Přejít na obsah

Výpis závad VAG


Luďa

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Dobry den

 

Muzete mi poradit co znamena tato chyba na centralni elektrice:

 

1 Fault Found:
00907 - Intervention load Management
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 213
                    Mileage: 38892 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2027.14.27
                    Time: 13:23:37

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 11.75 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF

 

 

dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

kamarád má problém, že nemůže zapsat kod do centralni elektriky, VAG mu napise, ze kodovani prijalo, ale ve skutecnosti je kod stejny, nejake navrhy ? Do sloupku rizeni zapsat dokaze, jen tohle ne ... a jeste si nevycte komfortni jednotku, ta jakoby neexistovala ....

 

DIky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...

Ahoj. Vag mi vyhazuje tyto závady. Sice jsem si to prelozil a vubec netusim co znamenaji a kde hledat problem. Budu rad za kazdou radu. Omlouvám se jestli jsem to dal do jiného vlákna. Moc dekuji Karel

 

Address 37: Navigation (J0506)       Labels: 1T0-035-680.clb

   Part No SW: 3T0 035 680 A    HW: 3T0 035 680 A

   Component: RNS-MID       H41 2724  

   Revision: AB001001    Serial number: SKZ6Z7K4194003

   Coding: 060600020000008100

   Shop #: WSC 33361 790 00075

   VCID: 2EB6D8377918D56267F2AB-807A

 

1 Fault Found:

00857 - CD Changer Unit (R41) 

            014 - Defective - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101110

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 112

                    Reset counter: 5

                    Mileage: 152832 km

                    Time Indication: 0

 

 

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb

   Part No SW: 1K0 937 087 P    HW: 1K0 937 087 P

   Component: BCM PQ35  H+  104 0615  

   Revision: 00104 AE    

   Coding: 40190AB8E80508C040080080110089E4427000AE736D87605C0140000040

   Shop #: WSC 33361 790 00999

   VCID: 3E96E877A97825E2F752FB-806A

 

   Subsystem 1 - Part No: 3T1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer 16071  22  0602 

   Coding: 00D7B7

 

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB

   Component: RLS 140710 05  54  0403 

   Coding: 072BED

 

1 Fault Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 

            009 - Open or Short to Ground - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101001

                    Fault Priority: 4

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 254

                    Mileage: 152933 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2017.07.21

                    Time: 08:28:32

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 Off

                    Voltage: 12.30 V

                        OFF

                        ON

                        Term 50 Off

                        OFF

                        OFF

 

 

Address 56: Radio (J0506)       Labels: 1T0-035-680.clb

   Part No SW: 3T0 035 680 A    HW: 3T0 035 680 A

   Component: RNS-MID       H41 2724  

   Revision: AB001001    Serial number: SKZ6Z7K4194003

   Coding: 060600020000008100

   Shop #: WSC 33361 790 00075

   VCID: 2EB6D8377918D56267F2AB-807A

 

1 Fault Found:

00857 - CD Changer Unit (R41) 

            014 - Defective

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101110

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 114

                    Reset counter: 220

                    Mileage: 152832 km

                    Time Indication:

 

 

 

Address 6D: Trunk Elect. (----)       Labels: 7N0-959-107.clb

   Part No SW: 7N0 959 107 A    HW: 7N0 959 107 A

   Component: HDSG-Modul    H11 0802  

   Revision: 41011001    Serial number: 169000308

   Coding: 082301C002

   Shop #: WSC 33361 790 00999

   ASAM Dataset: EV_HDSGSk462 301133

   ROD: EV_HDSGSk462_SK46.rod

   VCID: 3584F75B9C4EEEBA26281C-8060

 

1 Fault Found:

0030 - Motor 2 for Rear Lid 

          B11DA 13 [008] - Open Circuit

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 254

                    Mileage: 152983 km

                    Date: 2017.07.23

                    Time: 10:19:01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mpžná je zkusit jen smazat. Mě to také psalo různé chyby když jsem opravoval parkovací senzory a zkoušel to zapnout bez jednotky parkhilfe nebo s jinou, různě odpojoval baterii, tak tam také byla chyba rádia, gateway a mnoho dalšího. Ty chyby byly sporadické, stačilo je vymazat a už se neobjevily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by chyby byly sporadické, možná by bylo připsáno něco jako intermediate nebo tak nějak, ale po vymazání by se již neobjevily. Pokud se vrací, to znamená, že něco není v pořádku. Nejprve zkontroluj pojistky, jestli nějaká není vadná. Já nemám s touto závadou zkušenosti, ale mechanismus CD v rádiu je složitý, zvláště když máš ten na 6 CD. Zkus to zadat do google, třeba to bude popsáno na skoda germany nebo briskoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 2 měsíce později...

Ahoj všem,

objevila se mi závada na Yeti 2.0TDi 4x4 103 kW CFHC

 

7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
          P2563 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 98574 km
                    Date: 2082.14.27
                    Time: 04:52:51

 

Porucha se zjevuje ve volnoběžných otáčkách (ne vždy ale poslední dobou častěji), kdy se rozbliká žhavení a palubák napíše porucha motoru do servisu. Teď už mi začal i svítit symbol poruchy motoru. To ale připisuji četnosti s jakou se porucha objevuje. Na provozu se to krom výpisu poruchy ve volnoběžných otáčkách na palubním počítači projevuje také při konstantní rychlosti občasným jakýmsi škubáním, které připomíná jako když vám dochází palivo a vy pořád držíte plyn na stejné úrovni. S tím rozdílem, že když se přidá plyn auto normálně akceleruje. Jinak na autě nepozoruji žádné další problémy.

 Co jsem zkoumal, mělo by se jednat o vadný potenciometr přenosu polohy lopatek Turba. Podtlakové hadičky jsem zkontroloval, žádný nepořádek jsem na nich nenašel. Oprava by měla spočívat ve výměně té podtlakové baňky na vrchu turba viz.:

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l198716b-sada-opravarenska-pro-turbodmychadlo-oe-17060.html

 

Máte někdo s podobnou závadou zkušenost? Po zpětné montáži baňky se musí na táhle nastavit poloha lopatek. Je to nějak složité? A nezkoušel někdo vyměnit onen vadný potenciometr v té baňce? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pro ty co zajímá vývoj událostí kolem turba. Ještě jsem nechal udělat hlubší diagnostiku u známého a akční prvky, které šly otestovat, se otestovaly s výsledkem v pořádku, takže opravdu vše směřuje k tomu, že se opravdu jedná o vadnou baňku pro snímání polohy lopatek turba. Byl mi doporučen jeden chlápek, který dělá VW motory a jednoznačně potvrdil, že se jedná o dost častou závadu. Prý běžně při 100000 km odchází. Nedoporučoval levnější varianty za 2500,- z Kelly apod. Jednou to prý namontoval, seřídil a za dva měsíce tam měl auto zpátky se stejnou závadou. Takže jsem baňku objednal z odkazu a až přijde nechám to u něj vyměnit.

 

Ještě koho by zajímalo, jak se pozná, že je baňka vadná. Uvnitř je membrána spojená s tím závitovým táhlem a pravděpodobně nějaký prvek (potenciometr?) sledující polohu táhla (lopatek) turba. Membrána je právě ten problém, ráda praská. Takže když se udělá pusou podtlak na ten boční štucek, mělo by se táhlo někam posadit, ale už by se s ním nemělo dát hýbat. V opačném případě je závada již jasná. Po výměně napíšu zda se zadařilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem po výměně té baňky a zatím to vypadá v pořádku. Dokonce se zdá, že se odstranili i neduhy, které jsem této závadě ani nepřičítal (při rozjezdu na 1. rychlostní stupeň vždy po puštění spojky auto lehce škublo, což mě trápilo delší dobu a co mohlo mít příčinu právě v tom turbu). Zatím tedy žádný problém nepozoruji, mám ale odjeto pouze asi 20 km. Takže ťuk ťuk 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Ahoj,

 

také bych se zeptal.....vyjelo mě několik chyb, většinou drobnosti, ale u jedné si moc nepředstavím, o co by se mělo jednat...

 

1546 - Rídicí jednotka vadná 
          B2000 46 [009] - Chyba kalibrace parametru v pameti
          Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 53662 km
                    Datum: 2017.12.12
                    Čas: 13:13:33

                    Napětí svorky 30: 12.4 V

 

Před smazáním všech chyb tam byla pod touto řídící jednotkou ještě tato chyba....

 

1556 - Rídicí jednotka vadná 
          B2000 87 [008] - Chybejci sdeleni (ta se již nevyskytuje)

 

Na netu jsem k tomu nic nenašel....

 

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, diag mi napsala tuto chybu u infotainmentu, Neví někdo co to je za chybu.

 

Díky

 

Address 5F: Information Electr. (J794)       Labels:| 3V0-035-MIB-STD2.clb
   Part No SW: 5L0 035 680     HW: 5L0 035 680
   Component: MU-S-N-ER     H05 0138  
   Serial number: SKZAZ2R0087767
   Coding: 03130601FF00000011110001000800002F0000C40120010044
   Shop #: WSC 33361 790 00118
   ASAM Dataset: EV_MUStd4CTSAT 001018
   ROD: EV_MUStd4CTSAT_SK35.rod
   VCID: 67DD0D9D9E6DD37274-8032

   Data medium:
   Subsystem 1 - Part No SW: V03 959 801 HR    HW: -----------
   Component: ECE DL2 19/20  --- 1115
   Serial number: --------------------

1 Fault Found:
1556 - Internal Control Module Memory Check Sum Error
          B2000 87 [008] - Missing message
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 234
                    Mileage: 159497 km
                    Date: 2019.06.19
                    Time: 21:35:47

                    Voltage terminal 30: 12.4 V
                    System_Software_Error-SW_Status_Consistency: 01 01 00
                    System_Software_Error-SW_Status_Device: P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 10. 11. 2017 na 9:41, Ota Rákosník napsal:

Tak jsem po výměně té baňky a zatím to vypadá v pořádku. Dokonce se zdá, že se odstranili i neduhy, které jsem této závadě ani nepřičítal (při rozjezdu na 1. rychlostní stupeň vždy po puštění spojky auto lehce škublo, což mě trápilo delší dobu a co mohlo mít příčinu právě v tom turbu). Zatím tedy žádný problém nepozoruji, mám ale odjeto pouze asi 20 km. Takže ťuk ťuk 

Jak to vypada po dvou letech? Resim stejny problem. Jeste ze zeptam musi turbo ven nebo se serizeni provadelo na aute?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hilux: turbo ven naštěstí nemusí, jen se musí ta baňka nastavit. Po dvou letech zatím bez problémů. Ještě pro jistotu zkontroluj podtlakový rozvod k Turbu, k chladiči výfukových plynů atd.. Měl jsem tam netěsnost (prasklá hadička k tomu chladiči) a chovalo se to podobně jako s poškozenou membránou té baňky turba. Je to společný rozvod. Přisávalo si to tam vzduch, takže lopatky pak nebyly v požadovaném otevření.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...