Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Pozdravujem, mizne mi chladiaca kvapalina a vyzerá to na ,,klasický” problem s prasknutým chladičom plniaceho vzduchu, samozrejme to ešte musím potvrdiť na 100%.
 
Našla by sa dobrá duša, ktorá by mi vedela poradiť číslo dielu a jeho najnovšiu, resp. vhodnú revíziu? Našiel som totiž dve a neviem ktoré z toho je správne :
 
04L 129 711 alebo
 
04L 129 766
 
Auto je O3, 2014 2.0TDI 110kw CKFC 4x4
 
Na mojom sa píše len to čo je na fotke, od výrobcu Valeo M157812_D.
 
Ďakujem za rady.

čo tak použiť VIN číslo?

  • 2 měsíce později...

Ahoj všem, je tu někdo kdo měnil chladič sání a bylo to tím? Vzpomenete si na příznaky? Rád bych je s někým porovnal. Řeším únik na kodiaqu, ale tady je vás očividně víc, Děkuju

príznaky sú rôzne , niektorým len mizne voda na dlhšej trase , niektorým zmizne nádobka a po vychladnutí sa vráti

najlepšie zhodiť ho dole ,ak je to dlhodobé tak vidieť umytý niektorí valec a potom ho natlakovať a ponoriť , únik býva badateľný ...

ak sa nepodarí riskuješ tam len 3-4 tesnenia pod neho a egr za pár korún

  • 3 týdny později...

Dobrý den pánové, syn na své RS s motorem CUNA aktuálně taky řeší problémy s chladící kapalinou v nádržce.

Nejdříve to byl úbytek kapaliny spolu s kolísáním hladiny. Vyměnil víčko na nádobce. Potom udělal test na spaliny v kapalině (negativní).

Nyní je motor aktuálně po výměně rozvodů vč. pumpy.

Zatím to vypadá, že se neztrácí, ale hladina stále kolísá.

Automechanik mu poradil ještě vyměnit nádržku na kapalinu (relativně jednoduchá a levná záležitost, takže proč ne).

Pak už ale zbývá asi jen to sání nebo chladič EGR.

K tomu sání případně máme v záloze ještě ten test s by-passem.

A dotaz k číslu. Originál má 04L 129 711 AL, toto už se ale asi nevyrábí - nemůžu nikde najít (vyjma bazarových). Na stránkách škoda-díly mi to dle vin nabízí 04L 129 711 AC.

Je to opravdu správná alternativa?

Nádobka sama o sobě určitě nepomůže. Do sání se můžeš podívat endoskopickou kamerou nebo sundat a kouknout jestli je vymyté od kapaliny. Pak už jen EGR nebo hlava.

Bez VINka ti tu nikdo odpověď na díl nedá.

Ježíš sorry, na to VINko jsem úplně zapomněl.

TMBLK9NE9J0217158

Kameru jsme taky zkoušeli, ale máme ji asi na nějakém tvrdém kabelu. Nepodařilo se nám ji rozumně natočit či nasměrovat, aby jsme získali nějaký relevantní obrázek.

Já z toho nejsem schopný nic poznat

Image_2025-10-04 16_11_46_002.png

Image_2025-10-04 16_15_06_530.png

Upraveno od FRANK

1 hodina zpět, FRANK řekl:

04L 129 711 AC.

Je to opravdu správná alternativa?

Ano je správná. K tomu je nutný nový senzor teploty nasávaného vzduch 03N906081A. Plus těsnění atd.

A byl by si tak hodný a mohl prosím specifikovat ještě ty těsnění a to "atd". Ať máme případně připraveno vše, co je potřeba, kdyby na to sundávání došlo.

Díky😉

Zdravím chlapi, prečítal som si hádam celú diskusiu a fakt neviem kam ďalej. Nemám síce Octaviu, ale Seat Leon s 2.0tdi 135 kw. Tiež sa mi stráca chladiaca kvapalina, pri vyššej záťaži si to vzalo dosť. Expanzná nádržka bola menená, tá ostáva natlakovaná dokonca aj po dlhšom státí, pokojne aj 3 dni, motor studený, no po otvorení viečka nádržky stúpne hladina a vypustí vzduch. Samozrejme, je potrebné dolievať. Problém sa prejavil po výmene rozvodov, pre istotu sa vymenila druhýkrát aj vodná pumpa, no bez výsledku.

Následne sme pristúpili na výmenu chladiča EGR (nepomohlo). Intercooler bol podrobený tlakovej skúške a nakoniec bol v poriadku. Test spalín v chladiacom systéme sa robil asi 4x, všetko vyšlo negatívne.

Momentálne sme na tom, že sme dostali typ na výmenu hadíc chladiaceho systému, v ktorých sú nejaké ventily, takže sa pracuje na tejto variante a ak ani toto nepomôže, tak sa prejde na motor, keďže už nikde inde nevidím asi reálnu chybu. Otázne je, či to ešte nemôže spôsobovať radiátor, ale kúrenie je bezchybné, otestované, tak nebol žiaden problém zatiaľ.

Tým pádom to môže byť tesnenie pod hlavou alebo hlava samotná, poprípade netuším, či s tým niečo môže mať dočinenia aj blok motora. Tu ale ja moc do toho nevidím, keďže nie som servisák, takže ma pokojne opravte a vysvetlite, ak sa mýlim.
Samozrejme auto nedymí, z tohto pohľadu to vyzerá fajn.
Ďakujem za každú radu naviac, keďže momentálne síce nejde o peniaze, ale je možnosť ušetriť a nerobiť rovno GO motora, tak som za.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.