Publikováno Duben 6, 20178 r Zdravím, mám Fabii 1.2 HTP, AWY, 40 kW, r.v. 2003 a setkávám se s následujícím. Během jízdy, především při zrychlování po zařazení rychlosti, se mi občas stává (asi 1x za 25 km), že se motor zakucká, začne jakoby trochu kopat. Během doslova pár vteřin tento jev zmizí a jede se dál. Dnes jsem zkoušel měnit svíčky za nové, to problém nevyřešilo. Bohužel nejsem schopen říct, od kdy tento problém pozoruji, nedokážu si to vybavit. Tankuji Natural Ultra 95 u Tesca nebo obyčejný Natural, kdy do něj liju VIF Super Benzin Aditiv. Kde by mohl být zakopaný pes? Předem děkuji za rady.
Duben 6, 20178 r Ak su zapnute svetla za jazdy tak svieti zelena kontrolka zapnutych svetiel na pristrojovke.
Duben 6, 20178 r Autor Jistě, to pochopitelně vím. Akorát mě nenapadlo, že by se to mělo projevit i na přístrojové desce.
Duben 8, 20178 r mne sa takto prejavovali podpalene ventily akurat to nebolo kazdy 25 km ale kazdych 500 km
Duben 9, 20178 r Autor To u sebe vylučuji. Před rokem jsem byl kvůli tomu na repasu motoru, kde se právě toto řešilo.
Duben 12, 20178 r Autor Tak světla během toho škytání neproblikávají. Upravím ještě tvrzení ohledně četnosti výskytu jevu. Teďka za posledních 100 km se to nestalo. Ale dnes během 15 km hned několikrát. Jen ještě dodám, že to někdy kopne i když stojím na místě a mám zařazený neutrál, třeba při čekání na semaforu apod.
Duben 12, 20178 r No a co ti brání udělat diagnostiku výpadku zapalování abys byl schopen určit který válec to dělá. Tipuji to na cívku.
Duben 12, 20178 r Stáhni si DP vstrikování motoru 1,2_40 ........a tam to všechno máš. Jinak sk.14-15
Duben 12, 20178 r Autor Mohl by jsi být prosím trochu sdílnější. Například kde jej stáhnu a co je to sk. 14 - 15. Děkuji.
Duben 12, 20178 r Jelikož evidentně nevíš oč vůbec jde tak to dej někomu znelejšímu, nebo si stáhni tu DP a tam máš vše a spoustu dalšího vysvětleno. Např. sk. 14-15 a její zobrazované hodnoty se věnují právě detekci a vyhodnocení výpadků zapalovaní. Jinak je zde funkce hledat a ty příručky tam někde jsou. Víc už nevím co dál chceš. Vodítko po čem jít a jak to ověřit jsem dal.
Duben 12, 20178 r Autor No, já nevím, který diagnostický program bych měl na to odhalení chyby použít. Pak už bych se snad nějak zorientoval.
Duben 12, 20178 r VCDS/VAG, to je základní funkce měřených hodnot. Tak si třeba k tomu VCDS přečti návod. Ono jedna věc je mít "nástroj" a druhá umět alespoň základní použití. No a potom ještě musíš naměřená data nějak vyhodnotit. To za tebe nikdo neudělá, a ten kdo to umí to zadarmo dělat nebude. Proto správně vyhodnocená diagnostika stojí celkem dost peněz. Přečíst vypsané závady umí každý, ale co potom s tím, že ? Nebo když to nic nenápiše. Z mé strany už nemám co víc dodat. Vodítko jsem dal, dělej jak uznáš za vhodné. A´t se daří. Upraveno Duben 12, 20178 r od Alma
Duben 12, 20178 r Autor Tak dovol ještě jednu otázku. Okna ta cívka může být v takovém stavu, že někdy funguje a někdy ne? Já jestli má smysl si jednu koupit a postupně ji proházet s ostatníma a tak dojít k závěru která ta špatná byla. Jak velká je procentuální pravděpodobnost že je to problém v cívkách?
Duben 12, 20178 r Ano,neco podobneho jsem resil na sve fabii. Trvalo to dost dlouho nez jsem pomoci vagu identifikoval valec. Delalo to jen nekdy,ale vzdy musel byt motor prohraty tak 50 km. V mem pripade to byla civka. Muze byt i vstrik,nebo svicka. Zkusit to muzes,zas tolik civka nestoji a kdyz tak budes mit nahradni. Sance ze je to civka je 50%, muze,ale nemusi. Proto ta diagnostika. Najdes valec co dela chyby a prohodis. Pokud se chyba prestehuje na jiny valec tak je to jistota. Tak budes prehazovat civku,vstrik,svicku az naleznes vadnou komponentu. Upraveno Duben 12, 20178 r od Alma
Duben 17, 20178 r Autor Ještě jedna otázka. Pokud to bude problém cívek, jaká je pravděpodobnost, že by to mohlo dělat více než jedna cívka? Upraveno Duben 17, 20178 r od KoumiCZ
Duben 18, 20178 r V 4/6/2017 na 20:59, KoumiCZ napsal: Zdravím, mám Fabii 1.2 HTP, AWY, 40 kW, r.v. 2003 a setkávám se s následujícím. Během jízdy, především při zrychlování po zařazení rychlosti, se mi občas stává (asi 1x za 25 km), že se motor zakucká, začne jakoby trochu kopat. Během doslova pár vteřin tento jev zmizí a jede se dál. Dnes jsem zkoušel měnit svíčky za nové, to problém nevyřešilo. Bohužel nejsem schopen říct, od kdy tento problém pozoruji, nedokážu si to vybavit. Tankuji Natural Ultra 95 u Tesca nebo obyčejný Natural, kdy do něj liju VIF Super Benzin Aditiv. Kde by mohl být zakopaný pes? Předem děkuji za rady. Mám na Fabii přesně to samé. Dle všeho jde o zakarbonovanou hlavu. Psal mi o tom @Ekkar_z_Bastlírny, někdy nedávno. Viz jeho zpráva: Citovat Máš ji zakarbonovanou. Shodit palici, vyčistit kanály a ventily, zabrousit sedla a talířky. Pokud možno zaslepit nEGRa a do benzínu okamžitě začít přidávat VIF - nebo jezdit výhradně na 98-100oct. benál - aby to bylo aditivovaný čistidlem. A nauč se ji víc točit, ten karbon je právě následek podtáčení.
Duben 18, 20178 r Autor Na tomto zákroku jsem byl cca před rokem a od té doby tankuji Ultra 95 nebo obyčejný a přidávám VIF. Cívku mám zakoupenou, zítra začnu zkoušet. Upraveno Duben 18, 20178 r od KoumiCZ
Duben 19, 20178 r Autor Zdravím, je možné, že s tím cukáním by mohl mít co dočinění toto? Přivedlo mě k této teorie návštěva nějakého fóra, kde řešili podobnou věc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.