Patton Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 Zdar, mám takový problém s autem. Když je venku vedro kolem 30°C tak mi motor padá do nouzáku. Je to vždy mimo město a po ujetí aspoň 30km. Vždy se to stane kdyý je v tahu. Najednou se rozbliká kontrolka žhavení a chyba P0299 Pohonná jednotka. Po vypnutí a zapnutí jedu normálně dál. Někdy to padá často někdy méně. Ale když je venku chladno nepadá do nouze vůbec. Auto bylo na diagnostice a nic nenalezno vše přezkoušeno a funkční. Tak fak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zapekanka Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 Čo chladiaca kvalapina? Nebude jej málo prípadne stará? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patton Vloženo 12. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2017 Tak už to začalo dělat pokaždé co jedu po dálnici táhlejší kopeček plyn a nouzák je tam. Regulace turba OK chodí volně. Zkoušeno podtlakem. V servisu říkali závada na turbu. Přidávám log. Co jiného by s turbem mohlo být? Olej se nemizí , turbo je tiché. Nechce se mi dávat zbytečně repas a ono to bude dělat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2017 (editace) Kolik to má km ? 8V nebo 16 V? Má to DPF ? Editováno: 12. Červenec 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allo Vloženo 12. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2017 (editace) Mě to dělalo to samý, vždycky když jsem jel do kopečka, byl jsem v nouzáku... a ta regulace turba to byla, vyčistilo se turbo a mám už několik let klid. Editováno: 12. Červenec 2017, autor: Allo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patton Vloženo 16. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2017 15degren: Je to BSS 8V s DPF a najeto má 260 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 To je ještě PDčko. 260K km bez čištění DPF ? Jestli ještě funguje bude už na vyčištění. Jinak taky to vidím na problém s turbem. Můžeš ho zkusit rozhýbat agresivnějším provozem, ale to už asi nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patton Vloženo 17. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Je to PD . O DPF ani nevím nikdy se kontrolka filtru nerozsvítila. Jenom mi prý v servisu dolévali asi 2 litry aditiv. Jezdím s tim po městě ale 80% jen okruh kde jedu 70-80km/h. Jen koncovky výfuku nejsou uplně čisté. Takže myslíš zkouknout na diag naplněnost filtru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zapekanka Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 To nevadí tiež nemam koncovky úplne čisté, mam taký isty motor BSS 190tisic km a keby to je DPF problem tak sa ti rozsvieti kontrolka a povie ti to závada na filtru pevnych častic a začne blikať žhavanie a spadne do nudzaku takže toto nemá s DPF nič spoločne, mne sa filter ozval a priznaky boli iné, ale mohlo za to senzor/čislo vyfukovych plynov alebo tak nejak osa volalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 já jsem teda i dieslu s DPF neměl saze ve výfuku ani po 250K km... můžu si projet celý vnitřek výfuku prstem a sotva uvidím jakýsi šedý povlak... jestli tam máš černé saze tak je popraskaný, ale to ti může být fuk problém s cukáním by ti to neudělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.