi. Dík za rady.
Srpen 8, 200916 r Prvá zadní mlhovka není pro ČR standartně zapojená, ale můžou ti ji zapojit přes vag.
Srpen 9, 200916 r Na Peugeotu jsem taky sundaval zadni naraznik a po nahozeni mi furt auto ukazovalo prasklou zarovku. Nakonec jsem nemel pripojene osvetleni SPZ. Toto ale asi nebude tvuj pripad, kdyz je SPZ v 5. dverich.
Srpen 9, 200916 r No, já osobně bych, sedl do auta koukal na maxidot, nastartoval a koukal, kterou žárovku mi to tam napíše..... Pakliže teda maxidot máš no....... Nebo v servisu by měli být schopni VASem vyčíst která to je.. pokud se nepletu..... já jezdm do servisu měnit žárovky běžně.. za práci chcou tak 30,-Kč a kdo se s tím má drbat....
Srpen 9, 200916 r No, já osobně bych,sedl do auta koukal na maxidot, nastartoval a koukal, kterou žárovku mi to tam napíše..... Pakliže teda maxidot máš no....... Nebo v servisu by měli být schopni VASem vyčíst která to je.. pokud se nepletu..... já jezdm do servisu měnit žárovky běžně.. za práci chcou tak 30,-Kč a kdo se s tím má drbat.... Takže to shrnu: maxidot nemám který servis mi vyjede z diagnostiky v čem je problém za 30 kaček? Prosím Prahu. Naposled mě diagnostika u škody vyšla na litr. Zkontroloval jsem všechny světla. Jediné co nesvítí je pravá zadní mlhovka a jestli svítila předtím nevím. Žárovka je OK. Takže jaké máte rady? Jak vůbec auto pozná že je žárovka špatná? Pozná to jen u těch rozsvícených nebo i u zhasnutých? Co ještě tedy může ta kontrolka znamenat?
Srpen 9, 200916 r Luďa ti tu už napsal, že pravá zadní z výroby není aktivní..ač se to zdá možná nelogické, je tam dvouvláknová žárovka, ale není nastavená. Jde rozchodit, což ale nebude tvůj případ. Prošel jsi všechno, zadní, přední, RZ, přední mlhovky, blinkry? Co brzdy a tak.. Když jsi si jistý, že opravdu všechno svítí, tak jedině servis, protože něco je špatně. Když jinak prasklou žárovku vyměníš, tak ta kontrolka má zhasnout. Nepopojížděl jsi s autem, když jsi měl odpojená světla?
Srpen 9, 200916 r Luďa ti tu už napsal, že pravá zadní z výroby není aktivní..ač se to zdá možná nelogické, je tam dvouvláknová žárovka, ale není nastavená. Jde rozchodit, což ale nebude tvůj případ. Prošel jsi všechno, zadní, přední, RZ, přední mlhovky, blinkry? Co brzdy a tak.. Když jsi si jistý, že opravdu všechno svítí, tak jedině servis, protože něco je špatně. Když jinak prasklou žárovku vyměníš, tak ta kontrolka má zhasnout. Nepopojížděl jsi s autem, když jsi měl odpojená světla? Ano kontroloval jsem úplně všecko. Ale s tím popojížděním to je asi ono! Měl jsem odpojené oba zadní reflektory a pustil jsem zapalování abych odzkoušel couvací radar. Může to být ono? Pokud si to někam uložilo závadu žárovky proč to samo nezhasne když už je vše (snad) OK? Ta kontrolka jde "vypnout" jedině v servisu??
Srpen 9, 200916 r ja som len na skusku vybral ziarovku - kontrolka sa rozsvietila - dal som naspat a vsetko bolo OK
Srpen 12, 200916 r Tak nakonec jsem to vyřešil, nakopnout mě museli až v servisu (po telefonu). OII má totiž vzadu tři!! žárovky na koncový světla. No a jak jsem to kontroloval tak jsem si nevšim že nesvítí jedna z těch 3. Ono to z venku ani vidět neni, taková ta klasická kontrola "světla svítíííí" proběhla OK. Koupil jse, tedy tu malou žárovičku a už je to OK. Jo a ještě mi říkali že pravá mlhovka nefunguje ve škodách od roku 2001... Nejde ta mlhovka nějak zapojit když tam na to je i žárovka?? Upraveno Srpen 12, 200916 r od bigboban
Srpen 13, 200916 r tady někdo pozorně čte..proč se ptát pod odpovědí, že když se vymění žárovka, že kontrolka zhasne, na to, zda to musí zhasnout pouze v servisu, to nechápu..a zda jde dodatečně zapojit pravá mlhovka tu už také padlo!!
Srpen 13, 200916 r tady někdo pozorně čte..proč se ptát pod odpovědí, že když se vymění žárovka, že kontrolka zhasne, na to, zda to musí zhasnout pouze v servisu, to nechápu..a zda jde dodatečně zapojit pravá mlhovka tu už také padlo!! No jedině v servisu mi řekli že je tam víc žárovek, mě by to prostě nenapadlo. Koncový samozřejmě svítily a když se člověk podívá zezadu tak se ani nepozná jestli svítěj 2 nebo 3 žárovky. A pokud jde o mlhovku tak servisák říkal ".. to od roku 2001 není zapojený..". Proto se ptám radši znova a ani nechci slyšet že to ASI jde ale že to někdo reálně udělal a udělal to tak a tak.
Srpen 13, 200916 r Takže to shrnu: maxidot nemám který servis mi vyjede z diagnostiky v čem je problém za 30 kaček? Prosím Prahu. Naposled mě diagnostika u škody vyšla na litr. Zkontroloval jsem všechny světla. Jediné co nesvítí je pravá zadní mlhovka a jestli svítila předtím nevím. Žárovka je OK. Takže jaké máte rady? Jak vůbec auto pozná že je žárovka špatná? Pozná to jen u těch rozsvícených nebo i u zhasnutých? Co ještě tedy může ta kontrolka znamenat? Já jsem z Brna, popravdě diagnostiku platím jako klasickou práci. Vždycky to v tom servise dělají takto, tak tam jezdím. Mě se zdá zcela nelogické proč bych měl za diagnostiku platit víc když Vám mění třeba rozvody taky si neúčtujou příplatek za přípravek za jejich výměnu, že ho použili. Prostě to patří do výbavy servisu jako všechno ostatní....... Nicméně jestli to diagnostikujou u žárovky nevím, možná to dělají podle pohledu každopádně vždycky chcou cenu za žárovku + cca 30,-Kč za práci. A co si s tím ten technik dělá mě nezajímá, ale odhaduju, že diagnostiku přece to nebude obcházet a hledat co nesvítí..... ;-)
Srpen 13, 200916 r Tak pro někoho ještě jednou. Mlhovka vpravo konkrétně a reálně rozhýbat jde..sám ji mám funkční!!! A že nejde poznat, zda vzadu něco svítí nebo ne? Zkus ze zadního světla jednu žárovku z těch 4 vyndat a uvidíš hned, že to poznat je..sám už jsem několikrát OII potkal, a nesvítilo jim kopletní "céčko", věř, že to je hodně vidět. Jinak kontrola systémů se samozřejmě provede při sepnutí klíčku, teprve potom naskáčou závady, jako nefunkční žárovky, airbagy apod.
Srpen 14, 200916 r teoreticky by to len na jednu ziarovocku nemalo reagovat - preto casto vidno Octavie s neuplnym "C"...
Srpen 14, 200916 r teoreticky by to len na jednu ziarovocku nemalo reagovat - preto casto vidno Octavie s neuplnym "C"... Tuto vlastnost(upozornenie na vypalenie ziarovky v budikoch) maju vsetky dvojkove oktavie ? Alebo to zavisi od vybavy ? Dik
Srpen 14, 200916 r Je ale divný, že to nepozná už od jedné, že? Podle mě to měření je hlídání odporu nic jiného. Asi to má velký rozptyl....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.