Přejít na obsah

fabia combi drive


lukasK1995

Doporučené příspěvky

ahojte dopredu sa ospravedlnujem ak je tu podobny topic 

chcel by som sa spytat ze objednal som si skodu fabiu combi drive 1.0 TSI 7AP asi som spravil dost zbrkle rozhodnutie stala 15litrikov a co som sa zatial docital asi som spravil najvecsiu chybu v zivote teda podla nazorov ludi na roznych diskusiach chcem sa spytat ma niekto toto auto alebo podobne je to s tym motorom az take katastrofalne alebo je to aspon OK 

 

dakujem za kazdy nazor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle můžeš uvažovat u každé novinky. Buď kup něco, co už tady nějakou dobu je a ví se, co a jak, nebo jezdi a moc se (radši) nestarej, předpokládám, že záruku máš. Stejně to jsou dnes všechno spotřební křápy, takže 15 let a 500 000 km bych od toho nečekal. Dlouhodobé zkušenosti s tímto motorem zatím nejsou a na základě siláckých keců v diskuzích bych se nerozhodoval. To, že třeba já osobně bych to do auta nechtěl neznamená, že to je automaticky špatný motor. Jelikož to teď má být nějakou dobu hlavní motorizace pro autíčka třídy Fabia, tak snad to udělali pořádně. Pokud vím, tak 1.2 TSI EA211 je na tom slušně, škoda, že ji tak brzy zařízli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, lukasK1995 napsal:

ahojte dik za reakcie 

cital som si par diskusii a napr.tuto ten motor alebo auto s tym motorom uplne "pochovali" https://autobild.cas.sk/diskusia/213016/test-octavia-1-0-tsi-downsizing-moze-uspiet/  tak som sa chcel vlastne len spytat ci ma niekto taketo auto a ci je spokojny alebo to lutuje 

 

Jen hospodské kecy, vůbec se toho motoru neboj. To spíš té automatické převodovky. Ale nechci strašit, přidej si záruku na 5 let a v klidu jezdi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi celkom ste ma potesili este ze sa najdu normalni ludia na internete  :)) ja sa do aut uprimne nevvyznam a v obchode som aj chcel 1.4 ktora je o dost drahsia ale ta pani mi poradila tento motor tak teraz neviem keby chcela zisk tak by ma urcite prehovarala na tu 1.4.....

 

 a ak sa smiem spytat co je zle na tej prevodovke? mne sa to zdalo ako ruzmna vec auto si bude same radit a myslel som ze aj motor bude menej zatazeny kedze by pracoval "sam"  

a ak sa mozem este spytat do predlzenie zaruky sa da spravit napr.aj po 3 rokoch ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako odpoveď na zlepšenie tvojej nálady ti napíšem toto: v diskusiách píšu čo píšu, a potom sú tu reálne skúsenosti majiteľov alebo aspoň tých čo skúsili predvádzačku a tam sa často dozviež že mnohí reálne vyskúšali a boli príjemne prekvapení... Ja mám 1,2TSi a keď som sadol do motora bez turba v robote tak mi nejak chýbalo... Auto točilo skoro 3.000 a na tacháči ledva 100. To TSi točia 2200 a nepočuješ motor vtedy keď nie je v záťaži do kopca. A to je vraj ten liter ešte tichší. Samozrejme nie všetko je len plus, ale pamätaj že dnes bez turba žiadny motor 1,2 či 1,25 a možno ani 1,4 nejde poriadne. Jedine že ho riadne vytočíš, to ale pri TSi nie je vôbec treba. Nornálne nejdem ani k 3.000 otáčkam na to aby som jazdil plynulo v pohode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, lukasK1995 napsal:

chlapi celkom ste ma potesili este ze sa najdu normalni ludia na internete  :)) ja sa do aut uprimne nevvyznam a v obchode som aj chcel 1.4 ktora je o dost drahsia ale ta pani mi poradila tento motor tak teraz neviem keby chcela zisk tak by ma urcite prehovarala na tu 1.4.....

 

 a ak sa smiem spytat co je zle na tej prevodovke? mne sa to zdalo ako ruzmna vec auto si bude same radit a myslel som ze aj motor bude menej zatazeny kedze by pracoval "sam"  

a ak sa mozem este spytat do predlzenie zaruky sa da spravit napr.aj po 3 rokoch ? 

Tak především do Fabie se 1.4tsi nemontuje, benzin je nejsilnější právě 1.0tsi u Fabie. 

Automat je prostě jen další věc co se může (ale nemusí) pokazit. Je to jako se vším, například jak se říká čím víc elektroniky tím víc věcí co se může pos*at. Nic jiného v tom nehledej. Automat obecně dokáže auto i dost podtáčet, což je pro motor naopak náročnější než když řadíš sám a využíváš vyšší otáčky. Prostě to řadí na spotřebu. Auto si sice řadí samo ale pro motor je to stejná záťež jako s manuálem jen s rozdílem že ty nic dělat nemusíš a s manuálem přecejen dokážeš dle svého uvážení řadit tak aby to motor zatěžovalo co nejméně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak chvalabohu je tam ta zaruka na 5 rokov aj som rozmyslal ze by som kupil ojazdene auto ved za 15 000 by sa hadam dala kupit dobra masina lenze ludom sa uz neda verit..ale stale tak nejak dufam ze tieto  nove skody  kolko su stare rok dva musia mat uz nejaku tu kvalitu len ked dakdo napise na internete ze lepsi motor ma aj v kosacke a dostane na to neviem kolko + tak clovek je z toho hned vystraseny 

inac ja byvam v novom meste nad vahom viem vam cechom take mestecko nebude nic hovorit ale kde sa kuknem tak na kazdom kroku tieto nove fabie a octavie tak neviem mozno to nakoniec nebude az take marne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tsi se zvykne bleskurychle, horší to je když znovu sednu do atmosféry a chci od toho už ve 2000 akceleraci :t

@lukasK1995 3 hrnky s turbem má už téměř každá automobilka, chtěl bych vidět co si ti pisálci pořídí za auto až se jim ty motory co patří do traktorů vysypou. 

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, MilanHos napsal:

Na tsi se zvykne bleskurychle, horší to je když znovu sednu do atmosféry a chci od toho už ve 2000 akceleraci :t

@lukasK1995 3 hrnky s turbem má už téměř každá automobilka, chtěl bych vidět co si ti pisálci pořídí za auto až se jim ty motory co patří do traktorů vysypou. 

 

dik milanko za celkom pozitivne reci a vlastne vsetkym co si nasli chvilu a pridali nazor :) nakoniec to vidim tak ze to bude hadam ok nakoniec auto ako take ma netrapi je fakt krasne aj mega elektrony sice cez zimu tam nebudu ale co uz :D jedine ten motor co je alfa a omega ma trapil ked som cital tie nazory ludi fakt som myslel ze sa mozem rovno odstrelit ale tak ako hovorite snad to su len hospodske kecy :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Heini napsal:

Asi takhle, výkon je výkon, ale obsah je obsah, ten nic nenahradí. To píšu já, který má už druhý tříhrnek, Fl, r.v.2003 a Flll, r.v.2015...(mám tedy ještě obě). Obě zatím bez problému.:)

 

kiez by sa mi poscastilo a taktiez budem tak spokojny :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak by som sa spoliehal na vsetky doslovne recenzie, nikdy si nic nove nekupim. 1.0TSI su udajne zivsie ako starsie 1.2TSI. Automat nevirm, no urcite ich par jazdi a nie je problem... A je fakt rozdiel jazdit s turbom a bez, uplne iny prejav (zvykovy i vykonovy). Hlavne ked prakticky v jeden den vystriedas 3 auta (F2C - 51kW 1.2HTP, Roomster - 77kW 1.9TDI, F3C - 81kW 1.2TSI)

 

Nezabudni si zalozit temu v sekcii vase auta a pochvalit sa fotkami a upravami

 

PS: ak chces zimaky, ozvi sa a urob si vylet na vychod :) Skoda Carme + Nokian pneu, 15"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež som mal nedávno možnosť na víkend presadnúť zo svojej 1.2TSI 81kW na atmosféru 1.6cvvt 93kW.. a musím súhlasiť, že turbo je turbo.. a aj napriek nižšiemu obsahu a výkonu to pocitovo lepšie šlape.. dokonca aj na diaľnici. Bol tam rozdiel v točivom momente 175nm s turbom vs. 154nm bez turba. No a 1.0tsi 81kW má až 200nm..

 

1.0TSI by som sa až tak nebál, akurát sa treba s ním naučiť jazdiť, aby si využil jeho potenciál.. držím palce, potom daj vedieť, ako si spokojný.

 

PS: ak sa ti nebudú pozdávať Carme + Nokiany 15", pár km vedľa budú voľné Propeller + Pirelli 15".. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych se toho litru nebál. Sám jsme nedávno vybíral a projel snad vše co do Fábie dávají (krom 1.0 MPI, to jsme ani nezvažoval :) ).

 

1.2 TSi 66kW vs. 1.0 TSI 70kW

Tady vede jednoznačně litr, jede moc hezky, není skoro slyšet (né že by 1.2 byl :) ), tady bych dal rozhodně přednost litru. Jediné co mne trochu vadilo byla 5RS převodovka, ale to u tebe řeší automat.

1.2 TSi 81kW vs. 1.0 TSI 81kW

Oba jedou hezky, ale tady jsem dal přednost 1.2 TSI, litr tady mne přišel že víc duní (ve městě při 50 na 4RS jsou otáčky moc nízko, 1.2 TSI to zvládá lépe) a není tak pružný. V obou případech je manuál 6RS dobře poskládaný.

 

A ohledně spolehlivosti, vždy se může něco vy*, ale 1.0 TSI se už docela dlouho dává i do aut jako je Caddy, Golf a podobné, což jsou mnohem těžší auta než nějaká Fabia a už mají něco najeto a zatím se neví, že by to byl nějaký propadák, nebo že by motor trpěl nějakým "systémovým" problémem jako první 1.2 TSI s řetězem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...