Publikováno Únor 6, 20187 r Zdravím všechny, pořídil jsem si rádio včetně redukce z DIN na ISO po vzoru http://www.rapid-autohifi.com/autoradio-skoda-fabia-iii-jvc-kd-r881bt-bluetooth-s-instalacni-sadou-10788.html#. Nicméně rádio se při jakékoli polohy klíče nerozsvítí, pouze bzučí mechanika, když zmáčknu open. Kabeláž jsem proměřil, pojistky překontroloval. Nevím, jestli není problém v tom, že v ISO redukci od rádia má zapojeno 5 pinů a to oranžová - ILLUMINATION, modrá - REMOTE, červená - ACCESORY, žlutá - BATTERY, černá - GROUND a já v tom DIN konektoru pouze žlutou a černou, takže beru, že to je BATTERY a GROUND. Nicméně, zkoušel i prohodit žlutou a červenou a bez výsledku, nějaké rady? Potřeboval se hlavně z toho vymotat, ať vím, jestli rádio poslat zpátky nebo dělám něco špatně, děkuji moc...
Únor 7, 20187 r Určitě ti nějaký odborník poradí lepší a jednodušší návod, ale já jakožto elektro muž bych vyzkoušel prvně rádio externě, tedy vzal 12V zdroj a zapojil ho, do ISO konektoru nastrkal fastony a spojil s bednama. Tím si vytvoříš funkční model, jak by to mělo fungovat. Potom bych si proměřil ISO konektory v autě, kde se přesně nachází GND, spínačka, trvalých 12V, bedny, atd. Potom stačí přepojit. Takhle jsem to kdysi dělal v Octavii, protože jsem zjistil, že není ISO konektor jako ISO konektor.
Únor 7, 20187 r Autor Externě mě to nenapadlo vyzkoušet, možná dorazilo rádio vadné, to dnes vyzkouším... Jinak v autě mám pouze v DIN konektoru 2 vodiče a to žlutočervený a hnědý, takže beru že to je proud a kostra, jinak po připojení redukcí jsem na konci vždy naměřil 12V
Únor 7, 20187 r Musíš propojit žlutý vodič s trvalým napětím a červený vodič s klíčkem spínaným napětím. A to spínané asi v tvé přípravě pro rádio chybí, takže ho musíš přivést zvlášť.
Únor 7, 20187 r Autor A nemělo by to fungovat, takže že když přivedu trvalé napětí na žlutý vodič, tak by mělo rádio jet i bez spínání? Samozřejmě, když zmáčknu POWER ON... Nicméně auto je služební nemůžu v něm dělat nějaké zásahy, takže budu si muset na ticho v autě asi zvyknout :-(
Únor 7, 20187 r Ne, to bys musel spojit žlutý s červeným dohromady. Nesmíš pak ale zapomenout to rádio vypínat. Žlutý slouží jenom pro uchování paměťi, přes červený vede veškerý potřebný proud při provozu rádia.
Únor 7, 20187 r před 4 hodinami, kucislp napsal: A nemělo by to fungovat, takže že když přivedu trvalé napětí na žlutý vodič, tak by mělo rádio jet i bez spínání? Samozřejmě, když zmáčknu POWER ON... Nicméně auto je služební nemůžu v něm dělat nějaké zásahy, takže budu si muset na ticho v autě asi zvyknout :-( Neboj, obzvlášť v zimě ticho nebude, ty plasty v mrazech vydávají slušnej orchestr No a v létě sundáš okýnka a budeš poslouchat cinkání brzd a výfuku Pokud to prodávají přímo pro tebou vlastněný auto s přípravou na rádio a přesto to nefunguje, tak problém řeš přímo s prodejcem aby ti poradil jakým způsobem to máš zapojit aby vše fungovalo přesně tak jak slibují. Upraveno Únor 7, 20187 r od MilanHos
Únor 7, 20187 r U toho rádia by měla být tato instalační sada, ten modrý vodič se musí připojit někde na podklíčkové plus (15) http://www.rapid-autohifi.com/iso-konektor-audi-seat-skoda-vw-s-fakra-od-2012-10079.html
Únor 7, 20187 r Autor Takže vyřešeno, modrý spínací kabel jsem spojil se žlutým vodičem přímo v ISO svorkovnici... vše fičí, jak má, akorát musím auto vypínat a zapínat manuálně, ale to mi vůbec nevadí.... Díky moc všem za rady PLS LOCK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.