Publikováno Duben 8, 20178 r Ahojte. Dnes ked som prvy krat lepsie obzeral motor aj zozadu, tak som si vsimol dost zaspinenu koncovku privodu vzduchu k turbu. Moj plan je ju vycistit a odsledovat. Chcel by som sa Vas opytat ci ste uz nieco take videli. Zaspinenie je od "motorovej" strany. Na internete som sa nieco docital, ze urcite mnozstvo blow off vyparov ktore odchyti PCV ventil toto moze sposobit. Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
Duben 9, 20178 r Je to normální. Mám to taky tak. Vyměnil jsem PVC ventil za nový a a za chvíli to bylo zase zaolejovaný.
Duben 9, 20178 r Autor Jopa. Podla diagramu PCV odvadza vypary do sania/turba. (je to BZB .. ale tak podobne to vyzera aj na CDAA ked som sa na to tak laicky pozrel) Pravdepodobne cez objimky to presakuje kapanek. Ale nie je to nic neobvykleho. Pozeral som po nete ze napr. od firmy APR pri tunningu sa pouzivaju najma pri 2.0TFSI takzvany "Oil catch can" ktory zachytava ten sajrajt co by normalne siel do Sania/Turba. Je to zvacsej casti voda, avsak ma v sebe trocha olejovych stop. Ked sa pozriete do tych "modych" hadic, tak je to poriadne namazane Upraveno Duben 9, 20178 r od Zdens123
Duben 9, 20178 r Normální to není ... Kolik motor baští oleje? To je jedna z možností, pak ani PCV nemá šanci s nadbytkem olejových par něco udělat. Ale další možnost je stará revize tý trubky včetně pružný spojky k uchycení na turbo a svorky, mělo na to být i TPI, poslední verze dílu byla 1K0129654AP. Tím ale zajistíš jen to, že to nebude prolínat ven, ale vše zbaští motor, takže co je lepší ...
Duben 9, 20178 r Autor Momentalne je to asi 0.17 na 1000. PCV je v poradku, proste je tam tolik oleja v obeho pro ty proklete pistny krouzky .....Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
Duben 9, 20178 r Ale tohle ještě není katastrofická spotřeba, je to tak na hranici pro dlouhodobý proběh bez škod. Tu hadici se spojkou bych sundal, očistil a prohlídl. Ale pokud tudy nejde falešnej a jen to prolíná, asi bych to nechal tak, prostě co se z oleje nedostane do válce je +.
Květen 25, 20187 r Zdravim. Da se nekde sehnat samostatne ta pruzna spojka k uchyceni na turbo bez trubky? Mam tu spojku prasklou a nevim cim to nahradit. Poradite?
Květen 25, 20187 r Pokud je hadice na spoji zaslintaná od oleje a PCV je nedávno měněné, je to nějaký náznak blížícího se problému?
Červen 4, 20187 r Autor Co som tak pozeram internet, tak je to "bezne". Proste je to odvetravane. Z PCV ti idu "vypary" bud do sania alebo privodu vzduchu do turba. myslim ze sa ten mode meni niekde okolo 3000 otacok.
Červen 4, 20187 r Mě zaráží, že je to před turbem. Bych čekal, že v tomhle místě bude díky turbu podtlak, tzn při netěsnosti se spíš bude vzduch přisávat z vnějšku. Ne že ho to tam bude tlačit ven.
Červen 22, 20214 r Vyřešil pls někdo stabilně tento problém? Mám to samé s tím, že vyjma průsaku přes hadici 1K0129627C (celkově ulepená od oleje, po jízdě od horní spony tečou čůrky oleje) mám od oleje olepenou zadní stranu motoru. Znamená to, že je PCVéčko kaput nebo? Díky moc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.