Přejít na obsah

Lukáš91

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 014 zobrazení profilu

Oznámení Lukáš91

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Hledej “Columbus Regensburg syndrom” dozvíš se víc 😊
  2. Za málo, dobře jsi se rozhodl. Jak píšeš - cena je bohužel vysoká, ale v tomto případě je alespoň opravdu opodstatněna 😊
  3. Kupoval jsem Tyll na Felicii - souhlas s tím, že oproti Bosalům, Walkerům atp. byla kvalita násobně lepší, ale i tak bych rád poukázal, že origo má něco do sebe, byť se člověk plácne přes kapsu
  4. Zdravím přátelé, vmísím se s dotazem tady do toho vlákna... Jednou za čas mě popadne mánie a přemýšlím, co a jak.. a teď momentálně jaký olej.. dáte tip příp. můžete porovnat? 1) Chci zimní třídu 0W - bohužel jezdím často i kratší trasy <20 km v rozložení cca 30 % město, 60 % okresky, 10 % dálnice, mám ji odzkoušenou, motor je spokojen a pro napínák rozvodů je to ideál. 2) Z výroby bylo auto nastavené na QG1, nicméně jezdilo na výměny po roce resp. 15 000 km. Já měním rok nebo max. 8 000 km víc nenajedu a i kdybych najel, tak pro těch pár peněz za dřívější výměnu se svět nezboří 3) Aktuálně mám v motoru https://oleje-pema.cz/zbozi/motorovy-olej-shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30-5l_134293. Vím, že tady na fóru jsou ACEA C3 oleje haněné (pokud nejsou vyloženě vyžadované) s tím, že nemají takové čistící účinky. Na druhou stranu s mými častějšími výměnami by to mohlo být v pořádku? Čistě teoreticky - pokud se jedná o bezpopelnatý olej, neměla by být svým způsobem i výhoda v rámci karbonování? 4) Zná někdo přesný rozdíl mezi normami VW 504 a 502 (vyjma proměnlivý a pevný interval), jaké jsou požadavky? 5) Když si to štráduji po dálnici (140 km/h dle tacho) tak po 20-30 min ustálené jízdy mám teplotu oleje 120 °C nebo i lehce přes - to se mi nelíbí - jak moc kritická je taková teplota? Hraji si s myšlenkou, jestli by nepomohlo přejít na 0W-40 (nebude olej chladnější)? Konkrétně se rozhoduji mezi https://oleje-pema.cz/zbozi/motorovy-olej-shell-helix-ultra-0w-40-1l_34091 a https://www.autodily-pema.cz/motorovy-olej-mobil-1-fs-0w-40-5l Znáte? Používáte? P.s. auto nemá problém se spotřebnou oleje (0,1-0,2l/1000 km) Moc děkuji
  5. Za málo :-) Celou dobu si říkám, proč je to skryté, proč to nikdy nebyla fce. třeba za příplatek nebo alespoň v L&K? Prosím tě, sedačka se odsouvá jen když přijdeš k autu a odemkneš nebo i po jízdě, když vypneš motor a vyndáš klíček ze spínačky?
  6. To mám přesně já - je to chyba nebo vlastnost? Dělá to jen pár vteřin po zapnutí. Naopak po vypnutí je slyšet jak jakoby upouští tlak
  7. Vždy stejné podmínky, studený ten den nejetý motor.
  8. Přátelé máte někdo tip, jak poznat, že to sežralo olej vs. že se jen vypálil benzin v oleji? Měl jsem cca 3/4 té šrafované rysky a po pár delších (a rychlejších) jízdách v otáčkách mi to padlo tak na 1/3 rysky. Kilometrově mezi jedním i druhým sledováním to vychází cca na 500 km. Bohužel denně dojíždím 2x 10 km do práce, jako ohřeje se to to jo, protože se jede přes městský průtah (většinu cesty), ale i tak je to couračka... Po vytažení měrky je benzín cítit. Olej jsem zatím dolíval tak 0,1 - 0,2 l na 1000 km. Ale je dost možné, že vlastně žádný olej neubyl viz důvod výše...
  9. Zkusil jsem, otáčky se nezměnily, popravdě zvuk moc taky ne, jen se motor začal klepat jako ratlík = pcv je tedy v pořádku?
  10. Vyřešil pls někdo stabilně tento problém? Mám to samé s tím, že vyjma průsaku přes hadici 1K0129627C (celkově ulepená od oleje, po jízdě od horní spony tečou čůrky oleje) mám od oleje olepenou zadní stranu motoru. Znamená to, že je PCVéčko kaput nebo? Díky moc
  11. Souhlasím, hlavně naše “stará” auta už asi ani neznají. Tvrdili mi např. že OCT 2 L&K nesklápí (a ani nemá) pravé zrcátko při couvání (standardní výbava) a další hlody. A při prohlídce, že mi nejdou ostřikovače světel, prý nárazník dolů, celý to rozdělat, den práce kdo ví, co všechno povyměňovat a já nevím, co všechno… doma na parkovišti opraveno za 17 vteřin - shořelá pojistka. Bych shořel opravdu… Nicméně díky za objasnění toho oleje!
  12. Lomítko mělo znamenat “nebo” tj. buď 502 00 pro pevný nebo 504 00 pro proměnný interval, sry za mystifikaci… Máš pravdu, že v některých e-shopech je jako kategorie 504 00/507 00 ale někde to mají zvlášť. Mě zmátlo, že AS když ví, že mám benzin, mě odkazuje na normu pro naftu (507 00)
×
×
  • Vytvořit nový...