Přejít na obsah

2.0 TDI CR 110kW - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu


Devil...

Doporučené příspěvky

v pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující:


19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
          P0401 00 [232] - -
          Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 182959 km
                    Datum: 2018.01.10
                    Čas: 15:35:00

                    Otáčky motoru: 1728.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 61.6 %
                    Rychlost vozidla: 67 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 60 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 47 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.640 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h
                    Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %
                    Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 55.0 kg/h
                    Ventil zp. vedení výf.plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 64.06 %
                    Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 87.11 %
                    Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 88.2 kg/h
                    Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.2590


U dvojkové Octávky s PD stačilo buď vyčistit EGR nebo vyměnit. Chci se zeptat zkušenějších jestli se zde jedná o stejný problém a pokud ano, tak kde bych EGR našel. Pročítal jsem dílenskou příručku a buď špatně čtu a nebo jsem ho tam prostě nenašel. Taky někde uvádí buď EGR nebo AGR.

Děkuji
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 týdny později...

Mám něco podobného, dle servisu chlazení zpětného vedení EGR. Prý se to zasírává a tak ho zkusí vyčistit. Také jsem zvědav co to bude dělat dál.

PS: zkoušel jsem hledat jako náhradí díl a nic.

 

 

Tak to bylo pomocným čerpadlem chladící vody. Vyčištěno a uvidíme jak dlouho to vydrží.

Projevilo se to znovu. Bez vyčištění smazána chyba, ale jak jsem se dočetl na anglickém fóru, tak to může být slabou baterií. baterie vyměněna po 8 a 1/2 letech za novou a od té doby OK :-)

Editováno: , autor: vikoluka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Octavia 3 110 kw 

Stejny problém svítí Vrtulnik

 

Egr + válec vyměněn .

DPF vyčištěný se zárukou 100 000 km 

A zas svítí vrtulník už si nevím rady.

A ve vše dělané ve škodovce chtějí po mě abych dal nové DPF.

Nezda se mi to !

Potrebuji radu 🙈

Editováno: , autor: Mikados
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozriet protitlak DPF a podla neho budes vediet ci je na vymenu. Ono pri tychto motoroch Euro 5 sa pokazi, zaspiny, zapcha EGR az pri zlom DPF aj to az po nejakom case. Ak je to Euro 6 tak sa skor zaspiny sanie od sadzi ale to by trvalo dlhsie.

 

Ja by som dal skontrolovat to DPF ci je dobre vycistene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nedávno jsem to taky řešil,měl tam chyb víc.Jedna žhavička v háji,pak čerpadlo chladicí kapaliny pro chlazení plnicího vzduchu a pak ten egr.Vše je vyměněné a zatím ok.Ještě, když jsem měl vyndaný ten chladič spalin,tak ještě před ním v DPFku bylo jemné sítko,tak jsem ho důkladně vyčistil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
Citovat

 

Ahoj všem VCDS mi vypsal chybu a několikrát se po smazání na palubce rozsvítil vrtulník

 

Motor CKFC, 110kW/ 2,0 tdi 4x4. EGR měněn před 100.000km a chladič EGR čištěn, DPF též před 50.000km čištěno, výkon OK do nouzáku nic nepadá, spotřeba normální 4,9-5,9L krátkodobá, dlouhodobá 6L, olej klasicky bere 1L/15.000Km. Dotaz zní, dle výpisu VCDS se jedná o ucpaný jaký ventil? Ten vysokotlaký EGR, který je vepředu motoru u chladiče sání nebo se jedná o ten nízkotlaký u DPF? Děkuji za reakce.

 

 

1 nalezena chyba:

19206 - systém zpětného vedení výfuk. plynů – průtok příliš malý

          P0401 00 [237] - -

          Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti

             info o závadě:

                    Stav závad: 00000001

                    Priorita závad: 2

                    Frekvence závad: 4

                    Kilometry: 316799 km

                    Datum: 2024.06.02

                    Čas: 08:28:47

 

                    Otáčky motoru: 2364.00 /min

                    Normovaná hodnota zátěže: 50.2 %

                    Rychlost vozidla: 36 km/h

                    Teplota chladicí kapaliny: 93 °C

                    Teplota nasávaného vzduchu: 83 °C

                    Okolní tlak vzduchu: 990 mbar

                    Napětí svorky 30: 14.780 V

                    Čítač zapomenutí po OBD: 40

                    Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h

                    Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %

                    Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 95.2 kg/h

                    Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 82.42 %

                    Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 80.37 %

                    Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 118.7 kg/h

                    Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.6458

Editováno: , autor: dj.crow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, pokud vím CKFC Euro 5 má jen nízkotlaký egr. Pokud máš saze ve výfuku, je to jasné - prasklé DPF žene saze do nízkotlakého egru, ucpe se "sítko" mezi DPF a chladičem egru a pak to píše nízký průtok. Teoreticky pokud bys sledoval regenerace, tak prvních cca 200 km to bude jezdit bez chyby, až se to víc ucpe, začne se objevovat vrtulník. Je to klasická závada těchto aut, když praskne filtr pevných částit, jen se to zatím moc neřeší/neví. Jsou auta, co s tím už jezdí 100000 km a nic se neděje, jiná umřou po 20 tisících, záleží jak moc je DPF puklé a kolik sazí to nahází na sací část turba přes nízkotlaký EGR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...