Publikováno Duben 26, 20178 r Ahojte , včera sa mi pokazila moje O.2 , počas jazdy mi začalo blikať žhavenie , a potom aj kontrolka motora , auto stratilo výkon , išlo max 20kmh , auto ma nepravidelný ťah cuká s motorom a kolíšu otáčky , zvýšená je aj hlučnosť motora , neviete mi pomôcť niekto ? nestretli ste sa stým ?
Duben 26, 20178 r Autor před 3 minutami, metrix.m napsal: Nejspíše chyba EGR Ten EGR ventil sa dá neako odpojiť alebo dočastne spraviť aby auto fungovalo ? bez toho aby hadzalo do nudzáku ?
Duben 26, 20178 r Musíš na diag egr ti hodí servis ale neschodí ty auto do nouzáku pokud ti tam nesvítí už 1000 km
Duben 26, 20178 r Autor před 1 minutou, 15degren napsal: Musíš na diag egr ti hodí servis ale neschodí ty auto do nouzáku pokud ti tam nesvítí už 1000 km nie , prešiel som asi 1kilometer na tom
Duben 26, 20178 r Se pak pochlub čím to bylo hlavně. Osobně vsázím na nějakou elektrik nebo netěsnost ve vzduchotechnice.
Duben 26, 20178 r Autor před 16 minutami, 15degren napsal: Se pak pochlub čím to bylo hlavně. Osobně vsázím na nějakou elektrik nebo netěsnost ve vzduchotechnice. jasné napíšem čo stým bolo
Duben 27, 20178 r Autor Takže chalani EGR \ AGR je v poriadku , jeden vstrekovač odišiel , bohužiaľ neviem prečo tankujem len slovnaf alebo schell .
Duben 27, 20178 r To se stává jezdí mi 2x 1.6 TDi a tankují do plna pořád u stejných čerpaček a u jedné odešli postupně všechny vstřiky a čerpadlo u druhé která má víc najeto a ted stojí na DPFku jede do dnes na původních vstřikovacím systému. Myslím si že to byl problém čerpadla, buď vada z výroby, nebo někde špatně měnily filtr paliva a nezavzdušniliho a následne špony zničily vstřiky. Nejdřív se měnil vstřik 2 a 3 po nějaké době čerpadlo a následně zase asi po půl roku chcípli vstřiky 1 a 4... naftou to být nemohlo to by chcípal i druhý vůz. Ale z toho co popisuješ spíš chcípla eletronika vstřiku a přestal pracovat ačkoli mechanika by asi jela, jel jsi na 3 válce proto tak extrémní nouzák. Každopádně díky za info. co tě stála oprava ?
Duben 27, 20178 r Autor Práve som dovolal s mechanikom a povedal že elektronika na vstrekovači , nový vstrekovač 300€ plus som dal rovno palivový filter vymeniť rovno už keď už je to v servise inak si to robím sám ten filter 15€ plus robota tak neakých 335€ plus mínus
Červen 4, 20178 r zdravim, mne to urobilo to iste ale po nastartovani. nehodilo to do nudzoveho rezimu len blikalo zhavenie potom to prestalo ale kontrolka motora svieti.Myslite ze su to vstreky? Mam 168000km a dsg. Ked idem zda sa mi to ok ked zastanem otacky trocha kolisu resp. motor nejde tak hladko na volnobeh. Za odpovede a rady vopred dakujem
Červen 4, 20178 r no na to sa chystam, stalo sa to vcera a ja mozem na diagnostiku az v utorok tak som chcel zhruba vediet na co sa mam pripravit a ci mozem na tom este jazdit
Červen 6, 20178 r Autor mňe ked odišiel vstrekovač tak som nevedel pomali ani ísť lebo automat nevedel čo má radiť , keď som išiel tak medzi 1400-1800 otáčkami inak mi auto cukalo a to som musel mať zaradene sekvenčné radenie lebo na D mi auto nešlo
Červen 6, 20178 r Autor a po výmene mi klesla spotreba z cca 5,5 - 4,6 ked jazdím rýchlejšie tak jazdím okolo 4,9
Červen 8, 20178 r Zdravím, ja mám tiež celkom podobný problém s mojou Octaviou. Začalo to už dávnejšie ale poslednej dobe je to častejšie. Najprv mi začne blikať kontrolka žhavenia a motor stratí asi tak 20 percent výkonu nepadne celkom do núdzového režimu a samozrejme po preštartovaní to zmizne a auto funguje akoby sa nič nedialo ďalších 20 kilometrov alebo niekedy aj 300 kilometrov. Ak mi auto spadne za sebou niekoľkokrát do núdzového režimu na kratšej vzdialenosti tak mi neskôr vyskočí aj kontrolka motora ktorá niekedy svieti buď 15 minút alebo aj 3 dni. Nieje to pravidelné a nedá sa to predpovedať že kedy sa niečo také stane. Auto má stále dobrý ťah a nieje ani hlučnejšie a spotreba sa teraz drží približne na tých 4,6l/100km. Na diagnostike mi to vyhodilo dve chyby ktoré sa obe týkali tlaku paliva (P0087 a P229A). Zatiaľ sa vymenil palivový filter ale to nič nezmenilo. Auto má nabehané 158 000 km. Vedel by niekto poradiť ?
Červen 9, 20178 r Může být vadné čidlo tlaku paliva, ale taky může být špatné čerpadlo. Nevyplatí se to odkládat, nech hned zkontrolovat jestli z čerpadla už nelítají piliny a když ne a tlak bude pořád zlobit, tak ho vyměň dřív než tam ty piliny budou jinak to budeš mít ještě mnohem dražší.
Červen 9, 20178 r Autor neviem ti povedať , skús čerpadlo , mechanik mi povedal že čerpadlá v 1.6 tdi boli z blata keby bol vstrekovač tak by ti to nešlo vobec mne sa to stali počas jazdy stratil som výkon a auto nešlo viacej ako 20 kmh a a strašný chod motora(3valce) automat nevedel čo radiť , podla tohoto čo ty píšeš skus AGR ventil , otec to mal na 2.0tdi a auto z ničoho nič nešlo ako vedel s tým íst ale max 110 , do kopca netahalo , vypol motor naštartoval a zase išlo normalne a potom to spravilo zasa dali sme na diag , a že AGR ventil treba vymeniť alebo vyčistiť
Červen 9, 20178 r No nová generace kde je už bosch systém stejně jako na 2l verzi odchází podle fora čerpadlo jak na běžícím páse a to jsou ty auta mnohem mladší... takže zpětně si myslím žen ten siemens u starších 1.6 byl lepší. Proč to na 1.6 odchází víc než na 2.0 nevim :-/ Upraveno Červen 9, 20178 r od 15degren
Červen 9, 20178 r Ďakujem za rady. Nejako to už budem riešiť. V servise mi poradili nech prerežem palivový filter a nech sa pozriem ci sa tam nenachádzajú piliny. Tak to asi skúsim a budem aspoň vedieť či je problém vo vnútri čerpadla. Pripájam aj výpis chýb z dnešnej BOSCH diagnostiky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.