Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Vás,

mám 3 týdny nového RAPIDA a zjistil jsem 3 věci, které chci reklamovat. Vozidlo je pojízdné, samozřejmě si platím havarijní atd...

 

V servise mi bylo řečeno, že na náhradní vůz zdarma nemám nárok!!! Každopádně, já si koupím nový vůz, který má závady a já ještě budu platit nějaké auto?

 

Má někdo zkušenost???? Dík

Je to tak. I na infolince skoda mi rekli ze auto musi byt nepojizdne a do servisu dovezeny na odtahovce aby ti dali zdarma nahradni auto

Bohužel, u nás to "nejde" ale jak jde vidět, tak třeba na slovensku to problém není...
http://www.skoda-auto.sk/servis/nahradne-vozidlo

 

EDIT: Mne teda aspoň vždy odvezli a zase pro mne přijeli v rámci města (2x záruční oprava).

Upraveno od Martab

Také mi bylo oficiálně řečeno, že pouze v případě závady, která vozidlo znepojizdní. Některé servisy ale nabízejí náhradní vozidlo i v jiných případech z vlastní iniciativy.

Jednou mi na to někde řekli, že když jdeš reklamovat televizi, tak ti taky nedají jinou na 30 dni. 

Ale všechno je to asi jen o domluvě. 

  • Autor

No jo no,

vybereš si domovský servis a holt výhody žádné.  Pokud platíš a nic nechceš, to ti kafe udělají.  

Ten argument s televizí mne vážně pobavil, až si bude kupovat televizi za stovky tisíc, tak pak možná :D 

 

Já s tím teda problém nikdy neměl, řešil jsme to tím, že mne odvezli a zase přivezli (ale bylo to vždy do jednoho dne oprava), pokud by to bylo na dýl, už by to byl pro mne taky problém. Pro mne asi nejzajímavější na tom je to, že třeba na tom Slovensku to jde (počítám že i na západ od nás) a tady je to prostě problém...

Tak žijem v rozvojové zemi.......

Na Slovensku nahradne auto tiez nie je standard. Zalezi na nalade/ochote.

Já měl dvakrát auto na díl v servisu. Jednou kroupy a podruhé odřený zadní blatník před marketem. Mám dobrou havarijní pojistku a pokaždé dostal náhradní cozidlo.

Tu sa ale nebavime o poistnych udalostiach ;)

Bohužel to tak je no, já si chtěl taky narokovat náhradní auto, když jsem mel garanační prohlídku (auto prostě potřebuju) a bylo mi nabídnuto za poplatek (mám Mobilita Plus), ale nic extra drahého Rapid 200 Kč bez DPH na den nebo Octavia 300 Kč bez DPH na den.

Čiže na Slovensku aj keď prídem na servisnú prehliadku a odhadovaná cena bude nad 250€, tak mám nárok na auto.. hmmm... lenže som si klikol na mapu autorizovaných predajní a napr. v našom meste máme štyroch autorizovaných predajcov + ďalšie 2 autorizované servisy Škoda, ale podľa tej mapy mi toto auto vedia poskytnúť iba u dvoch predajcov? Našťastie jeden z nich je môj... pri najbližšej servisnej prehliadke sa na to opýtam. :)

Upraveno od brrrrm

Pozitivna papierova zmena, lebo predtym tomu tak nebolo. Dolezitejsia je ale prax, ako k tomu pristupia servisy. Sam som zvedavy.

Tak pak dejte vědět jak je to u vás :)

 

  • Autor

Dnes jsem odvezl auto na reklamaci ŠKODA ADIV OPAVA, náhradní vozidlo na jeden zapůjčeno zdarma. 

Takže ne jenom kritika, ale i pozitivní věci se dějí.

 

 

  • 1 rok později...

tak to teda koukám, mě tam (Adiv Opava) nikdy nic nedali, krom toho odvozu (a to mě ještě odvezli mým autem)

Upraveno od Zodiaque1
úprava textu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.