Přejít na obsah

OI 96kW - občas nestartuje


mrkyk

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

mám problém s ovcí. Občas se stane že otočím klíčkem a startér ani necvakne. začne problikávat přístrojovka, zamykat se a odemykat dveře. V tu chvíli na startér jde cca 8 V. Baterka je ok, relátka a spínací skřínka vyměněna, ale problém pořád není vyřešen. Ted se to projevuje tak, že za jízdy problikává podsvícení přístrojovky, vypíná se rádio a když rádio vypne, tak se rozsvítí kontrolka ABS, ASR a dobíjení. Jakmile radio pustí, kontrolky zhasnou. Když pak auto chcípnu, tak už starétr neotočí. Kolikrát stačí párkrát otočit klíčem a auto naběhne nebo ho nechat chvíli stát. Předpokládám že problém bude někde v elektrice, nemáte s tím někdo zkušenosti? :mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Tak bych s dovolením toto vlákno zase oživil. Problém s autem stále trvá, ale už mám zas víc indikací.

 

Baterka je ok, má přes 12V, ale na zapalovači, kterej je pod napětím i bez klíčku je 8-9V, při otočení klíčku do polohy 1 napětí v autě problikává, relátko 103 furt spíná a vypíná, asi nemá dost šťávy. Tohle to dělá i za jízdy, takže šťáva do auta nejde ani od alternátoru. Nevím přesně jak je ta elektřina zapojená, neví někdo kde by se to napětí mohlo ztrácet?

 

I přes odemykání přes centrál auto sotva blikne a neodemkne se celý. Někde od baterky se to napětí ztrácí a já už fakt nevím kde..

Editováno: , autor: mrkyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pomohlo to? Jinak teď taky řeším spínačku a bude to celkem boj, protože je to (u mě) na tři části - vložka, zámek volantu a plastová část ovládající elektriku. Čekal jsem, že to bude ta, ale prý ne a je to na rozborku tý 2. části, pokud nepomůže, pak výměna všech zámků na autě - WTF? Nechce se mi dávat 20k nebo kolik za 2 klíčky, skříňku, vložku do dveří a od nádrže. Kódovačky a všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli pomůže tenhle popis, mám v zapalovači adaptér co ukazuje napětí.. bez klíčku to ukazuje 10 V, při otočení klíčku do polohy 1 to ukazuje 6 V, pak stačí zapnout vyhřívání jediný sedačky na jedničku, tak zapalovač je bez napětí a v přístrojovce začne něco cvakat jak zběsilý. zkoušel jsem i jinej akumulátor a stejný problém, pojistky na baterii ok, relé taky, spínačka jetaky nová, tak už fakt nevím. Doopravdy nikdo neví? ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sehnal bych si elektrická schémata pro tvé auto a s člověkem, který rozumí elektrice měřil, kde se napětí ztrácí. Zkontrolovat ukostření, vytáhnout pojistky na baterce, očistit tam všechný kontakty, zkontrolovat jestli není uvolněné lisované kabelové oko vůči kabelu .......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak se auto po x měsících opět ozvalo a zase nestartovalo. Odpojoval jsem baterku a kabel na mínusu byl úplně rozpálený. Po chvíli vychladl a auto normálně naskočilo. Předpokládám že teda někde asi bude zkrat a půjde to přes kostru zpátky. Mohlo by to tak být? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...