Přejít na obsah

Při silnějším sešlápnutí plynu přestane mít motor tah a vylitnou otáčky


Doporučené příspěvky

Dobrý den, 

vlastnim Škoda Octavia I 1.6i(najeto cca 240 xxxkm) 

Auto vlastním zhruba 3 mesice, ze začátku bylo vše OK, ale teď mi to při silnějším sešlápnutí plynu, začlo dělat potíže a nemůžu přijít na to čím by to mohlo být.

treba když chci předjíždět tak najednou z 2500 otáček to vylitne na 4500 otáček a auto nemá žádný tah, což je pak docela problém, děla to  když je motor studeny i když je zahřátý, nemohl by jste mi prosím někdo poradit čím by to mohlo být ? Nebo nemáte někdo podobnou zkušenost ? 

Předem děkuji za odpovědi :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, brrrrm napsal:

Podľa všetkého tá spojka normálne nezaberá, keď sa ti zvyšujú otáčky a motor nezaberá. Mali sme to na firemnej O2 a nedávno aj na O3.. na oboch bola rovnaká diagnóza - spojka.

A myslíte ze bude stačit oprava a nebo komplet výměna ? + kolik za to přibližně dam ?

Editováno: , autor: DominoOctavia1.6i
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, 15degren napsal:

za lamelu a spojkové ložisko ? Moc ne :-). Nicméně motor není zrovna trhač asfaltu, ani se zdravou spojkou to nebude mít odpich :-D

Děkuji :) 

to zrovna není, ale jede pěkně, nestěžuji si :) 

jen stimhle problémem to nemá "odpich"  skoro žádný, musím zrychlovat pomalinku, což je problém pravé při předjížděni a rozjížděni do prudšiho kopce 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuji měnit celou sadu, ušetříš si s tím problémy, tj. ložisko přítlačák a lamela od LUK vychází na 2300 kč cca. od sache  na 2800. Pokud by jsi chtěl jen lamelu která ti způsobuje prokluzování, tak ta stojí smotná mezí 1000-1500 kč ale jak říkám v těch km co máš bych to měnil celé. Práce kolem litra.

Jinak jsou to normální lidové ceny od lidového servisu. Nedivil bych se kdyby ti nějaký vydřiduší nebo škodovka řekla 10+ klacků.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, 15degren napsal:

Doporučuji měnit celou sadu, ušetříš si s tím problémy, tj. ložisko přítlačák a lamela od LUK vychází na 2300 kč cca. od sache  na 2800. Pokud by jsi chtěl jen lamelu která ti způsobuje prokluzování, tak ta stojí smotná mezí 1000-1500 kč ale jak říkám v těch km co máš bych to měnil celé. Práce kolem litra.

Jinak jsou to normální lidové ceny od lidového servisu. Nedivil bych se kdyby ti nějaký vydřiduší nebo škodovka řekla 10+ klacků.

Jasně no, rozumím, tak děkuji za rady :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...