Vacatko Vloženo 31. Květen 2020 Sdílet Vloženo 31. Květen 2020 před 5 hodinami, Blade 21 napsal: Tak na benzín to jede pouze když natankuješ CNG.Já mám zatím najeto 34 tisíc km Motor u nového vozu je syrový a nezajetý. Cca po 20000 km se zajede a klesne spotřeba asi o 1l nebo 1kg paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klfree Vloženo 14. Červen 2020 Sdílet Vloženo 14. Červen 2020 Přesně tak, na benzín to jede max. cca 1 km po natankování, než systém prověří kvalitu CNG a myslím, že pokud teplota klesne pod nějaký -, tak na benzín i startuje, ale to zatím neodzkoušeno páč nebyla pořádná zima letos. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrazbernartic Vloženo 6. Září 2020 Sdílet Vloženo 6. Září 2020 Má někdo zkušenosti s Chiptuningem tohoto typu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekA Vloženo 9. leden 2021 Sdílet Vloženo 9. leden 2021 Ahoj, já uvažuji o výměně mého gteca za facelifta 1.5 dsg. Ale nikde se nemůžu dopátrat jak se ten motor chová a jaké je spolehlivost toho automatu. Poraďte prosím dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. leden 2021 Sdílet Vloženo 9. leden 2021 Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou). Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekA Vloženo 9. leden 2021 Sdílet Vloženo 9. leden 2021 (editace) 2 minutes ago, Martab said: Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou). Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/ Dík za odpověď. Mám vyhlídnutou skladovku tak se nato dívám z tohohle pohledu. Editováno: 9. leden 2021, autor: ZbynekA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 9. leden 2021 Sdílet Vloženo 9. leden 2021 A není ten motor náhodou stejný jako měla octa III ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekA Vloženo 10. leden 2021 Sdílet Vloženo 10. leden 2021 21 hours ago, Sudetak said: A není ten motor náhodou stejný jako měla octa III ? Já chi koupit 3ku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 10. leden 2021 Sdílet Vloženo 10. leden 2021 Promiň, nějak sem si zafixoval, že řešíte novou Octavii IV :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekA Vloženo 10. leden 2021 Sdílet Vloženo 10. leden 2021 4 hours ago, Sudetak said: Promiň, nějak sem si zafixoval, že řešíte novou Octavii IV :-) V pohodě, nevíš jestli ten motor taky cuka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 10. leden 2021 Sdílet Vloženo 10. leden 2021 Bohužel to netuším, ale jsou zde na fóru majitelé tohoto motoru a mohli by poreferovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelso Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 1,5 tsi s dsg mam v superbe a necuka vobec, co som ja cital tak 1,5 tsi cuka len pri manuálnych prevodovkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrazbernartic Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 O3 FL 1.5 dsg: po cca 70000km vše v pohodě. Nicméně se již ve firemní flotile u stejného typu projevila stejná závada jako u 1.4. Auto při jízdě na benzín "cuká". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekA Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Diky kluci, dneska jsem byl projet skladovku 125 let a musim rict ze ten motor je hodne prijemny a necukal :) Na druhe strane se mi zdalo ze je to auto hlucnejsi nez je moje 1.4 cng z roku 2014. Asi uz na konci vyroby setrili na odhlucneni podvozku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Zase je tu bonus, co jsem celkem něco málo četl, je menší spotřeba CNG a trocha vyššího výkonu se vždycky hodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 4. Září 2022 Sdílet Vloženo 4. Září 2022 nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg? už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 Určitě nebude. Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 Při jízdě na CNG privstrik benzínu přece není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG. Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 před 13 hodinami, gondekp napsal: nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg? už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz. To by byla parádní exotika. Tzv. Trifuel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AloisB Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 (editace) Před hodinou, 15degren napsal: No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG. Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor. Cng se vstřikuje kapalné nebo plynné? Editováno: 5. Září 2022, autor: gondekp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 před 3 minutami, AloisB napsal: jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné. Před zadní nápravou je místo na jednu válcovou nádrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 před 2 hodinami, 15degren napsal: Určitě nebude. Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky... LPG do sání se dává u nepřímovstřiků, LPG u TSi jde přes BA vstřikovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu. CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.