Publikováno Leden 3, 20187 r Zdravím čeká mně tento měsíc emise a stk.Zaslech sem že tyto motory maji s emisema problem. Nejake zkušenosti kdo na emisích byl jestli je to pravda nebo ne. Díky.
Leden 3, 20187 r Důvod, proč by měly mít problémy, znáš? Nebo je to nějaká hospodská povídačka? V práci máme několik Fabií s motorem 1.2 TSI 63 kW EA111 a nikdy na emisích problém nebyl.
Leden 4, 20187 r před 20 hodinami, mizu1603 napsal: Zdravím čeká mně tento měsíc emise a stk.Zaslech sem že tyto motory maji s emisema problem. Nejake zkušenosti kdo na emisích byl jestli je to pravda nebo ne. Díky. V sekci Rapid vím pouze o kolegovi muscus, který neprošel emisema a jeho příspěvky jsou v tématu: Zvyšující se otáčky........ Pro lepší přehled jsem to zkopíroval i s výsledkem: Pánové ,děkuji za podněty k volnoběž. otáčkám.Od dnešního dne pro mne taky moc zajímá. Má 1,2 tsi 77kw najeto 28 tisíc.od koupě vozu je volnoběh po zahřátí pořád na 900 (radio,klima,ventilátor vypnuto a topení na minimum.jen denní svícení).Dnes jsem neprošel na STK z důvodu nesplnění nových emisních podmínek,protože mi naměřili několikrát za sebou volnoběh 900 ot. Podle technika STK jsou parametry pro tento motor nastaveny tak,že volnoběh má být v rozmezí 550 - 750 ot./min.Z počátku jsem si myslel ,že si kluci dělají srandu,neboť je znám. Ten ,kdo toto vymyslel snad rozumí akorát motorům na gumový pohon.Takže 690 kč v háji. Stk není a auto stojí v garáži. Zkusím tam dát silnější akumulátor,protože od výroby je tam jen 36Ah a uvidíme. P.S dobrá sranda,co. Tak STK mám.Po prvním pokusu mi to nedalo a jel jsem do servisu.Jelikož měli volnou kapacitu až za dva dny,tak jsem aspoň nechal načíst řídicí jednotku,bylo to bez chyb. Pak jsem vytáhl autobaterii a dal nabit.Nabíjelo to jen 1A asi tak hodinu ,pak nabíječka to stáhla dolů ,tak jsem to tam nechal ještě 2 hodiny. Druhý den auto do servisu.Očistili škrtící klapku a znovu nastavili.Z protokolu měření emisí volnoběž. otáčky v limitu( 749ot)(typ motoru CBZB). Vysvětlení autoriz.servisu.Škrtící klapka se zanese výpary z odvětrávaní klikové skříně a řídící jednotka ji postupně přenastavuje, což způsobuje zvýšení volnob.otáček. Podle toho budu muset jít před další STK na vyčištění klapky, no díky.
Leden 5, 20187 r Cooo já byl před vánoci na stk po 4 letech a žádný problém a to ještě mám auto chipnuto na 97kw takže je to zvláštní.
Prosinec 11, 20195 r V 3. 1. 2018 na 18:16, Pawouk napsal: Důvod, proč by měly mít problémy, znáš? Nebo je to nějaká hospodská povídačka? V práci máme několik Fabií s motorem 1.2 TSI 63 kW EA111 a nikdy na emisích problém nebyl. Mam tento typ a aj problem z emisiamy.Konkretne z HC.Do teploty cca 40"C su hodnoty cca 15ppm ale po prekroceni tejto hodnotu zacnu stupat az na cca 145ppm a norma je 60ppm.Teplota katalizatora cca 600"C.Na zvysenych otackach su hodnoty temer nulove.Do teraz problem nevirieseny.Nepomohli sviecky,kable,rozvody,odvetranie pal.nadrze.chemia na vstreky a katalizator.Ziadny naznak zmeny.Pisal som aj do M.B a ziadna odpoved.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.