Přejít na obsah

Euro NCAP Crash Test vozu Škoda Kodiaq


PTiCA

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Překvapil mě rozdíl proti bratru Tiguanovi - tak nějak jsem předpokládal, že sourozenci dopadnou stejně a doufal, že větší Kokodák bude líp chránit posádku. Jsou to procentíčka, ale přesto...

 

A stejně po něm budu dál pokukovat - přece jen člověk sedí o 10 cm výš než okolní provoz, což dává příjemný (falešný?) pocit bezpečí.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netuším ako dopadol tiguan, predpokladám však, že podľa toho, čo píšeš, tak asi lepšie ako kodiaq...

ak tomu tak naozaj je, tak len preto, lebo tiguan má v základe viac elektronických asistenčných systémov

 

Bezpečnosť SUV je stále diskutovaná a každý má na to nejaký iný názor. V každom prípade sa jedná o veľké auto, ktoré minimálne dáva pocit bezpečia a keď to porovnám s malými autami, tak logicky viac materiálu a väčšia hmotnosť by skutočne mala lepšie ochrániť posádku. No z mojej skúsenosti má pre mňa SUV jedno iné veľké plus vzhľadom na bezpečnosť a to akýsi kľud za volantom. Aby som vysvetlil... najviac má podľa mňa na bezpečnosť jazdy vplyv sám vodič a aspoň mňa osobne SUV vôbec nepobáda k nejakej športovej riskantnej jazde. Nie že by som za volantom vždy riskoval, ale keď proste cítite, že auto vám pod zadkom sedí poriadne na ceste a pýta sa prejsť zákrutu rýchlejšie alebo si pýta prevetrať ho trochu, tak je to stále na obyčajnej ceste risk. V dobe, kedy napr. aj obyčajná fabia má taký podvozok, že vám dovolí naozaj veľa a dokonca vie byť zábavná, tak som možno pre niekoho nepochopiteľne rád, že existuje typ auta, kt. takéto chúťky vo mne potláča a naopak rozvíja iný typ užívania si cestovania, ktorý je bezpečnejší pre všetkých zúčastnených.

Ospravedlňujem sa, ak je to mimo témy, ale prišlo mi ako vhodné vyjadriť môj názor k tomu, prečo je SUV bezpečným autom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, sourozenci to úplně nejsou, Tiguan je spíše sourozencem Atecy a Karoqu, přesto je na tom Kodiq parametry nejhůře....divné.

 

                   ochrana cestujících  -  ochrana dětí  -  ochrana chodců  -  bezpečnostní asistenty

Tiguan                     96%                          84%                       72%                                   68%

Ataca                       93%                          84%                       71%                                   60%

Kodiaq                     92%                         77%                        71%                                   54%

 

Podle Euroncap.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sourozenci to su... to, ze kodiaq ma natiahnuty razvor, neznamena, ze to nie je takmer 1:1 tiguan

Konieckoncov tiguan allspace je toho jasnym dokazom

Uz len podla uvedenoho vidno, ze hlavny rozdiel je skutocne v bezpecnostnych asistentoch. Kodiaq samozrejme moze mat vsetko to, co ma tiguan, ale nema to v zaklade.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...