Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte.

 

Dnes ked som prvy krat lepsie obzeral motor aj zozadu, tak som si vsimol dost zaspinenu koncovku privodu vzduchu k turbu.

 

Moj plan je ju vycistit a odsledovat.

 

Chcel by som sa Vas opytat ci ste uz nieco take videli. Zaspinenie je od "motorovej" strany.

 

Na internete som sa nieco docital, ze urcite mnozstvo blow off vyparov ktore odchyti PCV ventil toto moze sposobit.

 

IMG_20170408_183201.jpgIMG_20170408_183156.jpgIMG_20170408_183150.jpg

 

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

 

IMG_20170408_183156.jpg

Vloženo (editace)

Jopa.

 

Podla diagramu PCV odvadza vypary do sania/turba. (je to BZB .. ale tak podobne to vyzera aj na CDAA ked som sa na to tak laicky pozrel)

Pravdepodobne cez objimky to presakuje kapanek. Ale nie je to nic neobvykleho.

 

Pozeral som po nete ze napr. od firmy APR pri tunningu sa pouzivaju najma pri 2.0TFSI takzvany "Oil catch can" ktory zachytava ten sajrajt co by

normalne siel do Sania/Turba. Je to zvacsej casti voda, avsak ma v sebe trocha olejovych stop. Ked sa pozriete do tych "modych" hadic, tak je to poriadne namazane :D

 

 

Screen Shot 2017-04-09 at 11.00.16 AM.png

Editováno: , autor: Zdens123
Vloženo

Normální to není ... Kolik motor baští oleje? To je jedna z možností, pak ani PCV nemá šanci s nadbytkem olejových par něco udělat. Ale další možnost je stará revize tý trubky včetně pružný spojky k uchycení na turbo a svorky, mělo na to být i TPI, poslední verze dílu byla 1K0129654AP.

Tím ale zajistíš jen to, že to nebude prolínat ven, ale vše zbaští motor, takže co je lepší ...

Vloženo

Ale tohle ještě není katastrofická spotřeba, je to tak na hranici pro dlouhodobý proběh bez škod. Tu hadici se spojkou bych sundal, očistil a prohlídl. Ale pokud tudy nejde falešnej a jen to prolíná, asi bych to nechal tak, prostě co se z oleje nedostane do válce je +.

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Co som tak pozeram internet, tak je to "bezne". Proste je to odvetravane. Z PCV ti idu "vypary" bud do sania alebo privodu vzduchu do turba. myslim ze sa ten mode meni niekde okolo 3000 otacok. 

 

 

Vloženo

Mě zaráží, že je to před turbem. Bych čekal, že v tomhle místě bude díky turbu podtlak, tzn při netěsnosti se spíš bude vzduch přisávat z vnějšku. Ne že ho to tam bude tlačit ven.

  • o 3 roky později...
Vloženo

Vyřešil pls někdo stabilně tento problém? Mám to samé s tím, že vyjma průsaku přes hadici 1K0129627C (celkově ulepená od oleje, po jízdě od horní spony tečou čůrky oleje) mám od oleje olepenou zadní stranu motoru. Znamená to, že je PCVéčko kaput nebo? Díky moc

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...