Přejít na obsah

chyba v nastaveni skrtici klapky??


honzik

Doporučené příspěvky

vyskytuje se mi na auti,pomerne zajimava (pro me) chyba.Pri jizde po dalnici D1 smer Praha-Brno mi u Rousinova zacne blikat kontrolka motoru (emise),kdyz to prectu vagem tak se objevuje chyba 1668x - Cylinder x Misfire Detected ,jako x jsou cisla 5,6,7,8 coz znamena zavada v zapalovani 1-4 valec,jak kdy.kdyz se to stalo poprve tak jsme vymenili vsechny civky a problem nezmizel.tak jsme vsechno zkoumali a vse se jevilo ok.pak me napadlo nastavit SK a vse OK. ujel jsem cca 1000km az jsem zase jel po dalnici... a u rousinova opet blikani kontrolky. opet zavada 1668x.nastaveni klapky a jede se dal..opet 1000km (cesta po dalnici v opacnem smeru je bez problemu)

atd.....

setkal se s tim nekdo ???? na co bych se jeste mohl kouknout? nemate nekdo nejaky napad?

skoro to vypada ze se jednotka snazi prepnout do nejakeho jineho modu anejak se to nepovede.Servis standartne nevi - nevadi jim ze za kazde nastaveni SK uctuji 500,-

jinak je to motor 1.4 16V 55kW BBY mr 2004 MARELLI 4MV 036 906 034 GN

Editováno: , autor: honzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klapka je jina (z jineho auta), dela to stale,uz snad jen nejaky falesny vzduch...

je to znat i na chodu motoru,takove jemne skubnuti pri razeni i pri zmene na plynu.to driv nebylo. i kdyz vykon je asi ok,delal jsem test s 1.4 100k a je to porad stejne.

OloZX6R: co muze byt na klapce spatne ? potenciometr je OK a polohu nastavuje a zmena z jineho auta je to same (nastavena Vagem je- dokonce i adapt. smazana)

Editováno: , autor: honzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

konecne se mi povedlo projet dalnici bez problemu :-)

diky informacim kluku z dieselpower fora se mi povedlo provest nastaveni tak aby motor fungoval jak ma

takze postup ktery zabral je nasledujici:

zahrat motor na provozni teplotu

smazat vsechny chybovku v rj motoru

smazat adaptacni hodnoty (adaptace - kanal 0 > zapsat 000)

vypnout zapalovani na min 30sec

zapnout zapalovani nastavit SK (kanal 60 - zakladni nastaveni)

opet vypnout zapalovani na min 30sec (lepe asi i dele)

nasleduje tzv.ucebni jizda kdy rj opet nacte hodnoty

v tomto rezimu nutno vystridat vsechny rezimy (cely rozsah otacek,plynu,brzdeni motorem,volnobeh,plna zatez.......)

:-) :-) :-)

motor opet bezi bez cukani pri razeni a vykon je takovy plynuly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekdy neskodi pustit adaptaci na skrtici klapce. Uvidis jestli probehne tak napise I.O. a ulozi ti aktualni adaptacni hodnoty. Nekdy se stava ze je klapka spinava a pak nefunguje v krajni poloze.

jestli jsi to cetl cele tak vis ze jsem klapku nastavoval vicekrat a bez vysledku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...