Publikováno Červen 13, 20187 r Ahoj Borci Obracím se na vás s prosbou o pomoc. Jsem už zoufalý...mám nového rapida 1.0 70kW. Koupeno 01/2018 jako nové. Po cca 6500km se mi stala tato věc: Příjdu ráno k autu, nastartuji a po nastarování začnou lítat otáčky až motor za 5s zhasne. Toto se dělo asi 10x po sobě. Na 6 pokus se na display objevila hláška závada start stop. a rozsvítila se kontrolka EPC. Na po 11 pokus se auto normálně nastartovalo. Dojel jsem s tím do servisu a bylo mi řečeno že nastavili řídící jednotku do továrního nastavení a podobné bláboly. Ale žádnou chybu na autě NESHLEDALI!!! Každopádně si nemyslím, že nastavením řj do továrního nastavení se to vyřeší....Mám strach, že se to stane znovu a příště už nenastartuji. Prosím, nemáte někdo zkušenosti co by to mohlo být....auto je do 2020 v záruce, ale když už autorizák nenajde chybu, tak co s tím. Je fakt, že teď se auto chová normálně. Jezdí snim manželka s děckem, takže mám obavy...... Díky všem za pomoc a rady Upraveno Červen 13, 20187 r od nogi
Červen 13, 20187 r Auto je v záruce, tak když nenastartuješ máš přece k dispozici asistenční službu ŠA. Nicméně, jak má někdo vědět, čím to bylo, když není k dispozici nějaký výpis chyb z diagnostiky? Znovu se opakuji - toto není Š120 (kde ti stačil šroubovák a kleště) a tady není věštírna. Může to být.... skoro čímkoli.
Červen 13, 20187 r Autor před 10 minutami, Pawouk napsal: Auto je v záruce, tak když nenastartuješ máš přece k dispozici asistenční službu ŠA. Nicméně, jak má někdo vědět, čím to bylo, když není k dispozici nějaký výpis chyb z diagnostiky? Znovu se opakuji - toto není Š120 (kde ti stačil šroubovák a kleště) a tady není věštírna. Může to být.... skoro čímkoli. Ahoj Jde mi ale o logiku věci..chyba na display vyskočila a také kontrola EPC, takže by se měla zaznamenat v bufferu alarmu v řj. Dle servisu Nic tam nebylo. Diagnostika byla čistá. Jedinné co ještě upravili je mod transportu, který byl prý zapnut a a používá se při přepravě auto do salonu. Takže jej vypnuli, ale to se mi nezdá. Je mi jasné, že nahodilé poruchy jsou problém na identifikaci, spíše sonduji, zda-li někdo neřešil podobnou věc...
Červen 13, 20187 r Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Toto není první případ, kdy servis tvrdí, že v paměti závad nic není zapsáno (i já jsem se s tím setkal). Pokud by se to nedejbůh opakovalo, zkus jiný servis.
Červen 13, 20187 r Jak radí @Pawouk jiný servis. K tomu doporučuji nahrát chování na mobil, aspoň máš pak něco v ruce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.