Malta Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 tak teď nevím, jestli @gondekp myslel obecně přestavbu motoru 1,5 TSi na LPG, nebo tohoto motoru v CNG verzi. Ale pokud obecného, tak přestavba lze a využívá se benzínových vstřikovačů. Pokud ale myslel předělávku CNGéčkového, tak to mi nedává smysl po vícero stránkách ... vozit bomby na zemní plyn, vozit bombu na propan ... no nevím, myslím že ani na STK by se na to netvářili a to se nebavím o vstřikovačích. Pokud jsou upravené pro CNG, určitě by byly nepoužitelné pro LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 Měl jsem na mysli přestavbu CNG verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 (editace) Volal jsem ještě do Strakonic. Mají dobrovolníka na přestavbu a zkusí to. Je objednán na přelomu září - říjen. Legislativně to jde. Budou zkoušet, jestli i prakticky. Údajně jim denně volá se zájmem o přestavbu 1.5 g-tec nebo 1.5 tgi na pohon LPG pět až šest zájemců. Editováno: 5. Září 2022, autor: gondekp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 před 26 minutami, 15degren napsal: Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu. CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde. Proč by zcela určitě nešly použít? Ty vstřikovače? Jestli jsou schopny vstřikovat benzín i CNG?! Proto se ptám, CNG se vstřikuje kapalné nebo plynné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AloisB Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 CNG kapalné určitě ne, kde by se vzalo. Ty "vstřikovače" na plyn jdou do sání (nepřímý vstřik) a na BA do válců. Takže vstřikování je tam dvojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 LPG i přímovstřiků se vstřikuje kapalné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gondekp Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 před 14 minutami, AloisB napsal: CNG kapalné určitě ne, kde by se vzalo. ... Jasně 🤦. To bych musel tankovat LNG, aby tahle otázka mohla být na stole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 před 4 hodinami, Malta napsal: ..... myslel předělávku CNGéčkového, tak to mi nedává smysl po vícero stránkách ... vozit bomby na zemní plyn, vozit bombu na propan ... Moje řeč. Od samého počátku LNG v autech mi to nedává smysl. Děláte si legraci, že s dnešní cenou benzinu je LNG jako palivo dražší než benzin? Jaká je asi nyní prodejní cena LNG vehiklů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Září 2022 Sdílet Vloženo 9. Září 2022 (editace) To záleží jakého. 1.4 TSI s CNG má ještě i solidní nádrž na benzín, navíc se v OIII pojil s multilinkem na zadku což je taky výhoda.. Nicméně 1.5 na CNG mají jen 9l nádrž na benzín takže je to víceméně nepoužitelné auto, já bych to nekoupil ani s 50% slevou. Předělávka nádrže by vyšla dost draho. navíc přišlo na zadku o multilink. Jinak cena CNG na různých čerpačkách neskutečně lítá a jsou tam obrovské rozdíly. Obecně je to mezi 50 a 100 KČ. Nejčastěji je to za 69 a 79 KČ za kilo. Přepočtový koeficient je energetická kapacity je 1.5* vůči benzínu. Tj. pokud tě benzín stojí aktuálně kolem 40 KČ na litr, tak při podobném stylu jízdy počítej, že CNG bude stát v přepočtu vůči benzínu asi 52 KČ. Editováno: 9. Září 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny_one Vloženo 2. Duben 2023 Sdílet Vloženo 2. Duben 2023 Dobrý den, premýšlím nad koupí této motorizace s DSG zhruba v nájezdu okolo 100 tis.km. Je tu někdo, kdo tu má takový nájezd či vyšší? Zajímala by mě spolehlivost motoru, zda jste někdo řešil něco mimo servisní prohlídku, kolik vlastně vychází servis ve Škodě, zda rozvody opravdu vydrží těch 210000/240000 km nebo se musí dělat dříve jako u 2.0 tdi atd. Třeba jak jste spokojeni s DSG a co vás napadne. Jinak témata zde jsem pročetl komplet, mám něco najeto se Scalou 1.5 tsi DSG a napíšu podobný dotaz jestě do tématu 1.4 tsi g-tec, protože nejsem rozhodnut, který z těchto motorů na CNG (info pro místního moderátora). Děkuji všem za případné odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2023 Sdílet Vloženo 2. Duben 2023 Jenom poznámka - DSG má svoje témata, sem tedy debata o ní nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny_one Vloženo 2. Duben 2023 Sdílet Vloženo 2. Duben 2023 Ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.