Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Řekl bych, že je to přesně to, za co mě Lukason před časem lynčoval. :p

Jj, ale do tohohle bych taky nešel. 

@Zdenek Pastorek .... ano a lyncoval bych te dal, protoze furt to nemas homologovany pro EU kol104:palec2:

:kol-130: Ale já jsem si Tvoje slova vzal k srdci, i když jsi reagoval dost impulzivně. Takže - ano, nemám je homologovaný pro EU, ale doma v šuplíku. :p;)

Z napravenýho má člověk vždycky největší radost.

Se nakonec možná do toho nebe dostanu. :_icon_smich2:

  • 2 týdny později...
  • Autor
V 6. 5. 2018 na 16:59, Zdenek Pastorek napsal:

Řekl bych, že je to přesně to, za co mě Lukason před časem lynčoval. :p

 

Mozna bys to rekl, ale presne to to urcite neni. Tedy pokud nemas presne tento produkt.

Dotazem na cinskou Skodovku jsem se dozvedel, ze tenhle produkt vyrabi sice Philips, ovsem modifikovany presne pro potreby daneho reflektoru OIII. Proto je mozne, ze svetlo jde presne tam, kam ma.

To ovsem nic nemeni na tom, ze pro EU to tak jako tak neni homologovane.

Jedna vec mi z technickho hladiska nie je jasna. A asi na nu vie kvalifikovane odpovedat iba niekto z Helly a pod.

 

Vezmem svetlo A (napr. z Fordu) a svetlo B (napr. z cinskej Octavie), do oboch moze ist totozna halogenova ziarovka. Ich konstrukcia je proste taka, ze obe splnaju presne tu istu normu, z technickeho hladiska su teda odrazove a neviem ake plochy skoro identicke? Myslim ich povrch, uhly.

Jen by mě zajímalo, čistě ze zvědavosti, proč to tedy nemá (případně nešlo by schválit) i trh v ČR.

 

Oči apod. věci máme s Čínou stejné a tím teď nemyslím tvar :-))

 

Je to škoda. Tento produkt by měl v ČR úspěch. Navíc u takto rozšířených vozů, jako je Octavia III.

 

 

  • Autor

@sk0d@ Dobra otazka, taky uz me to napadlo. Netusim.

 

@LukášCBR Uz jsem to psal - je to produkt SVW SKODA, ktera nova auta mimo pevninskou Cinu neprodava. Cili ji jine trhy nezajimaji a ani jejich prislusenstvi se jinam nez do Ciny oficialne dostat nema. Proc tedy investovat cas a penize do homologace pro trhy, kam nemaji v umyslu produkt dodavat? Ja to z obchodniho hlediska naprosto chapu.

Já to zase nechápu. Více trhů = vyšší prodej. Vyšší prodej  = vyšší zisk...

Jenze homologace není zadarmo, podpora toho trhu není zadarmo, náklady spojené s jeho získáním jsou nemalé …. ono to není tak, že se řekne " a teď budeme prodávat v Čechách/evropě" … kor pro kompany, která sídlí v číně a smysl její existence je vyrábět škodovky v číně.

 

jinak rovnice "více trhů    = vyšší prodej = vyšší zisk" … takto jednoduše nefunguje. relativně spolehlivě funguje jen její část "více trhů = vyšší prodej".

 

krom toho - je otázka, jestli třeba konkrétně ta žárovka, kvůli který tohle vzniklo, vůbec má šanci, aby byla na EU trhu homologovaná. homologační podmínky pro EU a pro čínu budou nejspíš na hony vzdálené, a co projde v číně, nemusí v EU vůbec projít (a naopak).

Souhlasím, jen bych maličko upravil konec Tvého příspěvku - (a naopak) = bych asi vypustil... :kol-48:

Rikal jsem si, kdo se té poznámky chytí (trošku nachvál jsem ji tam dal) … souhlasím, sešněrované normy v EU dávají vcelku přirozený předpoklad, že co projde v EU už projde všude.... ale tak uplne to také nefunguje. Normy v jednotlivých částech světa vznikají často dost živelně, nezávisle.... a mnohdy se tam dostanou opravdu navzájem nekompatibilní nesmysly .)

  • Autor

Souhlas, rozhodne neplati, ze co projde v EU, projde v Cine. Napr. mistni CCC certifikaci neni vubec jednoduche (a levne) splnit.

K tem odrazovym plocham - zalezi prece na tvaru a velikosti svetla.

  • 5 měsíců později...

Jak se zde probírali ty motory, tak ta 1.2 TSI je EA211 a 85kW/5000ot a 200Nm/1800-3700ot. Pro modelový rok 2019 tam pak mají nově atmosféru 1.5l - 85kw/6000 a 150Nm/4000. Poslední možností je 1.4 TSI 110kW/5000 a 250Nm/1750-3000.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.