Přejít na obsah

Patton

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 049 zobrazení profilu

Oznámení Patton

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, omlovám se, že ruším. Narazil jsem na příspěvek na škodahome, kde popisuješ problém s padáním motoru do nouzáku, zejména při teplotě nad 30°C . Chtél bych se zeptat, zda se podařilo problém vyřešit, popřípadě čím to bylo? Předem děkuji za odpověď. :)

  2. Je to PD . O DPF ani nevím nikdy se kontrolka filtru nerozsvítila. Jenom mi prý v servisu dolévali asi 2 litry aditiv. Jezdím s tim po městě ale 80% jen okruh kde jedu 70-80km/h. Jen koncovky výfuku nejsou uplně čisté. Takže myslíš zkouknout na diag naplněnost filtru?
  3. 15degren: Je to BSS 8V s DPF a najeto má 260 000 km
  4. Tak už to začalo dělat pokaždé co jedu po dálnici táhlejší kopeček plyn a nouzák je tam. Regulace turba OK chodí volně. Zkoušeno podtlakem. V servisu říkali závada na turbu. Přidávám log. Co jiného by s turbem mohlo být? Olej se nemizí , turbo je tiché. Nechce se mi dávat zbytečně repas a ono to bude dělat dál.
  5. Zdar, mám takový problém s autem. Když je venku vedro kolem 30°C tak mi motor padá do nouzáku. Je to vždy mimo město a po ujetí aspoň 30km. Vždy se to stane kdyý je v tahu. Najednou se rozbliká kontrolka žhavení a chyba P0299 Pohonná jednotka. Po vypnutí a zapnutí jedu normálně dál. Někdy to padá často někdy méně. Ale když je venku chladno nepadá do nouze vůbec. Auto bylo na diagnostice a nic nenalezno vše přezkoušeno a funkční. Tak fak nevim.
  6. Ta fotka je z intenetu.... K čemu ta hadička ten podtlak přivádí? Kamoš zjistil , že ji má odpojenou a když sme ji zkoušeli napojovat mírně se měnil zvuk motoru.
  7. Zdar, k čemu slouží ta hadička na obrázku? Dík
×
×
  • Vytvořit nový...