Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já bych bral v úvahu i zapnutí pumpy a následnému poklesu, ale auto mám rok , jezdím často stejnou trasu a nikdy to nedělalo a auto se zahřálo po pár kilometrech i v mrazu. Ted je úplně jedno , jestli je venku teplota kolem 0 nebo 10+. Chová se to a zahřívá stejně. Ještě jeden poznatek. Když zastavím, tak je cítit smrad, jako když se vypaluje filtr, ale ve skutečnosti se nevypaluje. Sleduji podle apky a ani otáčky nejsou zvýšení.   

Keď auto regeneruje teplota ide o dosť rýchlejšie hore prevodovka je inom režime ja to tak poznám nemáš doma náhodou diagnostiku? Že by sme porovnali hodnoty?

diagnostiku nemám. Já  teď občas sleduji jen DPF kvuli tomu problému co řeším s tou teplotou. Je i nějaká app pro iOs, která by to dokázala zobrazit?

Appka určite existuje bolo dobre keby si niekomu behol na diag aby sme porovnali hodnoty hlavne by to chcelo auto ktoré sa normálne zohrieva 

Chalani našiel by sa niekto ochotný a zmeral na svojej o3 2.0tdi tieto hodnoty čo sú na fotkách hlavne výfukovú klapku a egr 

B62CB0A7-284E-464B-BC14-20F0E8283C7F.jpeg

0382DCFB-D71E-4483-B9D2-50DB4BB97615.jpeg

0C981FCF-1AEF-4389-AC32-E02F8DF5B21D.jpeg

16B6C745-C9DA-483C-AD42-D9004E0A5C83.jpeg

před 5 hodinami, lkar napsal:

Já bych bral v úvahu i zapnutí pumpy a následnému poklesu, ale auto mám rok , jezdím často stejnou trasu a nikdy to nedělalo a auto se zahřálo po pár kilometrech i v mrazu. Ted je úplně jedno , jestli je venku teplota kolem 0 nebo 10+. Chová se to a zahřívá stejně. Ještě jeden poznatek. Když zastavím, tak je cítit smrad, jako když se vypaluje filtr, ale ve skutečnosti se nevypaluje. Sleduji podle apky a ani otáčky nejsou zvýšení.   

Nekde se to teplo ztrácet musí, pak jedině do velkého okruhu.

Druhá možnost je jak psal Medal411, že by neprocházely spaliny přes EGR, tím pádem by se nepodílel na ohřevu vody a motor by se pomaleji ohříval, ale těžko říct, jestli by tu udělalo takový rozdíl jak píšeš.

už to pišem neviem kolkí x zmeraný vyvod vody z egr je na dobrom aute o 15stupnov teplejšia voda ako na mojom aute. ráno sa narovnako naštartovali obe auta a stale sa merali teploty na hadiciach rozdiel v merani je v do 5 sekund proste boli od seba meter tak že tam bol jedine rozdiel !!!! určite to je v EGR alebo v klapke vyfukovych plynov lebo bez privretej klapky plyny nepojdu do EGR

Hmmm, vůbec netuším, kde je zakopaný pes. Každopádně všem děkuji za zaslané názory a zkušenosti. A co si myslíte o tom smradu, který je cítit při zastavení? jak jsem psal, je to cítit, jako když vypaluje dpf, ale v ten okamžik se nevypaluje a ani předtím neskončilo vypalování

jak píše Medaile411, ještě zkusím někde nechat proměřit Egr a tu klapku. Pak dám vědět

smrad tak to teda netušim ked nedaš privonať  :)

 

@lkar

Máš nezávislé kúrenie?

Ten smrad je po štarte alebo po jazde (po ako dlhej)?

nezávislé topení mám, ale ten smrad není z toho, protože to smrdí při nepoužívání toho topení. Dnes jsem jel do práce, ujeto 10 km a při zastavení na cca 1 minutu, byl v autě štiplavý smrad

.

Upraveno od lkar

.

Upraveno od lkar

No ja sa v tom strácam 😂

před 4 hodinami, lkar napsal:

nezávislé topení mám, ale ten smrad není z toho, protože to smrdí při nepoužívání toho topení. Dnes jsem jel do práce, ujeto 10 km a při zastavení na cca 1 minutu, byl v autě štiplavý smrad

No ak ma pamäť neklame, webasto funguje aj ako alternatíva elektrického topného článku, takže ten smrad môže byť z toho...

Máš originál s fabriky alebo domontovane webasto keď je s fabriky zapína sa samé keď je 4 a menej stupňov 

webasto je origo, ale nikdy  jsem si nevšimnul, že by se zapínalo samo při jakékoli venkovní teplotě. Předpokládám, že bych viděl na kontrolce, tak jak když ho sepnu sám, nebo bych ho při zastavení po velmi krátké vzdálenosti slyšel. Nebo tomu tak není ? 

Zapína sa samo kontrolka nesvieti. 
tak dnes som vymenil výfukovú klapku aj s RJ a žiadna zmena teda nepomohlo

zalozil som vcds na obe auta a toto som si všimol 

1 fotka je moje auto 

2 fotka je kamarátovi čo sa zohrieva dobre 

6EFE48CE-0023-4079-906D-7ED4448EF12E.jpeg

740414D2-F2C7-4AFF-865D-81056E54F15C.jpeg

Ještě tvé auto má "hmotnostní proud výf. plynů zpětného vedení výf. ply..." na 0kg/h a to "dobré" auto má 11.5kh/h.

nechapem prečo RJ nevidí EGR "A" a sú tam len pomlčky som s toho jelen

ty hodnoty na obou autech jsou při zahřátém motoru nebo to na měření nemá vliv ? Zítra to zajedu nechat napíchnout a pošlu fotku.

Pri teplote cca 70stupnov vody 

pozri hodnotu 4015 vo vcds zpetne vedenie výfukových plynov

dik že dáš foto

Upraveno od Medal411

o,k děkuji za info 

Možná bude taky řešení zajet do ofiko Škoda a ta jejich diagnostika bude určo přesnější než ty universal v neorigo servisu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.