PAPA Vloženo 22. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2017 Čaute, mám problém s autorizovaným servisem. Mám Rapida v záruce a jednoho rána mi odešla elektronika. Rozsvítili se všechny kontrolky, hlásilo to chybu závada airbagu, závada brzd a nevim co ještě. Volal jsem na asistenční službu, cca za hodinu přijeli a auto mi odtáhli do autorizovaného servisu. Po týdnu mi volali, že je to vadný pojistkový box a že ho teda musí vyměnit. Bohužel, že díl není na skladě a že se na něj musí čekat. Po cca týdnu a půl jim přišel díl, ale když ho chtěli namontovat byl kabel k baterii o metr kratší. Prý na Rapida z řízením na pravo. Poslali tedy díl zpátky a od té doby se tím zabývají přímo ve škodovce a nevědí si s tím rady. Vždy když volám do servisu, tak mi jen řeknou, že se to řeší ve škodovce a oni s tim nemůžou nic dělat. Dnes už je to měsíc a půl co je auto v servisu a mě už začíná docházet trpělivost. Kolik času má na opravu autorizovaný servis? Co by jste v takovém případě dělali vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2017 Je-li to záruční oprava, měli by auto opravit do 30 dnů. Takovouto záležitost snad musí vyřešit dřív. Buď servis stojí za prd nebo je tam ještě něco víc ze strany funkčnosti auta, co musí Škodovka řešit. Osobně bych asi situaci řešil stížností na infolince Škodovky ať se věci začnou hýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAPA Vloženo 22. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2017 No záruční oprava to samozřejmě je. Na infolince jsem si už stěžoval. Nahlásil jsem co je za problém, v jakém je to servisu atd. Ujistili mne, že to prověří a ještě ten den mi zavolají. Ten den mi volali, ale ze servisu, že se spolu bavili na základě mé stížnosti na infolince. Že pošlou dopis na technické oddělení do škodovky a že teď už se začne celá věc konečně hýbat. No, včera to byl zase týden a je opět ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Reklamácia musí byť vybavená v lehote 30 dní, pokiaľ bola uznaná v záručnej lehote, ako opodstatnená. Pokiaľ nie je vybavená v lehote 30 dní, vzniká Ti nárok na vrátenie celej kúpnej ceny vozidla. Domáhaj sa svojho práva. Požiadaj o pomoc Českú obchodnú inšpekciu. Nečakaj či sa to nejako vyrieši. Máš nárok na vrátenie peňazí. Neverím že by ŠA poslala nesprávny náhradný diel. Podľa mňa si servis objednal náhradný diel po svojej línii a nie priamo od ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Myslím, že servis dostal přesně takový díl, jaký si objednal. Jenom je divné, že to trvalo týden a půl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Logika a aj pracovný postup je, že do objednávky dáva objednávajúci VIN číslo auta. V ŠA im musí sedieť diel s VIN, ak nie tak im to nepošlú. Či sa mýlim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 minimálně se určitě se dá (dalo) objednat na VIN z úplně jiného auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.