Přejít na obsah

1.5 TSI G-TEC (CNG) 96 kW


Habi001

Doporučené příspěvky

tak teď nevím, jestli @gondekp myslel obecně přestavbu motoru 1,5 TSi na LPG, nebo tohoto motoru v CNG verzi. Ale pokud obecného, tak přestavba lze a využívá se benzínových vstřikovačů. Pokud ale myslel předělávku CNGéčkového, tak to mi nedává smysl po vícero stránkách ... vozit bomby na zemní plyn, vozit bombu na propan ... no nevím, myslím že ani na STK by se na to netvářili a to se nebavím o vstřikovačích. Pokud jsou upravené pro CNG, určitě by byly nepoužitelné pro LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volal jsem ještě do Strakonic. Mají dobrovolníka na přestavbu a zkusí to. Je objednán na přelomu září - říjen. Legislativně to jde. Budou zkoušet, jestli i prakticky.

 

Údajně jim denně volá se zájmem o přestavbu 1.5 g-tec nebo 1.5 tgi na pohon LPG pět až šest zájemců.

Editováno: , autor: gondekp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, 15degren napsal:

Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu.

CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde.

Proč by zcela určitě nešly použít? Ty vstřikovače? Jestli jsou schopny vstřikovat benzín i CNG?!

 

Proto se ptám, CNG se vstřikuje kapalné nebo plynné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Malta napsal:

..... myslel předělávku CNGéčkového, tak to mi nedává smysl po vícero stránkách ... vozit bomby na zemní plyn, vozit bombu na propan ... 

Moje řeč. Od samého počátku LNG v autech mi to nedává smysl. 

Děláte si legraci, že s dnešní cenou benzinu je LNG jako palivo dražší než benzin?

Jaká je asi nyní prodejní cena LNG vehiklů? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To záleží jakého.

1.4 TSI s CNG má ještě i solidní nádrž na benzín, navíc se v OIII pojil s multilinkem na zadku což je taky výhoda.. Nicméně 1.5 na CNG mají jen 9l nádrž na benzín takže je to víceméně nepoužitelné auto, já bych to nekoupil ani s 50% slevou. Předělávka nádrže by vyšla dost draho. navíc přišlo na zadku o multilink.

 

Jinak cena CNG na různých čerpačkách neskutečně lítá a jsou tam obrovské rozdíly. Obecně je to mezi 50 a 100 KČ.

Nejčastěji je to za 69 a 79 KČ za kilo.

Přepočtový koeficient je energetická kapacity je 1.5* vůči benzínu. Tj. pokud tě benzín stojí aktuálně kolem 40 KČ na litr, tak při podobném stylu jízdy počítej, že CNG bude stát v přepočtu vůči benzínu asi 52 KČ.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Dobrý den, premýšlím nad koupí této motorizace s DSG zhruba v nájezdu okolo 100 tis.km. Je tu někdo, kdo tu má takový nájezd či vyšší? Zajímala by mě spolehlivost motoru, zda jste někdo řešil něco mimo servisní prohlídku, kolik vlastně vychází servis ve Škodě, zda rozvody opravdu vydrží těch 210000/240000 km nebo se musí dělat dříve jako u 2.0 tdi atd. Třeba jak jste spokojeni s DSG a co vás napadne.

 

Jinak témata zde jsem pročetl komplet, mám něco najeto se Scalou 1.5 tsi DSG a napíšu podobný dotaz jestě do tématu 1.4 tsi g-tec, protože nejsem rozhodnut, který z těchto motorů na CNG (info pro místního moderátora). 

 

Děkuji všem za případné odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...