Publikováno Srpen 28, 20178 r zdárec mám dotaz, byl jsem teď na garančce (auto ještě v záruce), mám ji nastavenou na pevný interval jednou ročně. Prostě na autě se rozsvítil servis, byl jsem zrovna na vodě. O víkendu jsem přijel domů, v pondělí zavolal do servisu, oni mě objednali na další pondělí . Vše ok, při předání koukám na fakturu a dole napsáno : " po dohodě se zákazníkem zrušena záruka mobility". Ptám se technika co to jako je a on kouká do počítače a říká, že jsem loni byl na servisu 10.8. dnes je 18, takže jsem to o 8 dní propásl, tudíž jsem přišel o záruku mobility. Ale že si ji můžu za 300 zase dokoupit. Chvilku sem se s technikem dohadoval, že mi auto neukazuje datum a dny do vypršení ročního cyklu atd... on jako že to probere a zítra mi zavolá, samozřejmě nevolal, spíš to asi měl už naučený, protože jsem pozoroval že to tam řešili i ostatní... Setkal se s tím taky někdo a je to akce škody jako automobilky, nebo je to akce pouze jednoho servisu (dealera)??
Srpen 29, 20178 r Loni to na mě místní autorizovaný servis zkoušel taky. Po pár minutách výměny názorů technik otočil a řekl, že to tedy jako servis zaplatí a znovu mě zaregistrují. Přitom, jak se později zjistilo, to byla technikova chyba. U mě na to zkrátka zapoměli a mysleli, že si opětovnou registraci zaplatím. Omyl.
Srpen 29, 20178 r Pockejte, pockejte ... ja mam taky priplacenou zaruku mobility PLUS ... to jako musim chodit kazdy rok na kontroly? Ja jsem myslel, ze se to vztahuje jenom na defekt pneumatiky, vybití baterie nebo záměna paliva atd ... Jinak prodejce mi nic nerikal, jenom, ze klasicky na garancku po dvou letech nebo ujeti 30tis intervalu ... Jeste mam jinak Predplaceny servis standart ... Trochu se vtom ztracim
Srpen 29, 20178 r Opravdu by nebylo někdy od věci, aby se tyto manýry dostaly na patřičná místa ŠA. Člověk si totiž pak místy připadá jak debil.
Srpen 30, 20178 r před 16 hodinami, Aleš_BX napsal: ty to tedy plácáš všechno dohromady... jen na doplnění, po dvou letech nebo 30 tis. km jsou prohlídky každý rok.... Viz příslušné téma... Vis kazdy nespadl moudry z nebe jak "nekdo" a nevi vsecko ... ... ....
Srpen 30, 20178 r ... na druhou stranu není až tak nadlidskej úkol si to buď tady nebo kdekoli na netu dohledat a přečíst, že?
Srpen 30, 20178 r Ales_Bx: Ne kazdy ma casu cist jako Vy Pane Alesi ... Na co je forum? ... Jinak k zaruce mobility ... Ja vim co to je a naco to je a k cemu to je ... Jen me ten dotaz trochu zmatl... A kdyz Pane Alesi nemate odpoved k danemu tematu tak na me nereagujte ... Vsiml jsem si uz co jsem tu regly, ze si vtom vyzivate a honite ego, kdyz nekdo neco nevi a nebo neni tak moudry jak TY ... Timto debatu s tebou ukoncuji...
Září 3, 20178 r Pravidelne chodím do autorizovaného servisu, ktorý mi dával aj oleje, brzdovú kvapalinu. Doteraz mi v Servisnej knižke potvrdzovali Záruku mobility. Pri poslednom servise som si motorový olej doniesol sám. Servis urobil prehliadku, výmenu motorového oleja a do knižky potvrdil prehliadku, ale záruku mobility už mi nepotvrdil. Na moju otázku mi citovali podmienky Mobility: "Pri servisných prehliadkach sa použijú výhradne ŠKODA Originálne dielce, a výrobcom predpísané prevádzkové náplne dodané autorizovaným servisným partnerom ŠKODA vykonávajúcim servisnú prehliadku". Keďže prevádzkovú kvapalinu (motorový olej) nedodávali oni, nemôžu mi potvrdiť Garanciu mobility.
Září 15, 20178 r Odpoveď SK importéra:"...V prípade, že nie je servisná prehliadka uskutočnená v súlade s podmienkami DGM (napríklad, ak si klient dodá vlastný materiál), nie je DGMP na konkrétnom vozidle predĺžená."
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.