Zdens123 Vloženo 8. Duben 2017 Sdílet Vloženo 8. Duben 2017 Ahojte. Dnes ked som prvy krat lepsie obzeral motor aj zozadu, tak som si vsimol dost zaspinenu koncovku privodu vzduchu k turbu. Moj plan je ju vycistit a odsledovat. Chcel by som sa Vas opytat ci ste uz nieco take videli. Zaspinenie je od "motorovej" strany. Na internete som sa nieco docital, ze urcite mnozstvo blow off vyparov ktore odchyti PCV ventil toto moze sposobit. Sent from my EVA-L19 using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 9. Duben 2017 Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 Je to normální. Mám to taky tak. Vyměnil jsem PVC ventil za nový a a za chvíli to bylo zase zaolejovaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdens123 Vloženo 9. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 (editace) Jopa. Podla diagramu PCV odvadza vypary do sania/turba. (je to BZB .. ale tak podobne to vyzera aj na CDAA ked som sa na to tak laicky pozrel) Pravdepodobne cez objimky to presakuje kapanek. Ale nie je to nic neobvykleho. Pozeral som po nete ze napr. od firmy APR pri tunningu sa pouzivaju najma pri 2.0TFSI takzvany "Oil catch can" ktory zachytava ten sajrajt co by normalne siel do Sania/Turba. Je to zvacsej casti voda, avsak ma v sebe trocha olejovych stop. Ked sa pozriete do tych "modych" hadic, tak je to poriadne namazane Editováno: 9. Duben 2017, autor: Zdens123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 9. Duben 2017 Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 Normální to není ... Kolik motor baští oleje? To je jedna z možností, pak ani PCV nemá šanci s nadbytkem olejových par něco udělat. Ale další možnost je stará revize tý trubky včetně pružný spojky k uchycení na turbo a svorky, mělo na to být i TPI, poslední verze dílu byla 1K0129654AP. Tím ale zajistíš jen to, že to nebude prolínat ven, ale vše zbaští motor, takže co je lepší ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdens123 Vloženo 9. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 Momentalne je to asi 0.17 na 1000. PCV je v poradku, proste je tam tolik oleja v obeho pro ty proklete pistny krouzky .....Sent from my EVA-L19 using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 9. Duben 2017 Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 Ale tohle ještě není katastrofická spotřeba, je to tak na hranici pro dlouhodobý proběh bez škod. Tu hadici se spojkou bych sundal, očistil a prohlídl. Ale pokud tudy nejde falešnej a jen to prolíná, asi bych to nechal tak, prostě co se z oleje nedostane do válce je +. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawooo Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Zdravim. Da se nekde sehnat samostatne ta pruzna spojka k uchyceni na turbo bez trubky? Mam tu spojku prasklou a nevim cim to nahradit. Poradite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 1K0129627C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Pokud je hadice na spoji zaslintaná od oleje a PCV je nedávno měněné, je to nějaký náznak blížícího se problému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdens123 Vloženo 4. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2018 Co som tak pozeram internet, tak je to "bezne". Proste je to odvetravane. Z PCV ti idu "vypary" bud do sania alebo privodu vzduchu do turba. myslim ze sa ten mode meni niekde okolo 3000 otacok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 4. Červen 2018 Sdílet Vloženo 4. Červen 2018 Mě zaráží, že je to před turbem. Bych čekal, že v tomhle místě bude díky turbu podtlak, tzn při netěsnosti se spíš bude vzduch přisávat z vnějšku. Ne že ho to tam bude tlačit ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš91 Vloženo 22. Červen 2021 Sdílet Vloženo 22. Červen 2021 Vyřešil pls někdo stabilně tento problém? Mám to samé s tím, že vyjma průsaku přes hadici 1K0129627C (celkově ulepená od oleje, po jízdě od horní spony tečou čůrky oleje) mám od oleje olepenou zadní stranu motoru. Znamená to, že je PCVéčko kaput nebo? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.