Přejít na obsah

josef.D

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení josef.D

  1. Nedávno jsem to taky řešil,měl tam chyb víc.Jedna žhavička v háji,pak čerpadlo chladicí kapaliny pro chlazení plnicího vzduchu a pak ten egr.Vše je vyměněné a zatím ok.Ještě, když jsem měl vyndaný ten chladič spalin,tak ještě před ním v DPFku bylo jemné sítko,tak jsem ho důkladně vyčistil.
  2. Zdravím,známý si sehnal egr zn.Engineteam.Máte s touto značkou nějaké zkušenosti na spolehlivost?
  3. Ahoj,vyskočily na mě ty samé chyby.Čím to bylo?
  4. Zdravím,na fabii II po výměně serva mi píše chybu 00816-snímač posilovače řízení E250 přerušení nebo zkrat na plus.Má se nějak nakodovat,nebo kde ho mám hledat?Klasicky na hřebenu už není.Je to rok výr.2011,1.6 diesel 77kw CAYC.Díky za rady.
  5. Tak ze včerejška na dnešek jsem to měl schované pod plachtou a dneska po práci jsem vzal multi spray,nastříkal jsem to všude možně i nemožně,ještě že mám kožený sedačky a pořád jsem měnil knoflíkem různé polohy.Pak při dovření na té poloze ,ventilačky'jsem zkusil držet knoflík na zavření,a asi po minutě už to začalo reagovat.Nejdřív se to zavřelo a hned zas otevřelo,i když jsem pořád držel ten knoflík.Tak jsem ho pustil a znovu zmačkl na zavření a tentokrát se to povedlo.Už to mám zavřené.Je pravda, že jsem to moc nepoužíval,a asi už to nebudu pokoušet.Tak jestli se to někomu stane,tak hodně trpělivosti.
  6. Zdravím,dneska se mi stal průser,nemůžu zavřít střešní okno posuv funguje,i ta roleta,co je pod oknem,ale je to pořád pootevřené,jako na ventilačku.Pořád jsem to otvíral a zavíral,ale bez úspěchu.Když to chci dovřít,tak to prostě nejde.Všechno jsem promazával a zkoušel jsem tomu trochu pomoct rukou,ale nejde to.Na vagu se všechno tváří OK.Díky za jakoukoli radu.
  7. Nejčastěji používám continental zrovna jsem ho včera dělal.Ale nechci nikomu dělat reklamu. Přístup dobrý,akorát jsem se trochu zaseknul s horním deklem.je tam málo místa
  8. Včera jsem řešil zadní stěrač,při zmačknutí od sebe nic,když jsem zmačknul ještě víc,jakoby zadní stěrač s ostřikem,tak se rozběhly přední stěrače.hned jsem po přečtení fora zkontroloval pojistky,ty byly v pořádku.Zkusil jsem nanečisto jiný motůrek,měl jsem jeden starší a taky nic.Přední fungovaly tak,jak měly.Nakonec to bylo páčkou stěrače.
  9. Tak pumpa vyměněna a už to fachá,jak má.Teplota se drží na 90ti stupních.Předtím furt teplota lítala nahoru při každém kopci.Zatím tam mám jen destilku,pak tam dám tu kapalinu podle normy,jak píše pawouk a tímto mu děkuji za dobré rady.
  10. Když není přiveden ovládací proud ,tak je kroužek co nejblíž ke skříni čerpadla,tzn.lopatky jsou odkryté.Když jsem vyndal starou pumpu,tak byly lopatky tím kroužkem zakryté.Dneska tam dávám novou pumpu,tak dám pak vědět,jak jsem dopadl.
  11. Tak dneska jsem vyndal tu pumpu a je to úplně přesně to samé, jak to má na obrázcích pawouk, tzn. pumpa v p....i.
  12. Tak mám na dílně taky fabku s přehříváním motoru.Je to 1.4 77kw. Zkusil jsem vyndat termostat a jezdit bez něj,pořád je to stejné.,tak holt na řadu půjde ven pumpa.Paní má najeto 35000km.Tak pak dám vědět.Ty 3válce,to je něco strašnýho.
  13. Zdravím, mám dotaz ohledně startování. Motor točí ale nenastartuje. Při zapnutém zapalování se nerozběhne palivové čerpadlo v nádrži ani to pomocné u motoru. Když to napíchnu na VAG, tak to nehlásí žádnou chybu. A když zadám v akčních členech funkce čerpadla paliva, tak fungují. Relé jsou vyzkoušeny, ty jsou také v pořádku. Nevíte někdo, na co bych se měl ještě zaměřit? Děkuji. Motor - CFH 103kW r. v. - 2010
  14. Když byl přeskočený řetěz o ten 1 zub na klice,tak studený sice chytil,ale dlouho to trvalo,než se srovnaly otáčky a když jsem se chtěl rozjet,tak se musel hodně přidávat plyn,aby to nechcíplo.Výkon to mělo,jako vyběhaná Š105.Rozdíl byl hodně znatelný po výměně rozvodů.
  15. Tak po dlouhé době se sem vracím.Řetěz byl přeskočený na klice.Když jsem dal aretace na vačky,tak klikovka byla přeskočená o1 zub,ted´si zaboha nevzpomenu,jestli to bylo dopředu,nebo dozadu.Dal jsem tam komplet nové rozvody i s napínákem a rozdíl v napnutí byl dost velký od toho starého řetězu.Majitel mi říkal,že občas bylo slyšet zarachtání.Kilometry souhlasí,je to první majitel.Jinak je to motor BZG,přehlédl jsem se.Olej používá 5W40 C3 castrol.Ted´už jede zase,jak má,potkaný nebyl.
×
×
  • Vytvořit nový...