Přejít na obsah

Kolísání teploty vody a oleje


Mirek

Doporučené příspěvky

Já bych bral v úvahu i zapnutí pumpy a následnému poklesu, ale auto mám rok , jezdím často stejnou trasu a nikdy to nedělalo a auto se zahřálo po pár kilometrech i v mrazu. Ted je úplně jedno , jestli je venku teplota kolem 0 nebo 10+. Chová se to a zahřívá stejně. Ještě jeden poznatek. Když zastavím, tak je cítit smrad, jako když se vypaluje filtr, ale ve skutečnosti se nevypaluje. Sleduji podle apky a ani otáčky nejsou zvýšení.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, lkar napsal:

Já bych bral v úvahu i zapnutí pumpy a následnému poklesu, ale auto mám rok , jezdím často stejnou trasu a nikdy to nedělalo a auto se zahřálo po pár kilometrech i v mrazu. Ted je úplně jedno , jestli je venku teplota kolem 0 nebo 10+. Chová se to a zahřívá stejně. Ještě jeden poznatek. Když zastavím, tak je cítit smrad, jako když se vypaluje filtr, ale ve skutečnosti se nevypaluje. Sleduji podle apky a ani otáčky nejsou zvýšení.   

Nekde se to teplo ztrácet musí, pak jedině do velkého okruhu.

Druhá možnost je jak psal Medal411, že by neprocházely spaliny přes EGR, tím pádem by se nepodílel na ohřevu vody a motor by se pomaleji ohříval, ale těžko říct, jestli by tu udělalo takový rozdíl jak píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už to pišem neviem kolkí x zmeraný vyvod vody z egr je na dobrom aute o 15stupnov teplejšia voda ako na mojom aute. ráno sa narovnako naštartovali obe auta a stale sa merali teploty na hadiciach rozdiel v merani je v do 5 sekund proste boli od seba meter tak že tam bol jedine rozdiel !!!! určite to je v EGR alebo v klapke vyfukovych plynov lebo bez privretej klapky plyny nepojdu do EGR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, vůbec netuším, kde je zakopaný pes. Každopádně všem děkuji za zaslané názory a zkušenosti. A co si myslíte o tom smradu, který je cítit při zastavení? jak jsem psal, je to cítit, jako když vypaluje dpf, ale v ten okamžik se nevypaluje a ani předtím neskončilo vypalování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, lkar napsal:

nezávislé topení mám, ale ten smrad není z toho, protože to smrdí při nepoužívání toho topení. Dnes jsem jel do práce, ujeto 10 km a při zastavení na cca 1 minutu, byl v autě štiplavý smrad

No ak ma pamäť neklame, webasto funguje aj ako alternatíva elektrického topného článku, takže ten smrad môže byť z toho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

webasto je origo, ale nikdy  jsem si nevšimnul, že by se zapínalo samo při jakékoli venkovní teplotě. Předpokládám, že bych viděl na kontrolce, tak jak když ho sepnu sám, nebo bych ho při zastavení po velmi krátké vzdálenosti slyšel. Nebo tomu tak není ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...