Zdravím tě Olafe. Tak po 3,5 týdnech bádání a dumání 4 servismanny z originál Škoda servisu byl výsledek takový. Snad i rada pro všechny kterým někdy houpají otáčky, nebo blbne výkon motoru při zařazení 2. a když to ženeš nad 5tis. otáček se to dusí, nebo škube, zkrátka nemá výkon apod. Jak už jsem začal, byla vyměněna horní lambda, váha vzduchu, škrtící klapka, hallův snímač, dávali se nové rozvody, řídící jednotka motoru, tlaková hadice, dva kabely od halláku k jednotce( byly narušené- slabý signál) zkrátka vše vylučovací metodou. Nikdo si už nevěděl rady a řekli, že to je první octáva za celou dobu co nikdo neopravil. Jenže známého napadla ještě jedna věc - a co takhle rozvodové kolo??? Nikdo nechápal. Když si prohlédneš horní rozvodové kolo, nenajdeš na něm vůbec nic. Jenže uprostřed kola je vlisovaný plech.Na pohled ani dotek nejsou známy žádné vyklačky apod. ale právě při rozběhnutí motoru, vznikne určitá nanomilimetrová odchylka a tím pádem ti rozhazuje nastavení rozvodu, proto vypálené kabely od halláku- snaží se stále dohnat nastavení rozvodů a od tohoto malého detailu mi právě odešel jak hallák, tak lambda, váha i klapka. je to divný ale je to tak. No oprava naštěstí za tři týdny vyšla na 5.000kč a nové díly bez DPH 25.000Kč. Takže auto teď jede výtečně, opět z toho koťátka dostanu 210:-), otáčky nehoupají, necuká to, mám radost.....Jinak, díky za radu, také technici prověřili.....