Devil... Vloženo 17. leden 2018 Sdílet Vloženo 17. leden 2018 v pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující: 19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly P0401 00 [232] - - Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 182959 km Datum: 2018.01.10 Čas: 15:35:00 Otáčky motoru: 1728.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 61.6 % Rychlost vozidla: 67 km/h Teplota chladicí kapaliny: 60 °C Teplota nasávaného vzduchu: 47 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.640 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 % Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 55.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 64.06 % Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 87.11 % Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 88.2 kg/h Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.2590 U dvojkové Octávky s PD stačilo buď vyčistit EGR nebo vyměnit. Chci se zeptat zkušenějších jestli se zde jedná o stejný problém a pokud ano, tak kde bych EGR našel. Pročítal jsem dílenskou příručku a buď špatně čtu a nebo jsem ho tam prostě nenašel. Taky někde uvádí buď EGR nebo AGR. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devil... Vloženo 19. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2018 nikdo nic? žádná rada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 24. leden 2018 Sdílet Vloženo 24. leden 2018 EGR a AGR je to samé. Škoda auto používá koncernový název AGR. Nehledal jsem, měnili mi v servisu, ale prý je tam špatný přístup. Tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devil... Vloženo 24. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2018 @pajjja Děkuji za reakci, špatný přístup je a co jsem se dozvěděl je jedinou možností nejspíše výměna, ale otázka je jak opravdu diagnostikovat co je špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koubas Vloženo 27. leden 2020 Sdílet Vloženo 27. leden 2020 Ahoj vyřešil jsi to nějak? mám uplně stejný problém noví egr i s chladičem a za 3měsíce to stejne servisy si nevědí rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2020 Sdílet Vloženo 27. leden 2020 @Koubas - není dovoleno ptát se na stejnou věc ve vícero tématech, začal jsi tady, tak tady to už zůstane. Duplicita smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devil... Vloženo 28. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2020 @Koubas vyčistili jsme EGR a bylo po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koubas Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 To jsme zkoušeli taky,potom jsme dali nový EGR i s chladičem a po 3 měsících znova stejná závada už jsem bezradnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lalemu Vloženo 10. Únor 2020 Sdílet Vloženo 10. Únor 2020 Ahoj mám ten samý problém.Jak jste to vyřešily? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikoluka Vloženo 12. Únor 2020 Sdílet Vloženo 12. Únor 2020 (editace) Mám něco podobného, dle servisu chlazení zpětného vedení EGR. Prý se to zasírává a tak ho zkusí vyčistit. Také jsem zvědav co to bude dělat dál. PS: zkoušel jsem hledat jako náhradí díl a nic. Tak to bylo pomocným čerpadlem chladící vody. Vyčištěno a uvidíme jak dlouho to vydrží. Projevilo se to znovu. Bez vyčištění smazána chyba, ale jak jsem se dočetl na anglickém fóru, tak to může být slabou baterií. baterie vyměněna po 8 a 1/2 letech za novou a od té doby OK :-) Editováno: 29. Červen 2023, autor: vikoluka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikados Vloženo 6. Duben 2022 Sdílet Vloženo 6. Duben 2022 (editace) Octavia 3 110 kw Stejny problém svítí Vrtulnik Egr + válec vyměněn . DPF vyčištěný se zárukou 100 000 km A zas svítí vrtulník už si nevím rady. A ve vše dělané ve škodovce chtějí po mě abych dal nové DPF. Nezda se mi to ! Potrebuji radu 🙈 Editováno: 6. Duben 2022, autor: Mikados Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 6. Duben 2022 Sdílet Vloženo 6. Duben 2022 Pozriet protitlak DPF a podla neho budes vediet ci je na vymenu. Ono pri tychto motoroch Euro 5 sa pokazi, zaspiny, zapcha EGR az pri zlom DPF aj to az po nejakom case. Ak je to Euro 6 tak sa skor zaspiny sanie od sadzi ale to by trvalo dlhsie. Ja by som dal skontrolovat to DPF ci je dobre vycistene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 6. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2023 Nedávno jsem to taky řešil,měl tam chyb víc.Jedna žhavička v háji,pak čerpadlo chladicí kapaliny pro chlazení plnicího vzduchu a pak ten egr.Vše je vyměněné a zatím ok.Ještě, když jsem měl vyndaný ten chladič spalin,tak ještě před ním v DPFku bylo jemné sítko,tak jsem ho důkladně vyčistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dj.crow Vloženo 6. Září Sdílet Vloženo 6. Září (editace) Citovat Ahoj všem VCDS mi vypsal chybu a několikrát se po smazání na palubce rozsvítil vrtulník Motor CKFC, 110kW/ 2,0 tdi 4x4. EGR měněn před 100.000km a chladič EGR čištěn, DPF též před 50.000km čištěno, výkon OK do nouzáku nic nepadá, spotřeba normální 4,9-5,9L krátkodobá, dlouhodobá 6L, olej klasicky bere 1L/15.000Km. Dotaz zní, dle výpisu VCDS se jedná o ucpaný jaký ventil? Ten vysokotlaký EGR, který je vepředu motoru u chladiče sání nebo se jedná o ten nízkotlaký u DPF? Děkuji za reakce. 1 nalezena chyba: 19206 - systém zpětného vedení výfuk. plynů – průtok příliš malý P0401 00 [237] - - Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 316799 km Datum: 2024.06.02 Čas: 08:28:47 Otáčky motoru: 2364.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 50.2 % Rychlost vozidla: 36 km/h Teplota chladicí kapaliny: 93 °C Teplota nasávaného vzduchu: 83 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.780 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 % Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 95.2 kg/h Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 82.42 % Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 80.37 % Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 118.7 kg/h Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.6458 Editováno: 6. Září, autor: dj.crow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stonoga Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Ahoj, pokud vím CKFC Euro 5 má jen nízkotlaký egr. Pokud máš saze ve výfuku, je to jasné - prasklé DPF žene saze do nízkotlakého egru, ucpe se "sítko" mezi DPF a chladičem egru a pak to píše nízký průtok. Teoreticky pokud bys sledoval regenerace, tak prvních cca 200 km to bude jezdit bez chyby, až se to víc ucpe, začne se objevovat vrtulník. Je to klasická závada těchto aut, když praskne filtr pevných částit, jen se to zatím moc neřeší/neví. Jsou auta, co s tím už jezdí 100000 km a nic se neděje, jiná umřou po 20 tisících, záleží jak moc je DPF puklé a kolik sazí to nahází na sací část turba přes nízkotlaký EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.