Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 5 hodinami, Blade 21 napsal:

Tak na benzín to jede pouze když natankuješ CNG.Já mám zatím najeto 34 tisíc km

Motor u nového vozu je syrový a nezajetý. Cca po 20000 km se zajede a klesne spotřeba asi o 1l nebo 1kg paliva.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Přesně tak, na benzín to jede max. cca 1 km po natankování, než systém prověří kvalitu CNG a myslím, že pokud teplota klesne pod nějaký -, tak na benzín i startuje, ale to zatím neodzkoušeno páč nebyla pořádná zima letos.

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, já uvažuji o výměně mého gteca za facelifta 1.5 dsg. Ale nikde se nemůžu dopátrat jak se ten motor chová a jaké je spolehlivost toho automatu. Poraďte prosím dík!

Vloženo

Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou).

Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/

Vloženo (editace)
2 minutes ago, Martab said:

Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou).

Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/

Dík za odpověď. Mám vyhlídnutou skladovku tak se nato dívám z tohohle pohledu.

Editováno: , autor: ZbynekA
Vloženo

Diky kluci, dneska jsem byl projet skladovku 125 let a musim rict ze ten motor je hodne prijemny a necukal :)

Na druhe strane se mi zdalo ze je to auto hlucnejsi nez je moje 1.4 cng z roku 2014. Asi uz na konci vyroby setrili na odhlucneni podvozku.

 

 

  • o 1 rok později...
Vloženo

nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg?

 

už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz.

Vloženo

Určitě nebude.

Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...

Vloženo
před 13 hodinami, gondekp napsal:

nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg?

 

už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz.

To by byla parádní exotika. Tzv. Trifuel. 

Vloženo

jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.

Vloženo (editace)
Před hodinou, 15degren napsal:

No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG.

Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor.

Cng se vstřikuje kapalné nebo plynné?

Editováno: , autor: gondekp
Vloženo
před 3 minutami, AloisB napsal:

jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.

Před zadní nápravou je místo na jednu válcovou nádrž 

Vloženo
před 2 hodinami, 15degren napsal:

Určitě nebude.

Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...

LPG do sání se dává u nepřímovstřiků, LPG u TSi jde přes BA vstřikovače

Vloženo

Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu.

CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...