Přejít na obsah

Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS


Doporučené příspěvky

Ahoj potřebuji pomoct. Koupil jsem si Octavia III RS v naftě když jsem jí kupoval neřešil jsem tuto hlučnost nebo spíše jsem se domníval že je to nějaká banalita. Bohužel z malého problému nastal velký! Začal jsem řešit tento rachotící zvuk a už jsem v koncích několikrát jsem vyměnil olej v motoru dále jsem vyměnil rozvody napínací kladky řemenu a řemeny samotné vyměnil jsem i olejové čerpadlo dále jsem měnil dvouhmotu ,olej v převodovce je to DSG,vyndal jsem vstřiky a nechal je zkontrolovat auto nehlásí žádnou chybu jede naprosto normálně nechal jsem upravit (čipem) jednotku všechny měřené hodnoty v pořádku jak před úpravou tak po a auto stále pouze na volnoběžné otáčky a pouze pokud je olej i voda zahřátý na provozní teplotu vydává tento rachotící zvuk! Když sundám spodní dekl motoru jde to jakoby ze shora od DPF EGR či turba nevím přenáší se to a ani důkladným zkoumáním přes trubku na ucho jsem nezjistil odkud to jde možná to lehce slyším i z vany jako od kliky. Prosím poraďte mi. Děkuji Je to commonrail a zvuk to má jak stará rotačka! Zvuk je slyšet hlavně od pravého kola z venku vozu uvnitř nic neslyším.Najeto 5000 km a stále stejný zvuk i když tomu nandavám nebo jedu normálně jen na volnoběh jakmile přidám zvuk zmizí. Ještě jednou díky

VID_20180328_174614.mp4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já mám stejný zvuk jak ty, je slyšet jen na volnoběh. Moje osobní laická domněnka je, že to můžou být hydraulické zdvihátka ventilů.

Za měsíc půjdu měnit olej tak vznesu dotaz jestli by nedokázali říct od čeho ten zvuk je. Zvuk se nehorší tak zatím to tak moc neřeším.

Editováno: , autor: PetaRSkoruna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

stále stejné zvuky..

v pondělí se mi také mimochodem zadřela nová vodní pumpa..hrůza

auto se ihned vyvařilo a málem se přetrhl rozvodový řemen, podle servisáka jsem měl štěstí, napínací kladky jsou úplně fialové..

koupil jsem nové rozvody a pokusím se vyměnit všechno a uvidím jestli to nehučí nějaká kladka, nechám to celé rozdělat a pak napíšu

rozvody Octavia RS.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdar všetci . Tak aj ja som sa stal majiteľom Octavia RS 2.0 CR TDI 135 kW . Ten hlučný motor som vyriešil . Ako ? To by vás asi nenapadlo ... 

Napriek tomu že nebol ziaden problém ani závadu v motorovom PC rozhodol som sa demontovať DPF filter a dal som ho renomovanej firme na čistenie . Ta pri tlakovej skúške potvrdila že bol zaneseny viac ako dosť a pritom malo auto skutočných 190000km. Po vyčistený som dostal protokol o funkčnosti 98% čistý . A záruku na 100tis. km + 12mesiacov . 

Filter som nahodil do auta a nadstavil v PC ako nový . No a od vtedy je motor o 40% tichšía výkon je vecsi tiež .Inak výrobca vozidla odporuca výmenu DPF okolo 150000km   . ?

Editováno: , autor: Lukas Polakovic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, zvažoval jsem nové téma ale nakonec možná bude problem stejný, rovnou dodám že nejsem škodovák ale mám Audi A3 přesně tento motor rok 2016...najeto 140tis dovoz DE...jedine co na aute po dovezení řeším je hlučnej motor je to fakt rachot oproti memu stararemu 2.0TDI 105kw z roku 2008 a npř doma máme facelfit II octavii s 88kw 2.0 a ta je krasne tichá...

 

Rachot je jak šicí stroj kombinovanej s traktorem...nejhorší je zrychlování ot od 1000 do 2000 pak je zvuk takovej "sportovnejší" a je to ok...první co tak sem měnil olej (byl tam castrol longlife...dal sem mobile1 a udělal proplach BG....diagnostika čistá, čip nemám, DSG funguje slušně...horšín je to po delší jízdě npř kdyz jedu po dalnici a pak sjedu tak je auto uřvanějšínež zastudena...

 

Na Audiforech nikdo moc neví jsou to moc nove motory....tady koukam ze někomu pomohlo DPFko vyčistit, jak jinak se projevuje DPFko kdyz zlobí...? Díky za tipy...mě čeká ted po oleji rozvody ty jsou relativne hlucne ale hlavne pískaj tak se udělaj a uvidím...pak mam v zaloze jeste dekarbonizaci a vyčištění saní atd a tím asi končím.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zdravim, taktiez som hneď po kúpe octavie RS postrehol ten divný zvuk motora. Nakoľko mám aj passat B7 s veľmi podobným motorom (CFFB) sa mi to vôbec nepáči, passat ide oveľa tichšie. V passate mam navyše DSG, rozmýšľal som nad vyčistením dpf, ale podla diagnostiky je zaneseny len s 12g toho uhlíka. Takže podľa vás netreba ten zvuk riešiť? 

IMG_20191208_133909.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor v passate je úplne iný ako v Octavii.

 

Tú hodnotu 12g máš určite hodnotu spáliteľného popolčeka. 

 

Skús najsť túto hodnotu IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku. 

Táto hodnota v podstate určuje v akom stave je DPF.

 

Ten rachtajúci motor sa môže zlepšiť po výmene vstrekov. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to minulý týždeň tiež držalo po vypnutí otáčky okolo 1000. Robilo to kvôli vonkajšej teplote a trocha vybitej baterke.

Regenerácia sa mi prejavuje tým hlavne, že DSG drží o otáčky okolo 1500. Podľa VAG DPF som zistil, že je zbytočne vytáčať motor pri regenerácii ak má už dosiahnutú regeneračnú teplotu okolo 550-600°C. Ideálne otáčky na regeneráciu 1700ot. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...