Prosinec 26, 20204 r Já bych bral v úvahu i zapnutí pumpy a následnému poklesu, ale auto mám rok , jezdím často stejnou trasu a nikdy to nedělalo a auto se zahřálo po pár kilometrech i v mrazu. Ted je úplně jedno , jestli je venku teplota kolem 0 nebo 10+. Chová se to a zahřívá stejně. Ještě jeden poznatek. Když zastavím, tak je cítit smrad, jako když se vypaluje filtr, ale ve skutečnosti se nevypaluje. Sleduji podle apky a ani otáčky nejsou zvýšení.
Prosinec 26, 20204 r Keď auto regeneruje teplota ide o dosť rýchlejšie hore prevodovka je inom režime ja to tak poznám nemáš doma náhodou diagnostiku? Že by sme porovnali hodnoty?
Prosinec 26, 20204 r diagnostiku nemám. Já teď občas sleduji jen DPF kvuli tomu problému co řeším s tou teplotou. Je i nějaká app pro iOs, která by to dokázala zobrazit?
Prosinec 26, 20204 r Appka určite existuje bolo dobre keby si niekomu behol na diag aby sme porovnali hodnoty hlavne by to chcelo auto ktoré sa normálne zohrieva
Prosinec 26, 20204 r Chalani našiel by sa niekto ochotný a zmeral na svojej o3 2.0tdi tieto hodnoty čo sú na fotkách hlavne výfukovú klapku a egr
Prosinec 26, 20204 r před 5 hodinami, lkar napsal: Já bych bral v úvahu i zapnutí pumpy a následnému poklesu, ale auto mám rok , jezdím často stejnou trasu a nikdy to nedělalo a auto se zahřálo po pár kilometrech i v mrazu. Ted je úplně jedno , jestli je venku teplota kolem 0 nebo 10+. Chová se to a zahřívá stejně. Ještě jeden poznatek. Když zastavím, tak je cítit smrad, jako když se vypaluje filtr, ale ve skutečnosti se nevypaluje. Sleduji podle apky a ani otáčky nejsou zvýšení. Nekde se to teplo ztrácet musí, pak jedině do velkého okruhu. Druhá možnost je jak psal Medal411, že by neprocházely spaliny přes EGR, tím pádem by se nepodílel na ohřevu vody a motor by se pomaleji ohříval, ale těžko říct, jestli by tu udělalo takový rozdíl jak píšeš.
Prosinec 26, 20204 r už to pišem neviem kolkí x zmeraný vyvod vody z egr je na dobrom aute o 15stupnov teplejšia voda ako na mojom aute. ráno sa narovnako naštartovali obe auta a stale sa merali teploty na hadiciach rozdiel v merani je v do 5 sekund proste boli od seba meter tak že tam bol jedine rozdiel !!!! určite to je v EGR alebo v klapke vyfukovych plynov lebo bez privretej klapky plyny nepojdu do EGR
Prosinec 26, 20204 r Hmmm, vůbec netuším, kde je zakopaný pes. Každopádně všem děkuji za zaslané názory a zkušenosti. A co si myslíte o tom smradu, který je cítit při zastavení? jak jsem psal, je to cítit, jako když vypaluje dpf, ale v ten okamžik se nevypaluje a ani předtím neskončilo vypalování
Prosinec 26, 20204 r jak píše Medaile411, ještě zkusím někde nechat proměřit Egr a tu klapku. Pak dám vědět
Prosinec 26, 20204 r @lkar Máš nezávislé kúrenie? Ten smrad je po štarte alebo po jazde (po ako dlhej)?
Prosinec 26, 20204 r nezávislé topení mám, ale ten smrad není z toho, protože to smrdí při nepoužívání toho topení. Dnes jsem jel do práce, ujeto 10 km a při zastavení na cca 1 minutu, byl v autě štiplavý smrad
Prosinec 26, 20204 r před 4 hodinami, lkar napsal: nezávislé topení mám, ale ten smrad není z toho, protože to smrdí při nepoužívání toho topení. Dnes jsem jel do práce, ujeto 10 km a při zastavení na cca 1 minutu, byl v autě štiplavý smrad No ak ma pamäť neklame, webasto funguje aj ako alternatíva elektrického topného článku, takže ten smrad môže byť z toho...
Prosinec 27, 20204 r Máš originál s fabriky alebo domontovane webasto keď je s fabriky zapína sa samé keď je 4 a menej stupňov
Prosinec 27, 20204 r webasto je origo, ale nikdy jsem si nevšimnul, že by se zapínalo samo při jakékoli venkovní teplotě. Předpokládám, že bych viděl na kontrolce, tak jak když ho sepnu sám, nebo bych ho při zastavení po velmi krátké vzdálenosti slyšel. Nebo tomu tak není ?
Prosinec 27, 20204 r Zapína sa samo kontrolka nesvieti. tak dnes som vymenil výfukovú klapku aj s RJ a žiadna zmena teda nepomohlo zalozil som vcds na obe auta a toto som si všimol 1 fotka je moje auto 2 fotka je kamarátovi čo sa zohrieva dobre
Prosinec 27, 20204 r Ještě tvé auto má "hmotnostní proud výf. plynů zpětného vedení výf. ply..." na 0kg/h a to "dobré" auto má 11.5kh/h.
Prosinec 27, 20204 r ty hodnoty na obou autech jsou při zahřátém motoru nebo to na měření nemá vliv ? Zítra to zajedu nechat napíchnout a pošlu fotku.
Prosinec 27, 20204 r Pri teplote cca 70stupnov vody pozri hodnotu 4015 vo vcds zpetne vedenie výfukových plynov dik že dáš foto Upraveno Prosinec 27, 20204 r od Medal411
Prosinec 27, 20204 r Možná bude taky řešení zajet do ofiko Škoda a ta jejich diagnostika bude určo přesnější než ty universal v neorigo servisu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.