Zdenek Pastorek Vloženo 6. Květen 2018 Vloženo 6. Květen 2018 Řekl bych, že je to přesně to, za co mě Lukason před časem lynčoval. Citovat
Popu Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 @Zdenek Pastorek .... ano a lyncoval bych te dal, protoze furt to nemas homologovany pro EU Citovat
Zdenek Pastorek Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 Ale já jsem si Tvoje slova vzal k srdci, i když jsi reagoval dost impulzivně. Takže - ano, nemám je homologovaný pro EU, ale doma v šuplíku. Citovat
bojler Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 Z napravenýho má člověk vždycky největší radost. 2 Citovat
Zdenek Pastorek Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 Se nakonec možná do toho nebe dostanu. 1 Citovat
Maverick Vloženo 17. Květen 2018 Autor Vloženo 17. Květen 2018 V 6. 5. 2018 na 16:59, Zdenek Pastorek napsal: Řekl bych, že je to přesně to, za co mě Lukason před časem lynčoval. Mozna bys to rekl, ale presne to to urcite neni. Tedy pokud nemas presne tento produkt. Dotazem na cinskou Skodovku jsem se dozvedel, ze tenhle produkt vyrabi sice Philips, ovsem modifikovany presne pro potreby daneho reflektoru OIII. Proto je mozne, ze svetlo jde presne tam, kam ma. To ovsem nic nemeni na tom, ze pro EU to tak jako tak neni homologovane. Citovat
sk0d@ Vloženo 17. Květen 2018 Vloženo 17. Květen 2018 Jedna vec mi z technickho hladiska nie je jasna. A asi na nu vie kvalifikovane odpovedat iba niekto z Helly a pod. Vezmem svetlo A (napr. z Fordu) a svetlo B (napr. z cinskej Octavie), do oboch moze ist totozna halogenova ziarovka. Ich konstrukcia je proste taka, ze obe splnaju presne tu istu normu, z technickeho hladiska su teda odrazove a neviem ake plochy skoro identicke? Myslim ich povrch, uhly. Citovat
LukášCBR Vloženo 17. Květen 2018 Vloženo 17. Květen 2018 Jen by mě zajímalo, čistě ze zvědavosti, proč to tedy nemá (případně nešlo by schválit) i trh v ČR. Oči apod. věci máme s Čínou stejné a tím teď nemyslím tvar :-)) Je to škoda. Tento produkt by měl v ČR úspěch. Navíc u takto rozšířených vozů, jako je Octavia III. Citovat
Maverick Vloženo 17. Květen 2018 Autor Vloženo 17. Květen 2018 @sk0d@ Dobra otazka, taky uz me to napadlo. Netusim. @LukášCBR Uz jsem to psal - je to produkt SVW SKODA, ktera nova auta mimo pevninskou Cinu neprodava. Cili ji jine trhy nezajimaji a ani jejich prislusenstvi se jinam nez do Ciny oficialne dostat nema. Proc tedy investovat cas a penize do homologace pro trhy, kam nemaji v umyslu produkt dodavat? Ja to z obchodniho hlediska naprosto chapu. Citovat
Zdenek Pastorek Vloženo 17. Květen 2018 Vloženo 17. Květen 2018 Já to zase nechápu. Více trhů = vyšší prodej. Vyšší prodej = vyšší zisk... Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 17. Květen 2018 Vloženo 17. Květen 2018 Jenze homologace není zadarmo, podpora toho trhu není zadarmo, náklady spojené s jeho získáním jsou nemalé …. ono to není tak, že se řekne " a teď budeme prodávat v Čechách/evropě" … kor pro kompany, která sídlí v číně a smysl její existence je vyrábět škodovky v číně. jinak rovnice "více trhů = vyšší prodej = vyšší zisk" … takto jednoduše nefunguje. relativně spolehlivě funguje jen její část "více trhů = vyšší prodej". krom toho - je otázka, jestli třeba konkrétně ta žárovka, kvůli který tohle vzniklo, vůbec má šanci, aby byla na EU trhu homologovaná. homologační podmínky pro EU a pro čínu budou nejspíš na hony vzdálené, a co projde v číně, nemusí v EU vůbec projít (a naopak). Citovat
Zdenek Pastorek Vloženo 17. Květen 2018 Vloženo 17. Květen 2018 Souhlasím, jen bych maličko upravil konec Tvého příspěvku - (a naopak) = bych asi vypustil... Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 17. Květen 2018 Vloženo 17. Květen 2018 Rikal jsem si, kdo se té poznámky chytí (trošku nachvál jsem ji tam dal) … souhlasím, sešněrované normy v EU dávají vcelku přirozený předpoklad, že co projde v EU už projde všude.... ale tak uplne to také nefunguje. Normy v jednotlivých částech světa vznikají často dost živelně, nezávisle.... a mnohdy se tam dostanou opravdu navzájem nekompatibilní nesmysly .) 1 Citovat
Maverick Vloženo 18. Květen 2018 Autor Vloženo 18. Květen 2018 Souhlas, rozhodne neplati, ze co projde v EU, projde v Cine. Napr. mistni CCC certifikaci neni vubec jednoduche (a levne) splnit. Citovat
bojler Vloženo 19. Květen 2018 Vloženo 19. Květen 2018 K tem odrazovym plocham - zalezi prece na tvaru a velikosti svetla. Citovat
Martab Vloženo 9. Listopad 2018 Vloženo 9. Listopad 2018 Jak se zde probírali ty motory, tak ta 1.2 TSI je EA211 a 85kW/5000ot a 200Nm/1800-3700ot. Pro modelový rok 2019 tam pak mají nově atmosféru 1.5l - 85kw/6000 a 150Nm/4000. Poslední možností je 1.4 TSI 110kW/5000 a 250Nm/1750-3000. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.