Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

před pár dny jsme si vyzvedl svoji RS245, motor samozřejmě ze začátku šetřím, jen jsem chtěl zkusit  výkonnostní rozdíl oproti kolegově RS 220 2014, no a musím říct že u 220 je zrychlení pružnější (na 3 zrychlení z 80 na 130 např) je tam opravdu znatelný rozdíl, není to pouze můj názor. U nových aut by neměl být výkon omezen nebo se pletu?

 

Předem děkuji za každou reakci. :-)

 

EDIT: oba jsou to manuály

Upraveno od 9300

Je to dáno rozdílem zpřevodování.

 

  • Autor
před 19 minutami, iphonik4 napsal:

Je to dáno rozdílem zpřevodování.

 

hmm, koukám na to, hold to budu muset více točit :-D

Upraveno od 9300

Máš DSG nebo manuál?

  • Autor

obě jsou manuál

Upraveno od 9300

a další věc je ta, že je kamarádova už je zajetá a tvoje se teprve zajíždí. Musíš dát pár tisíc km a začne jezdit jinak

Presne jak rika Habi, take mam tu zkusenost. Nicmene je pravda, ze tam jisty rozdil je. Mam znameho jednoho nejmenovaneho novinare z jednoho velice znameho online motomagazinu. Delali na trati v Moste porovnani RS230 po FL a RS245. Obe zajete (cca 5tkm) a celkovy vysledek byl, ze diky zprevodovani a o neco nizsi vaze RS230 te 245 na rovinkach pomerne razantne ujizdela. Nezachranilo to ani to, ze 245 byla o neco rychlejsi v zatackach. Celkovy vysledek byl u kazdeho kole lepsi pro 230tku. Tehdy se to resilo se Skodovkou, jak je to vlastne mozne a ta se nedobrala zadneho vysledku. Vysel tedy clanek bez porovnani casu na trati :D

Muze jit take o to, jak to kdo zajel.

Stejny ridic nekolikrat v obou autech jednu trat. Rovinku pak zkouseli ridici 2 ale na tom, dat u dsg plnej kotel nic neni.

Nevim, jestli si rozumime - jak kdo zajel ta konkretni auta (myslim tech 5 tis.)

RS245 jsem měl půjčenou na 4 dny a stále malý výkon, jízdní vlastnosti v apexech stále o hodně horší(na autě byly PZERO).... 2,5 roku stará cupra stále má lepší parametry.

Upraveno od kokta7

Jestli má delší převody, tak to pár koníků na víc nespasí. Každý si nekupuje RSko jen kvůli maximálnímu výkonu. Já osobně bych volil RS s delším převodem...

Kokto uz prestan, jsi fakt neskutecnej. Tohle zacina byt na ban. Bavime se tu o srovnani vykonu 2 variant benzinoveho dvoulitru RS a ty sem opet, jako vzdy zacnes kecat svoje subjektivni “nazory” (hejty) na Skodu. Kdo se Te na nejakou Cupru ptal?? Nekdo proste Seat nechce, uz to pochop. Na tomto foru jsi jen a pouze z duvodu hejtu na Skodu. Coz jestli ti stoji za cas a namahu, tak mi to pripadne spis jako nejaky komplex, nez opravody dislike Skody. Vykon je jaky je. Ja si svoje RS nechal poladit od APR a jsem spokojen. Nicmene to sem nepatri. Jen chci rict, ze Tvuj offtopicovy hate ve vetsine temat je uz pro smich. O to vic, ze se Seatem... A 2 roky starej Golf je zase lepsi, nez Cupra co. Kdyz bych tedy chtel hatchback, tak sahnu rozhodne po nem (pripadne Variant).

 

Bojler: jj myslis zabeh, to ano. Nicmene takovy rozdil to udelat u dnesnich motoru nemuze, navic jak sam vidis, tak tento “problem” u RS245 je. Zabeh je hlavne dulezity pro zivotnost motoru.

 

 

před 2 hodinami, kokta7 napsal:

RS245 jsem měl půjčenou na 4 dny a stále malý výkon, jízdní vlastnosti v apexech stále o hodně horší(na autě byly PZERO).... 2,5 roku stará cupra stále má lepší parametry.

 

Přečti si článek v posledním vydání v tomto časupisu Leona porazil i Hyundai, protože Cupra jaksi

přestala brzdit. Výkon u vozu možná dobrý, ale potřebuješ ho také zastavit :D

485ae985-2522-4f37-862d-d8912bd85678.png

Upraveno od Boleslavák

Vzhledem k tomu, že má Cupra menší váhu a větší brzdy než i30, tak byl problém asi někde jinde. Ale když se dobře zaplatí, tak klidně může pozávodit i TypeR.

všem se omlouvám za pravdu, vím že v Česku je škodovka nejlepší a hlavně karoq :D 

Upraveno od kokta7

Porad ovsem nechapu, proc tu teda jsi. Kdyz je Skoda tak desna a vzdy si najdes cas na nesouvisejici hate a na pripomenuti, ze mas jakousi Cupru (navic ta je jiz dnes taky jinde ;)). Opravdu to tu nikoho nezajima a nebavi. Pokud nemas nic k tematu, tak bud se bez uspokojovat na forum Seatu a nebo si tady v sekci hospoda zaloz tema “koktuv koutek uspokojeni” a tam si hazej svoje hejty. Nikdo to cist nebude a Ty budes mit radost, ze jsi pohejtil na skodovackem forum. Ja tedy koncim s OT a ostatnim doporucuji to stejne, jinak kokta nepochopi, ze nas jeho Seat nezajima :D

PS: neskodilo by trocha koncernove znalosti a ovedomit si, ze kdyby nebylo Skodovky, tak tu dnes jiz Seat par let neni. To se to ale hejti.

Jen chvilku tady není dráb a už je binec... Konec Seatů a jedno napomenutí od cesty.

před 7 hodinami, iphonik4 napsal:

Bojler: jj myslis zabeh, to ano. Nicmene takovy rozdil to udelat u dnesnich motoru nemuze, navic jak sam vidis, tak tento “problem” u RS245 je. Zabeh je hlavne dulezity pro zivotnost motoru.

 

no bohuzel ten rozdil byt muze, tocim pomerne dost aut a stejne motorizace ve stejnem vyrobnim obdobi jednou napric firmou pomerne dost odlisne. tim ovsem nerikam, ze za tim nejsou dlouhe prevody. auto se da kazdopadne zajet pomerne vyrazne odlisne.

Zajimave. Je pravda, ze ja u svoji v prubehu zabehu pozoroval narust vykonu. A to jsem ji poprve dal za usi ve 3.500 km. V cca 7.000 zacala jet uplne jinak no. Nicmene jsem netusil ze i po zabehu jsou takove rozdily. Tak ci tak pripad, ktery jsem rekl byla obe novinarska auta, takze predpokladam, ze zabeh mela stejny... [emoji3] [emoji3]

 

Prvni zkusenost jsem takhle mel v dobe, kdy se do prace koupilo naraz asi 20 Superbu - stejna motorizace a stacilo zkusit tri ruzne kusy a rozdily byly. To same pak v dalsich autech, kde jsem se na to i vic zameroval. Spatnym zachazenim a jizdnim stylem jde auto s 85kW zabit tak, ze na dalnici neudrzi 140km/h do kopce. Kdybych nezazil, neuverim. Ale to uz je mimo tema.

Nový motor pro 245 verzi už bohužel nemá dvojité vstřikování a možná je připraven plnit novou emisní normu. Třeba je problem v tomto.

Jj, to je pravda. Konec kombinovaneho vstrikovani me take napadl, jako pricina no.

ale silnější konkurence (Civic, MB ...) kombinovaný vstřiky nemá a nedostatkem výkonu netpí, spíš bych to svedl na ty emise.

Jasne ale bavime se 1.) o motoru, ktery byl puvodne konstruovan na kombinkvany vstrik, 2.) nebavime se o vykonu ale jeho nastupu. Pokud by mel mensi vykon, nez udavany tak je to na reklamaci.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.