Přejít na obsah

1.5 TSI G-TEC (CNG) 96 kW


Habi001

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou).

Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 minutes ago, Martab said:

Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou).

Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/

Dík za odpověď. Mám vyhlídnutou skladovku tak se nato dívám z tohohle pohledu.

Editováno: , autor: ZbynekA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Určitě nebude.

Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, 15degren napsal:

No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG.

Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor.

Cng se vstřikuje kapalné nebo plynné?

Editováno: , autor: gondekp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, AloisB napsal:

jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.

Před zadní nápravou je místo na jednu válcovou nádrž 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, 15degren napsal:

Určitě nebude.

Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...

LPG do sání se dává u nepřímovstřiků, LPG u TSi jde přes BA vstřikovače

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu.

CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...