Přejít na obsah

Nájezd - kolik máte se svou F3 najeto?


epo

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Njn. Já z jednoho konce Ostravy na druhý. Takže tak 25 denně. Plus víkendové "ježdění pro radost" cca 50 až 100 km. Kdyby manželka měla papíry tak by snad mělo auto najeto více, ale bohužel (díky bohu) papíry nemá ... 😂😉 Až si ŘP udělá stejně dostane "něco staršího" na naučení ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

243tis

Mam to ciste soukrome, pravda, vetsinu jsem nalital pred covidem. Mel jsem to do prace 700km tam a zpet jednou tydne.  Zbytek najizdim o vikendu (Alpy) a taky jsem uz nekolikrat otocil dovolenou ve Skandinavii... 

Partnerka neridi, takze si to poctive kroutim sam... 

Jo a obcas v aute i spime 😁

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

No jo, zas ale ted moc nejezdim. Vcera na benzince jsem pozoroval borce prede mnou - nejakeho pazouta v kombi - narval tam 65l nafty a bratru za 2700,- a to jeste na nejlevnejsi pumpe v republice... v AT N95 od 1.8 do 2.1 euro, v DE kolem 2.2,-

Ale kolony vsude, takze rezervy jeste jsou ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Tak už tak nabehlo 160000 km. A do toho první závada. Praská žárovka v zadní obrysovce. 😂😂😂😂Opravdu. Tohle auto je skvělé. Když vzpomenu, jak jsem se první rok natrapil s dvojkovou Fabii..... Trojkova je fakt povedený stroj.

Editováno: , autor: Vojta.MM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 10. 2021 na 19:30, Lancelot napsal:

Tak vracím auto s 98 tis.km, najel jsem s ním lehce přes 92 tis.km. Žádná važná závada, motor nežere olej, spotřebu mám kolem 6,5-7l, hodně dálnice.

Odešlo levé přední ložisko a jednou se měnily komplet přední brzdy,  zadní původní, ale už jsou ko. Jednou jsem měnil baterku v klíčku, dal jsem CR2032 a drží skoro 3 roky.

Měnil se na záruku kompresor kvůli "šustění" klimy a teď jsem si vzpomněl, že při výměně oleje praskla olejová vana kolem závitu - opravu platil autorizák, který dělal výměnu.

Dvě sady gum taky pořád původní. Letní mají sotva 2mm, zimní jsou na hraně 4mm. Za 4,5 roku to auto moc nechtělo.

Akorát teda vrže, a sklápí se sedačka :D

Oproti třeba FI musím říct, že podvozek celkem drží, ani kosti se neozvaly.

Tak po kratším odloučením se mi auto vrátilo, krom nových zadních brzd je ve stejném stavu, jako při vrácení. Teď jsem překročil 110 tis. km. Musím se ještě zeptat, jestli se náhodou nedělaly kosti, ale vzhledem k tomu, že v pause, co jsem auto neměl, najelo jen 4 tis. km, o tom dost pochybuji. Jsem tedy vydrží podvozku, ale i celkově auta, mile překvapen. Viditelné opotřebení je minimální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U jedničkové jsem dělal první kosti až ve 220t, na trojkové mám bez 150km 197t a zatím o nich nevím. Když jsem si nechal dělat kontrolní geometrii při garančce ve 120t km na moji žádost, tak mechoš po změření mi pravil, jako z výroby a na protokolu vše v zeleném a že jsem vymetl ku.evskou díru že jsem měl promáčklinu na plechovem disku, takže podvozek opravdu něco vydrží. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...