mrkyk Vloženo 26. Duben 2018 Sdílet Vloženo 26. Duben 2018 Zdravím, mám problém s ovcí. Občas se stane že otočím klíčkem a startér ani necvakne. začne problikávat přístrojovka, zamykat se a odemykat dveře. V tu chvíli na startér jde cca 8 V. Baterka je ok, relátka a spínací skřínka vyměněna, ale problém pořád není vyřešen. Ted se to projevuje tak, že za jízdy problikává podsvícení přístrojovky, vypíná se rádio a když rádio vypne, tak se rozsvítí kontrolka ABS, ASR a dobíjení. Jakmile radio pustí, kontrolky zhasnou. Když pak auto chcípnu, tak už starétr neotočí. Kolikrát stačí párkrát otočit klíčem a auto naběhne nebo ho nechat chvíli stát. Předpokládám že problém bude někde v elektrice, nemáte s tím někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 26. Duben 2018 Sdílet Vloženo 26. Duben 2018 Že by rádio :-)Pokud je auto po někom, zkontroluj zapojení u rádia jestli tam není nějaká prasárna. Jinak odpoj rádio, případně pojistku rádia a uvidiš co bude dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkyk Vloženo 25. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2019 (editace) Tak bych s dovolením toto vlákno zase oživil. Problém s autem stále trvá, ale už mám zas víc indikací. Baterka je ok, má přes 12V, ale na zapalovači, kterej je pod napětím i bez klíčku je 8-9V, při otočení klíčku do polohy 1 napětí v autě problikává, relátko 103 furt spíná a vypíná, asi nemá dost šťávy. Tohle to dělá i za jízdy, takže šťáva do auta nejde ani od alternátoru. Nevím přesně jak je ta elektřina zapojená, neví někdo kde by se to napětí mohlo ztrácet? I přes odemykání přes centrál auto sotva blikne a neodemkne se celý. Někde od baterky se to napětí ztrácí a já už fakt nevím kde.. Editováno: 25. leden 2019, autor: mrkyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Pri starte ti spinacka odopne niektore veci aj za pomoci relatok.takze bud samotna spinacka alebo nejake rele,skontroluj ukostrenia a tie velke poistky na baterke ci maju utiahnute kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Přikláním se ke spínačce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkyk Vloženo 26. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Spínačka je nová, panel s relátky už byl taky venku a kontrolovaný, relátka se taky měnila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 A pomohlo to? Jinak teď taky řeším spínačku a bude to celkem boj, protože je to (u mě) na tři části - vložka, zámek volantu a plastová část ovládající elektriku. Čekal jsem, že to bude ta, ale prý ne a je to na rozborku tý 2. části, pokud nepomůže, pak výměna všech zámků na autě - WTF? Nechce se mi dávat 20k nebo kolik za 2 klíčky, skříňku, vložku do dveří a od nádrže. Kódovačky a všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkyk Vloženo 26. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Nepomohlo, po rozdělení toho panelu to na chvíli zmizelo, ale teď se to vrátilo a auto stojí mrtvý. Do auta jde všude jen 8V a ani se nehne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkyk Vloženo 28. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2019 Jestli pomůže tenhle popis, mám v zapalovači adaptér co ukazuje napětí.. bez klíčku to ukazuje 10 V, při otočení klíčku do polohy 1 to ukazuje 6 V, pak stačí zapnout vyhřívání jediný sedačky na jedničku, tak zapalovač je bez napětí a v přístrojovce začne něco cvakat jak zběsilý. zkoušel jsem i jinej akumulátor a stejný problém, pojistky na baterii ok, relé taky, spínačka jetaky nová, tak už fakt nevím. Doopravdy nikdo neví? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 Sehnal bych si elektrická schémata pro tvé auto a s člověkem, který rozumí elektrice měřil, kde se napětí ztrácí. Zkontrolovat ukostření, vytáhnout pojistky na baterce, očistit tam všechný kontakty, zkontrolovat jestli není uvolněné lisované kabelové oko vůči kabelu ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkyk Vloženo 28. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2019 Tak se auto po x měsících opět ozvalo a zase nestartovalo. Odpojoval jsem baterku a kabel na mínusu byl úplně rozpálený. Po chvíli vychladl a auto normálně naskočilo. Předpokládám že teda někde asi bude zkrat a půjde to přes kostru zpátky. Mohlo by to tak být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomat1 Vloženo 29. Květen 2019 Sdílet Vloženo 29. Květen 2019 Tak na tom kabelu máš přechodový odpor a to buď na styku kabel-očko(spíše) a nebo očko-baterka. A zřejmě je to důvod proč ti to v minulosti blblo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.