Publikováno Červen 22, 20178 r Zdar, mám takový problém s autem. Když je venku vedro kolem 30°C tak mi motor padá do nouzáku. Je to vždy mimo město a po ujetí aspoň 30km. Vždy se to stane kdyý je v tahu. Najednou se rozbliká kontrolka žhavení a chyba P0299 Pohonná jednotka. Po vypnutí a zapnutí jedu normálně dál. Někdy to padá často někdy méně. Ale když je venku chladno nepadá do nouze vůbec. Auto bylo na diagnostice a nic nenalezno vše přezkoušeno a funkční. Tak fak nevim.
Červenec 12, 20178 r Autor Tak už to začalo dělat pokaždé co jedu po dálnici táhlejší kopeček plyn a nouzák je tam. Regulace turba OK chodí volně. Zkoušeno podtlakem. V servisu říkali závada na turbu. Přidávám log. Co jiného by s turbem mohlo být? Olej se nemizí , turbo je tiché. Nechce se mi dávat zbytečně repas a ono to bude dělat dál.
Červenec 12, 20178 r Kolik to má km ? 8V nebo 16 V? Má to DPF ? Upraveno Červenec 12, 20178 r od 15degren
Červenec 12, 20178 r Mě to dělalo to samý, vždycky když jsem jel do kopečka, byl jsem v nouzáku... a ta regulace turba to byla, vyčistilo se turbo a mám už několik let klid. Upraveno Červenec 12, 20178 r od Allo
Červenec 17, 20178 r To je ještě PDčko. 260K km bez čištění DPF ? Jestli ještě funguje bude už na vyčištění. Jinak taky to vidím na problém s turbem. Můžeš ho zkusit rozhýbat agresivnějším provozem, ale to už asi nepůjde.
Červenec 17, 20178 r Autor Je to PD . O DPF ani nevím nikdy se kontrolka filtru nerozsvítila. Jenom mi prý v servisu dolévali asi 2 litry aditiv. Jezdím s tim po městě ale 80% jen okruh kde jedu 70-80km/h. Jen koncovky výfuku nejsou uplně čisté. Takže myslíš zkouknout na diag naplněnost filtru?
Červenec 17, 20178 r To nevadí tiež nemam koncovky úplne čisté, mam taký isty motor BSS 190tisic km a keby to je DPF problem tak sa ti rozsvieti kontrolka a povie ti to závada na filtru pevnych častic a začne blikať žhavanie a spadne do nudzaku takže toto nemá s DPF nič spoločne, mne sa filter ozval a priznaky boli iné, ale mohlo za to senzor/čislo vyfukovych plynov alebo tak nejak osa volalo...
Červenec 17, 20178 r já jsem teda i dieslu s DPF neměl saze ve výfuku ani po 250K km... můžu si projet celý vnitřek výfuku prstem a sotva uvidím jakýsi šedý povlak... jestli tam máš černé saze tak je popraskaný, ale to ti může být fuk problém s cukáním by ti to neudělalo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.